Auteur |
Bericht |
Patrick1982
|
Geplaatst: do jan 22, 2009 6:17 pm |
|
Geregistreerd: vr okt 24, 2008 12:37 pm Berichten: 62 Woonplaats: Assen
|
Nou dat lukte mij "vroegah" ook nooit maar gebeurt wel eens dat pa en ma wel willen sponsoren he 
_________________ "if parts aint breaking, it's not fast enough!"
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: do jan 22, 2009 8:11 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
jup das waar
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: do jan 22, 2009 8:12 pm |
|
|
Even iets anders mijn ontwerp is ook klaar en zal misschien eind van het jaar gespoten worden door Harrold van Airbrushstudio Lijnden.
Grtzz
|
|
Omhoog |
|
 |
vincenzo
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 7:42 am |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
ik krijg nooi rapport geld k weet niet waarom maar soms gewoon wel van je heb goed geholpen laast kreeg ik 10 euro omat er iemand mogt logeren 
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 12:49 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
Tja als je nu al zo moet sparen voor een kart dan zou het spuiten van mijn helm toch wel het laatste zijn waar ik geld aan uit zou geven. Dan zou ik gewoon een fatsoenlijke goedkope met een leuk design kopen. Voor dat spuiten van je helm kun je toch mooi een set banden en wat benzine van kopen wat voornamer is dan een mooi hoofddeksel.
_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2

|
|
Omhoog |
|
 |
Matthijs
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 1:06 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Ik lees veel berichten, maar schrijf niet zoveel.
Als ik alle berichten op het nieuwe en oude forum lees is Vincenzo een jongen van 14 (of inmiddels 15) die volgend jaar een (pro)kart wil kopen, plus een NK-gekeurde helm die ook nog eens gespoten moet worden. Daarnaast wil hij natuurlijk ook rijden met zijn gekochte spul.
Vervolgens lees ik dat veel mede-forummers Vincenzo regelmatig waarschuwen dat hij teveel hooi op de vork neemt. Je kunt nu eenmaal niet alles willen kopen, zeker niet als je 14 of 15 bent. Vincenzo, nu kan ik niet in je portemonnee kijken, maar zet eerst alles op een rijtje en maak keuzes. Het wordt tijd dat je de waarschuwingen serieus neemt, anders ben je in 2010 al je geld kwijt zonder dat je regelmatig kan karten.
|
|
Omhoog |
|
 |
vincenzo
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 4:17 pm |
|
|
ja ik doe voorzichtig ik weet wat me te wagten staat ik en veel geinfomeerd door het forum en leden ik weet dat het veel geld kost en ik zal voorzichtig zijn maar je heb zeker gelijk
|
|
Omhoog |
|
 |
rudi
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 5:46 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
ik denk dat jij een dromer bent, het is mooi om dromen te hebben natuurlijk, maar denk dat het in jouw geval beter is om geen kart te kopen op dit moment, maar te wachten tot je een baan hebt waar je veel geld verdiend, een kart kopen kan namelijk bijna iedereen, maar een kart blijven rijden is een heel ander verhaal.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 6:12 pm |
|
|
Ja dat is waar Ik denk dat Vincenzo het wel beseft maar dat hij het fout begrijpt. Als hij tot 2010 moet sparen om zijn kart te kopen is zijn geld dan ook op. Je moet de sport ook onderhouden
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 6:14 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
rudi schreef: een kart kopen kan namelijk bijna iedereen, maar een kart blijven rijden is een heel ander verhaal. Hele wijze woorden van Rudi 
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
-Nick-
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 6:36 pm |
|
|
Je moet denk ik ook een vader hebben die ervan houd en berijd is een beetje te sponseren(niet alles natuurlijk) en te sleutelen(want hoe wil je dat dan gaan doen?)
_________________ Merlin - Rotax Max sr.
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 6:49 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
-Nick- schreef: Je moet denk ik ook een vader hebben die ervan houd en berijd is een beetje te sponseren(niet alles natuurlijk) en te sleutelen(want hoe wil je dat dan gaan doen?) Het is ook belangrijk dat je vader berijd is om jouw en je kart steeds mee te nemen naar de kartbaan en weer terug. Als dat niet het geval is wordt het heel moeilijk. Ik heb gelukkig de mazzel dat mijn vader het super leuk vind om te kijken en om het team vanuit de pits zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens de wedstrijden. Daarnaast rij hij zelf ook graag een rondje op een trainingsdag (wel 5 seconde per rondje langzamer  ) Ik heb jongens gezien die zelf een kart hadden gekocht en die gestald hadden in Uitgeest. Ze woonden allemaal vlakbij en waren dus niet afhankelijk van vervoer van hun vader. Echter toen de kartbaan in oktober 2007 moest sluiten konden ze geen kant meer op. Dit omdat hun vader geen zin had in het hele kart gebeuren uiteindelijk zijn deze jongens allemaal gestopt met karten. Ik wil ej zeker neit ontmoedigen hoor want karten is super leuk natuurlijk maar zet alles op een rijtje. En die helm is dan van later zorg. Zelf zit ik al bijna 4 jaar in de prokart sport en ondanks dat mijn vader bijna alles betaalt heb ik pas in September vorig jaar een helm kunnen laten spuiten. (overgens ik ben ook bij Airbrush Lijnden geweest en hij doet het wel erg goed hoor  )
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 8:04 pm |
|
|
Kwaliteit van harrold
|
|
Omhoog |
|
 |
vincenzo
|
Geplaatst: za jan 24, 2009 4:20 pm |
|
|
ik wil een 4 takt die is al iets goedkoper dan een 2 takt in onderhoud ik ga volgend jaar in de auto techniek en dan leer ik ook wel een beedje vervangen (wat ik dan met een kart doe) en ik ga gewoon rijden waneer mij het uitkomt we wonen in almere en we rijden en lelystad. als ik geen geld heb ga ik ook niet rijden en als ik denk dat het te krap word dan ook niet.
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: za jan 24, 2009 5:34 pm |
|
|
geloof me je wil altijd rijden of je nu veel geld hebt of niet als je begint ben je verslaafd
Mag ik vragen of je veel gaat karten
En dan nog iets heb je al een kart op het oog want de kans is groot dat hij al verkocht is tegen 2010
Grtz
|
|
Omhoog |
|
 |