Hi allen!
Nou, eerste keer gereden op Berghem 2e pinkster! Sjesus schakelkarts, wat gaan jullie mij hard voorbij zeg
Ik heb keiveul tips gehad op de baan wbt het rijden en zie door de bomen het bos even niet meer...
Mijn kart uit 1997 die voor Bergehm nog nooit een meter gereden had (demo voor beurzen), heeft een Yamaha KT100S motor, das er zo een die kan je aantrekken met een touwtje!

en deze zit vast op een Freeline chassis etc etc...
Nou is mijn vraag aan jullie, toen ik ging rijden, kwartiertje rustig aan op aanraden, rookte hij redelijk (1 op 16 met Shell X1) en vond ik dat ie bij het accelereren of beter gezegd wegrijden... Helemaal geen vermogen heeft? Het is een kart met koppeling trouwens! Pas als ik op de rechte stukken redelijk op snelheid ben dan wil die wel gaan maar onderin is het gewoon erg langzaam?! Ik vergelijk het even niet met de andere op de baan omdat ik snap dat 1997 en 2009 wel verschillen met zich meebrengt!! Maar gewoon mn gevoel zegt dat ie verkeerd afgesteld staat?! Ook haperde hij als ik even op toeren ben wel eens in de 2e heat die ik gereden heb en waar ik hem op aanraden iets meer op zn staart trapte! (Op aanraden weer!)..
Kortom, wie heeft er ervaring met dit blok en heeft er tips voor mij wbt afstelling en mn volgende rit ergens op een baan? Zijn er zaken war ik op moet letten of juist moet doen om meer vermogen onderin te krijgen of wil er misschien iemand met ervaring eens op rijden om zaken te verbeteren?!
Mocht er iemand een manual van het blok in pdf willen dan kan ik dat mailen.. Ik hoor en lees het gaar van jullie!!
Grtn Rob