Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: klasse voor VT250
BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 2:49 pm 

Beste Biland,

Allemaal klets verhalen in trend van: "gehoord van" en "velen zeggen ook " en"persoonlijke mening" enzovoort enzovoort.........

Er zijn veel mensen die de zon niet in het water kunnen zien schijnen, dat merk je als je veel succes hebt in de kartsport. Iemand schrijft het ook al in het forum "als je wint heb je geen vrienden" of "Als je in Nederland het hoofd boven het maaiveld uisteekt dan ............."

Wij zijn inmiddels wel gewend aan dit geklets, de insinuaties en roddelpraat. Op een gegeven moment krijg je eelt op je ziel. Het zijn slechts de onderbuik gevoelens gevoed door banale jaloezie en afgunst! Ik zou zeggen stop je energie in het karten in plaats van in deze kletspraatjes, want dat kan nog wel wat aandacht gebruiken.

Hoezo geen controles?: Ik citeer maar even uit de bij jouw geliefde stukken STEGMOTO's laatste nieuws van 28mei 2008, citaat:

"TECHNISCHE CONTROLE? De technische controle was weer in handen van Johan Snip die zich dit keer o.a. concentreerde op het nemen van brandstof monsters. Helaas moest hij constateren dat er deelnemers waren met zeer verdachte mengsels. Ook werden de onstekingsboxen van de VAMPIRES door Johan uitgewisseld . Na de crash van Thijs maakte Johan van de gelegenheid gebruik om het inlaat kanaal nog maar even te controleren omdat door de klap toch de carburator al van de motor was gesprongen. STEGMOTO is blij verrast met deze actieve technische controles, zo ook al in Emmen en Spa, want zij heeft werkelijk niets te verbergen met haar VAMPIRES." Einde citaat.

Succes in de kartsport toegewenst.

PS. voor alle helderheid de verdachte benzine mengsels zaten niet in de STEGMOTO VAMPIRE's.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 3:37 pm 

Beste RJ,

Zoals op Emmen zijn er motoren aan de toerenbegrenzer gezet, en in Emsburen zijn er bezine monster genomen en inlaten gecontroleerd.
Voor mij is dit een druppel op een gloeiende plaat, voor mij is een technische controle pas compleet als er een motor uit elkaar word geschroeft.
Niet er om het is super goed dat deze controles uitgevoerd worden, maar of een motor helemaal aan de homologatie voldoet kun je pas zien als de motor uit eklaar wordt gehaald en het homologatie blad er bij wordt gepakt.

Dus ja grote controle op motoren word zover ik het weet in NL niet gedaan ivm kosten...

O ja benzine controle op Emsburen, ja wij waren een van hen die met verdachte mengsels ree, waarom?
Destijds in Duitsland V-power getankt en zoals achteraf blijkt is het octaan daar iets hoger, niet erom zaten wij gewoon binnen de toloranties.

Hopende op weer een mooie wedstrijd aanstaande 26 april op Emsburen!!!

mvg Team Biland

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 8:54 pm 

RJ, Team Biland,

Lijkt me het aan jullie de schone taak:

Toprijders (hierboven gelezen Thijs en Rik: Laat zien dat je echt kunt rijden en voorkom dergelijke incidenten en laat je vooral niet uit de kast lokken.
Team Biland en Co: Knok voor wat je waard bent en niet meteen met de vinger naar een ander wijzen!

Weet nog dat JVD twee jaar geleden op z'n sloffen kampioen werd in de 390 klasse in eefde. Hij had gewoon een standaard blokje net als iedereen (iedereen klaagde dat hij er mee gerommeld had), echer won hij door de juiste afstelling en stuurmanskunsten!

Zo zie je maar weer, als je vooraan rijdt krijg je altijd verwijten en commentaar!

groeten Roeland

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 9:25 pm 

@ Energy 390,

Jannes was voor alle duidelijkheid niet de persoon met de vinger afgelopen weekend.

mvg Team Biland

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 10:00 pm 

het gaat niet over afgelopen weekend, het gaat over het algemeen! Gewoon gaan met die banaan, en blij zijn met de vampires of anderen die je verslaat!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 28, 2009 11:05 pm 

Moet toch even zeggen dat RJ serieus een flink potje kan rijden hoor!!
Ik heb hem nog in Pro-kart zien rijden en hij gaat gewoon vreselijk hard. (Dit hebben ze ook laten zien met de Vampires op Driebergen)
En lijkt me toch beetje vreemd als hijzelf zo erg pleit voor controles (ook gewoon voor de vampires) en vervolgens met een motor rond rijdt waar wat aan is gedaan.
En watbetreft de motors openhalen (zou het best zijn) maar is ff kijkke hoeveel mensen er extra inschrijfgeld willen in steken. :lol:

@Rik
Deden jullie bij Stegmoto niet iets heel leuks??
Volgens mij was het iets dat als je de boel niet vertrouwde desnoods met de motor van Stegmoto mocht gaan rijden en jullie dan met de rijders zijn motor om te laten zien dat het toch echt stuurmans/afstel kunsten zijn

Voor de rest sta ik zelf helemaal buiten de Vt-250 :(
Tenzij er opeens een mannetje met een koffertje met geld voor me staat :lol:
of de Vt-200 klasse voor de overgeleven TKM`s :wink

Groeten
frank

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 12:54 am 

Ik ken herken het helemaal, zo reed ik in 2006/2007 het IKK kampioenschap. we reden dat weekend in Oldenzaal en hetw as voor mij de aller eerste keer dat ik er reed. toch lukt het me om me vooraan te kwalificeren maar er vervolgens grof uit gebeukt te worden. 2e race van laatste helemaal naar voren gereden met de huurkarts. laatste race ook weer een inhaalrace. iedereen beweerde dat ik een snellere kart had terwijl de IKK?ARKC organisatie duidelijk de regelgeving heeft dat de karts zo gelijk mogelijk moeten zijn bij de aangesloten kartbanen. ook wisselden we elke race van kart door middel van loting. het is inderdaad en helaas een irritante vorm van jalouzie.

over de legaliteit van motoren kan ik niks zeggen. ik weet dat rik een goede rijder is, team billand met jannes zijn ook sterke rijders. mocht er een partij illegaal bezig zijn dan zijn zij uiteindelijk de grootste verliezers.

succes de komende race!

p.s. hoe zo'n groot veld telt het VT-250 kampioenschap ondertussen?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 2:34 am 

momenteel is het veld 16 man groot

volgende race worden er meer deelnemers verwacht

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 7:52 am 

Eerlijk gezegt vind ik het zeer onsportief om een Top rijder als Rik van beek hier in het Forum slecht te maken [-X

Zeker is het niet tof om als maar de Achter wielen van Rik zijn Kart te zien,de enigste oplossing is veel Trainen misschien worden deze Rijders dan ook eens #1

Moraal van dit verhaal niet veel lullen maar Trainen :wink:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 11:19 am 

ik kan me tot nu toe niks heugen dat ik Rik op zijn rij kunsten heb aangevallen???

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 12:41 pm 

Nou ja je veronderstelt dat zijn snelheid o.a. verklaart moet worden door een niet legale moter, en sluit dus uit dat het gewoon 100% te danken is aan knap stuur en afstelwerk.
Dergelijke insinuaties op een forum zetten is in mijn ogen niet de beste manier om je probleem op te lossen. Als je zo zeker van je zaak bent, waarom stel je dan niet voor de Vampires van Stegmoto te laten controleren, en de kosten daarvan te betalen als het blok legaal blijkt te zijn. Rik geeft zelf al aan dat Stegmoto technische controles alleen maar toejuicht en niks te verbergen heeft.
Ben je niet zeker genoeg van je zaak, vind ik dat je beter niet zomaar van alles moet gaan roepen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 1:36 pm 

Als men een Top rijder is zijn Controles iets normals, en als men dan de Motoren niet I.O hebt, is de disqualificatie niet ver en ik denk dat RiK dat niet nodig heeft zijn gezicht in de Kartsport te verliezen :roll:

@Team Biland dan hou a.u.b op met dat negatieve gedoe, ik weet niet hoe oud je bent maar je gedraagt je als een Kind :roll:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 1:48 pm 

@ Powerspayk,

Heb ik ooit gezegt dat Rik slecht kan rijden? nogmaals volgens mij niet!!!
Ik het het hier over de motor van Stegmoto, Kinderachtig nee mijn persoonlijke mening.
Vandaag ook weer eens met een van de Belgen gemaild en daar denkt men hetzelfde dus ja er zullen altijd mensen zijn die er anders over denken.
Ik wou het hier verder bij laten.

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 2:42 pm 

Als deze reacties niet van Team Biland kwamen,zou ik denken dat Norbert Haug van McLaren Mercedes hier aan het huilen was die kan dat ook zo goed als ze niet eerste worden :wink:

Maar ik hoop dat de volgende wetrijd voor jullie Team beter loopt ik gun het je :LL

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 7:49 pm 

jvd schreef:
momenteel is het veld 16 man groot

Uuuuuuuh, 15 man en één vrouw Jannes !!!!!!!!!!!!! \:D/

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende