Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 8:56 pm 

Geregistreerd: wo sep 09, 2009 8:45 pm
Berichten: 18
Hallo welke sproeier in tm blok 125cc schakelkart?
De mijne sputtert constant!!
Wat zou dit nog kunnen zijn?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 8:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm
Berichten: 1635
Sputteren dat houd in dat je te arm staat. Dan moet je een sproeier erin doen die je ervoor zorgt dat je rijker rijd.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 8:59 pm 

Geregistreerd: wo sep 09, 2009 8:45 pm
Berichten: 18
Denk dat er nu een 162 in steekt en de moer van de lucht hoe moet die staan?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 9:07 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
wat is het voor tm blokje ten eerste schilt nogal een icc of een cross

wat bedoel je met sputteren bokken ??


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 9:12 pm 

Geregistreerd: wo sep 09, 2009 8:45 pm
Berichten: 18
het is een icc blok den type k9c
precies dat hij altijd zonder brandstof valt na een recht stuk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 9:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm
Berichten: 1635
Dan staat hij toch wel te arm denk ik. Als je een 162 draait moet je steeds een tikje groter gaan. Kijken wat het brengt en vanuit daar e.v.t. wat meer proberen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 09, 2009 9:55 pm 

Geregistreerd: wo sep 09, 2009 8:45 pm
Berichten: 18
en de clips op de gasnaald kan dat er iets mee te make hebbe, luchtschroef 2,5toere??


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2009 6:53 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Naald omhoog rijker naald naar beneden armer.

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2009 9:14 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
ICC is heel gevoelig heb ik begrepen.
Mijn ICC K9C van TM bokte verschrikkelijk in de wat langzamere tussengas/half gas bochten. (zegmaar na de mickey mouse op veldhoven).
Op advies van joris heb ik de naald wat omhoog gehaald waardoor hij rijker reed. (was toen redelijk fris 10-15 graden?)
Dit gaf iig meer rust in de machine.

Conclusie : ik denk dat je wat rijker moet rijden ;).
Het koude weer komt er weer aan dus houd je grotere sproeiers gereed.
Misschien bij voorbaat proberen met een stapje groter (ik meen een 164 in mijn carb te hebben).

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2009 7:03 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
de laatste k9c waar ik de carb van open had zat een dq270 met een k28 naald clip 2e van boven en een 172 hoofd sproeier in en ik dacht 60 onderuit

bij afstellen van de motor ga je altijd eestr rijker helpt het niet dan krapper


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 11, 2009 12:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 06, 2008 3:43 pm
Berichten: 143
Deze afstelling heb ik ook, alleen dan een 45 onderuit. Afgelopen weekend gaan rijden op landsard, soms kwam hij niet uit zijn toeren, bleef hij hangen en stotteren rond de 7-8000 toeren. Dan moest ik een versnelling terugschakelen om vervolgens goed door de versnelling te komen. Daarnaast begon de motor in dat ellendige micky mouse stukje enorm te bokken. Iemand misschien een goede tip?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 11, 2009 8:24 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
bokken van de motor is meestal te rijk van onderuit maar probeer eerst ff rijker door je naald wat omhoog te zetten (is clip omlaag) hier door zou het erger moeten worden als dit zo is ga je armer naald omlaag of eventueel een kleinere buis houd wel goed de bougie en de zuiger in de gaten(het liefst met een lampje in de cilinder kijken of die niet detoneert) om schade aan de motor te voorkomen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 11, 2009 9:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
dan was het de clip tov de naald :$ idd armer..

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 12, 2009 4:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 06, 2008 3:43 pm
Berichten: 143
Thanks voor de tip, ik zal het eens proberen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David