Ben net terug, weer even een kort verslagje.
Zondagochtend vroeg vertrokken om om 10 uur aanwezig te kunnen zijn voor de bezorgdienst van de catering. Heel erg mijn best gedaan, maar kwam om 5 over 10 aan en zag nog net het busje van de catering wegrijden

Gelukkig waren Laura (LauwtJ) en Robbie wel op tijd en hadden de spulletjes in ontvangst kunnen nemen.
De baan ging pas om 12 uur open, dus eerst moesten we nog een tijd wachten. Ondertussen konden we wat sleutelen en naar de huurkartraces kijken. Langzamerhand arriveerden er ook nog wat andere Kartforumleden zoals Baggermanneke en Davey (hoop dat ik het goed onthouden heb), en toen de baan openging konden de eersten gaan rijden.
Het was overigens ondanks het mooie weer heel erg rustig op de baan, zeker vergeleken met wat er gebruikelijk is op Berghem.
Toen Paul (en Kevin, Collin en Agnes) er ook waren zijn we meteen begonnen met het opzetten van de eerste tent. Aanvankelijk was het plan om zaterdag hooguit de laatste uurtjes te rijden en vervolgens zondag de hele dag, maar door het mooie weer en het zien van de aktie op de baan werd de verleiding natuurlijk te groot, en besloten we nog even te wachten met het opzetten van de tweede tent, en toch maar te gaan rijden

Rijden ging best lekker, al was het wel erg warm en kreeg ik later op de dag nog wat problemen met mijn koppeling. Had de afstelling ook niet goed voor elkaar dus geen supergoede tijden gereden helaas, maar wel aardig wat rondjes. Later arriveerden Bas en Bob ook en die gingen ook meteen de baan op. Toen ik vond eigenlijk al genoeg gereden te hebben moest ik van Bas nog een paar rondjes in hun kart te rijden, en moet zeggen dat zo'n schakel zeker op Berghem erg leuk is

Toen we terugkeerden naar "Kamp Kartforum" bleek de tweede tent inmiddels ook al te zijn opgezet

We konden dus meteen aan de BBQ beginnen. Paul had voor een uitgebreid en compleet verzorgd BBQ pakket gezorgd en het heeft uitstekend gesmaakt!
Daarna nog wat gesleuteld hier en daar, en daarna tot in de late uurtjes gezellig in de tent zitten kletsen tot het tijd was om te gaan slapen.
s'Nachts begon het lichtjes te regenen. Gelukkig was de tent op de plek waar ik sliep waterdicht

Helaas bleef het best lang regenen zondag.
Zondagochtend kwamen langzamerhand de kartforumleden aan die alleen de zondag wilden gaan rijden, waaronder Joris, Incinerator, SMRPH, Rooligan, Ferrari91, Raymon, en vermoedelijk nog wat mensen die ik nu even vergeten ben

Op een gegeven moment werd de regen wat minder, en werd het op de baan wat drukker met mensen die op regenbanden aan het rijden waren. Omdat ik zelf op de zaterdag al aardig wat gereden had, en mijn koppeling niet meer in al te goede staat was besloot ik om geen regenbanden te monteren, en niet te gaan rijden. Achteraf gezien had rijden best gekund (al weet ik nog niet precies hoe de koppeling eraan toe is), want de baan werd steeds droger, en vanaf een uur of 3 kon er op slicks gereden worden.
Van de mensen die op zaterdag gereden hadden heeft uiteindelijk niemand ook nog op de zondag gereden. SMRPH, Ferrari91 en Raymon hebben wel gereden op de zondag.
Op het moment dat het droog werd besloten we de tenten af te gaan breken en de boel op te ruimen. Daarna nog even kijken bij de mensen die aan het rijden waren, en SMRPH nog wat boutjes en moertjes van de uitlaat van mijn Max gedoneerd

Al met al toch een super geslaagd weekend gehad, ondanks het minder goede weer op zondag. Het was zoals gewoonlijk weer erg gezellig, en op zaterdag toch nog goed kunnen rijden.
Ik wil dan ook weer iedereen bedanken die aanwezig was, met in het bijzonder Paul en Agnes die alles uitstekend verzorgd hebben