Auteur |
Bericht |
Basjuh
|
Geplaatst: wo dec 03, 2008 6:55 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Ik wil graag een eigen ontworpen stickerset. Dus als iemand hier tijd over heeft om een poging te wagen.
Stuur maar een pb anders 
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: wo dec 03, 2008 10:16 pm |
|
|
@hendrik1985,
ziet er super uit.
vind het zelf ook wat kaal maar op zich mooi ontwerp.
cijfer7,0.
alleen denk ik dat kartforum.nl op de witte gedeeltes
beter zwart kunt maken.
is dan wat beter te zien.
en geeft een mooi contrast met de andere kant van je ontwerp.
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: wo dec 03, 2008 11:30 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
Dank je tonykartracer,
Ik heb hem zo kaal gelaten omdat ik zelf van een kaal maar toch opvallend ontwerp hou. ook beter wanneer je e.v.t. nog sponsors krijgt. als je sommige decals ziet zoals bijvoorbeeld van intrepid, begrijp me niet verkeerd ziet er erg mooi uit maar het is ongelovelijk druk en ruimte voor sponsors is er verder niet.
Ik heb alle teksten grijs gedaan om alles in evenwicht te houden.
thnx voor je comments 
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 6:14 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 7:57 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
netjes gedaan!!
cijfer 8.5
hoe doe jij dat precies die lichte kleur verandering voor op de neus ( tribal en finish vlag )
het enige puntje is dat de bakken niet helemaal symetrisch zijn. als je kijkt naar kartforum.nl voor de rest.. petje af
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 9:36 pm |
|
|
Ik heb weer een nieuwe decal gemaakt.
Deze is speciaal voor het forum. als David & Paulo het goed keuren mag iedereen van het forum deze gebruiken als ze willen. ik kan hem e.v.t. nog wel in andere kleuren maken en zowiso voor bijna alle bakken modellen.
laat maar weten wat jullie er van vinden.
klik op afbeelding om te vergroten
programma gebruikt: Paint shop pro 9
Ontwerp tijd: 1.45 uur
prijs: € 125,00 incl naam, nummer, design, sponsor, BTW en verzendkosten.
Prijs zonder naam en nummer: € 115,00 incl verzendkosten en BTW
Laatst bijgewerkt door Hendrik1985 op do dec 04, 2008 9:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 9:39 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zal ik jou even het lettertype mailen dat ook in de kartforumstickers verwerkt is?
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 9:47 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
He David, kun je dat ook naar mij mailen?
We zijn namelijk ook bezig met een stickerset.
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 9:50 pm |
|
|
ja is goed david thnx
ik heb hem ook in een PB gestuurd maar waar moet ik het lettertype bestand plaatsen op de computer 
|
|
Omhoog |
|
 |
h288racing
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 10:45 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
Als je Vista hebt moet je gewoon rechtermuisknop op het lettertype
bestand klikken en dan op installeren duwen. En als je XP of ouder hebt
moet je gewoon het lettertype kopieren naar C:\windows\fonts
Verder net als die tribal zo licht maken, dat is met photoshop gedaan.
Daar kan je je logo's zo bewerken, bv schaduw en lichteffecten toevoegen
en in dat zelfde menu kan je ook je logo's lichter en donkerder zetten. Je
kan hier ook je logo's inkleuren door zelf overgangen van kleuren te
combineren. Duurt even voordat je het doorhebt maar tis wel leuk. Ik
werk zelf vrij veel met photoshop omdat ik online stockcar F1 race en
hier ook zelf mn eigen wagens beletter, voorbeeldje hieronder.
Ik zie nu trouwens ook pas dat ik de layers verkeerd gelegd heb op die
linkerbak. Dat kartforum.nl moet normaal over die vlam heen staan maar
heb ze per ongeluk niet goed gelegd

_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2

|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 11:25 pm |
|
|
@david: hier is de kartDecal in Kartforum.nl letterstijl.
Ook heb ik op het puntje van de neus nog de kartforum initialen gezet ( KF )
ik hoop dat jullie hem goed vinden.
m.v.g.
Hendrik
Laatst bijgewerkt door Hendrik1985 op do dec 04, 2008 11:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: do dec 04, 2008 11:31 pm |
|
|
h288racing schreef: Als je Vista hebt moet je gewoon rechtermuisknop op het lettertype bestand klikken en dan op installeren duwen. En als je XP of ouder hebt moet je gewoon het lettertype kopieren naar C:\windows\fonts Verder net als die tribal zo licht maken, dat is met photoshop gedaan. Daar kan je je logo's zo bewerken, bv schaduw en lichteffecten toevoegen en in dat zelfde menu kan je ook je logo's lichter en donkerder zetten. Je kan hier ook je logo's inkleuren door zelf overgangen van kleuren te combineren. Duurt even voordat je het doorhebt maar tis wel leuk. Ik werk zelf vrij veel met photoshop omdat ik online stockcar F1 race en hier ook zelf mn eigen wagens beletter, voorbeeldje hieronder. Ik zie nu trouwens ook pas dat ik de layers verkeerd gelegd heb op die linkerbak. Dat kartforum.nl moet normaal over die vlam heen staan maar heb ze per ongeluk niet goed gelegd  
Bedankt voor je uitleg maar ik heb hem zelf ook al gevonden! via zoeken/alle bestanden en mappen/ .TTF en daar kwam ik de fonts map tegen. haha dat was mij nog niet opgevallen op jouw decal. ik zal het eens proberen hoe jij dat zij. alleen heb ik PSP9.
ik maak zelf ook skins voor Live For Speed. er gaat inderdaad veel tijd in zitten maar het is ook erg leuk om te doen! 1 simpel voorbeeldje:
http://i224.photobucket.com/albums/dd18 ... arina3.jpg
http://i224.photobucket.com/albums/dd18 ... arina1.jpg
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: vr dec 05, 2008 8:29 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Hoi Hendrik
Ik vind hem erg mooi hoor.
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: vr dec 05, 2008 9:09 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
@Hendrik,
Deze verdient een 8.5 !
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
Scarto
|
Geplaatst: vr dec 05, 2008 6:17 pm |
|
|
Dit heb ik in overleg met Basjuh voor hem gemaakt:
Wat vinden jullie ervan? Wij zijn er wel tevreden mee, of zoals Bas zegt: "Hij is wel ruig"
Gr Matthijs
|
|
Omhoog |
|
 |