Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 625 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 9:07 pm 

Leuke foto's
Ben benieuwd naar groter formaat :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 9:26 pm 

komt van de week wel goed maar om nu 260 mb door de mail proberen te versturen vind ik niet echt een poging waard dat zal niet lukken :)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 9:30 pm 

Hee Guus bedankt voor de fotootjes :LL Zonder jou zouden we misschien helemaal geen foto's hebben, want ik was mijn fototoestel weereens vergeten. Doe mij maar alle fotootjes, zodat ik ze in een wat groter formaat kan plaatsen, en het jou geen dataverkeer kost :D

Het was weer een supergezellige meeting, ondanks dat ik sommige mensen helaas wat kort gesproken heb, maar volgende keer halen we dat wel in :)
Het was lekker rustig op Berghem, en er waren toch nog best wat forumleden aanwezig, o.a.
-Joris
-Ross1961
-Igot
-Paulo
-Nick
-Bask
-Bob77
-Marlon_ruchtie
-Dick
-Guus
-Nuno
-Kartje&Co
-David
-Vast nog wel iemand die ik vergeten ben op te schrijven

Het weer zat in het begin even tegen, maar later werd de baan droger en kon er weer gereden worden (zonder regenbanden). Door de regen was er niet zo heel veel grip op de baan vond ik.
De regenperiode kon door veel mensen gebruikt worden om wat te sleutelen. In het geval van Ross1961 had het wat dat betreft gerust de gehele dag kunnen regenen, want hij heeft traditiegetrouw (begonnen op de vorige meeting) de hele dag gesleuteld en geen ronde gereden. Maar goed, zo'n kart ziet er met voorremmen natuurlijk nog veel beter uit op de aanhanger op weg naar huis :P
Op de meeting in Genk staat er een motorrevisie op de agenda heb ik vernomen.

Zelf heb ik best lekker kunnen rijden, niet zoveel grip, geen superrondetijden maar heb me toch prima vermaakt op de baan. Helaas toch nog wel wat klappers gemaakt (Paulo probeerde me zelfs te raken met zijn nummerbord), gelukkig zo op het eerste gezicht geen schade.

Al met al toch weer een supermeeting, en ik wil dan ook iedereen bedanken die vandaag aanwezig was :LL
Op naar Genk in September, heb er nu al zin in.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 9:34 pm 

Hej mensen,

ben weer terug van een leuke meeting.
Vond het een geslaagd dagje, en ja jammer van de 2 buitjes...
Maar leuk kunnen rijden en goed kunnen wennen aan het nieuwe frame.
Op naar de volgende meeting.

P.S. Guus, mooie foto's!

gr Bas

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 9:49 pm 

thanks op dit moment word er aan gewerkt dat David zelf de foto's krijgt dus jullie kunnen ze straks bij David bestellen ;)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 10:27 pm 

JA, het was zeker een geslaagde dag.. de 2 regenbuitjes (van ca. 10 min.) hebben de pret niet kunnen drukken. De inwendige mens moet ook zo nu en dan verwend worden en dat kwam goed uit..

Ik heb de eerste shift nog droog gereden daarna (ca. 13:00 uur) kwam de eerste bui, toen weer droog maar ben niet de baan op geweest... heb vandaag vooral staan te sleutelen..
- Nuno.... Kart uitlijnen
- Bob77... Uitlaat vastzetten
- Bob77... Stoel opnieuw vastgezet
- Ross..... voorremmen gemonteerd (met hulp van joris) en daarna ontlucht
(Ross..... op Genk doen we effe motorrevisie van de IntrePid OK)
Kortom.. een hoop gesleuteld...

Maar toen kwam de 2e bui (ergens 14:20 uur) na 20 minuten was de baan weer droog en vanaf 15:00 uur heb ik toch nog 58 rondjes gereden.... ik heb in 1 shift m'n tank helemaal leeggereden.. daarom verga ik nu ook van de spierpijn in m'n nek en schouders.

Maar... het weer was toch (WEER) niet zo zoals vermeld op de diverse sites... DICK geloofde mij niet meer, maar vanaf 15:00 uur hebben we stralende zon gehad... dus we hebben allemaal onze rondjes kunnen doen.

Ook ik wil Guus en de vader van Nick bedanken voor de gemaakte foto's en uiteraard alle leden die meegeholpen hebben om er een gezellige dag van te maken.

1 -puntje voor igot.... HIJ WAS MIJN HANDSCHOENEN VERGETEN !!!!!!!!!!!!
(die ik besteld had... dus ik krijg flinke korting)

a.s. woensdag ga ik lekker genieten van mijn 4 weken vakantie n Portugal...... (met op 8-9-10 AUG de jaarlijkse (bedrijven) kartwedstrijd met H390cc)

Ik zie jullie dus weer graag op het volgende meeting in GENK... 21 September..

Aloha..

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 10:46 pm 

Kom kom David de vorige meeting heb ik "gewoon" gereden. Ik had die voorremmen nog liggen en eindelijk vandaag die handel laten monteren. Joris en Paulo wil ik dan ook hartelijk bedanken voor hun werkzaamheden. Dat zag er erg professioneel uit heren maar dat kan natuurlijk ook niet anders met zo'n kart (hahaha). Ik ga hem snel uitproberen....maar vandaag was niet mijn dag (band van de aanhanger afgelopen op de heenweg). Dan ga ik het lot niet lopen tarten. Wellicht dat ik deze week nog even ga gummen. Ik denk dat ik de remmen nog wel een keer zal moeten ontluchten.

Het was weer een gezellig meeting waar ik voor het eerst niets heb lopen snacken uit de kantine. Ricky...nog bedankt voor het tandwiel dat ga ik deze week even monteren. En Guus prima foto's. Reken maar dat ik voor Genk de kart goed heb ingereden. Paulo en de andere leden een goede vakantie toegewenst.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 10:59 pm 

Oh ja, dan was het een ander keertje, maar goed om ff te pesten maakt de datum toch niet zoveel uit :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 11:15 pm 

Mensen, dit was een zeer geslaagde dag :D

Dankzij de regen weer genoeg gesleuteld... Paulo + familie van Nuno, bedankt voor 't gesleutel aan mijn kart. Ben erg blij dat hier zulke mensen zijn die met zoiets graag even mee willen helpen :) TOP!

Buiten 't feit dat ik na start-finish een bijna-klapper had met 2 banden door 't gras met een uitgevallen motor na een blokkerende achteras, is alles vrij goed verlopen en heb ik aardig wat rondjes gemaakt.

Mooie foto's trouwens Guus, nu nog wachten op de hogere kwaliteit van David, want dit is net iets te klein ;)

Aankomende woensdag misschien nog Veldhoven in de planning, als het werk het toelaat :)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 8:04 am 

Het was weer een super dag :LL

We waren een beetje laat daar, omdat we de afstand iets onderschat hadden.
Toen we er dus aankwamen was iedereen al aan het rijden, wij dus onze spullen uitgepakt, klaar om de baan op te gaan.....kwam het met bakken uit de hemel.
Toen maar gewacht en op een half natte/droge baan 3 rondjes gereden, toen het weer begon.

Rond een uur of 3 was de baan weer berijdbaar tot het einde van de dag :D
Ik heb erg veel gereden, en na wat tips van Paulo over mijn rijstijl ging het opeens een heel stuk beter, thnx :)
Op een gegeven moment rem ik aan voor de 2e bocht en is het net alsof ik een een lange drift oid zit, maar toen ik in de pits kwam, werd er gezegd dat de kart overdekop neigingen had, en kwam het 1 voorwiel nogal ver van de grond :P , gelukkig is alles goed gegaan.

Het was weer super gezellig, tot Genk :D

De foto's ga ik zometeen uploaden, maar het zijn er niet echt veel.

PS: Berghem is echt 100x leuker dan Eindhoven imo :wink:

Laatst bijgewerkt door -Nick- op ma jul 21, 2008 10:18 am, in totaal 3 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 8:35 am 

ik heb het ook naar mn zin gehad . terwijl het regende had ik even tijd om wat te sleutelen en mn powerwalve schoon te maken,waarvan nog dank aan david.
de laatste x dat ik op de baan was geweest heb ik bijna een tank leeg gereden en was flink met paulo in gevecht en door slippertjes van ons allebij was het even stuivertje wisselen.
had nogal wat last van overstuur en te veel grip voor maar door wat met de banden spanning te klooien was dat een stuk minder.

paulo nog bedankt voor het uitlijnen :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 9:35 am 

Hierbij de foto's die mijn vader gemaakt heeft:

http://www.mijnalbum.nl/Album=CHYTSYBN

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 4:40 pm 

@kartje: Ja ik heb inderdaad een witte helm...

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 5:02 pm 

Graag gedaan hoor.
Het was jammer maar op de een of andere manier waren er een hoop wazig en dant met zon toestel..
Ik had er iets van 230 gemaakt maar een hooop was ik ook net te laat of te vroeg met klikken dus zag je een prachtig leeg baantje :P (was ook de eerste keer dat ik met dit toestel zulke foto's maakte :)
Maar ik heb er weer een hoop mee geleerd.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 5:24 pm 

Inderdaad mooie foto's, ik heb mezelf zowaar ook nog teruggevonden!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 625 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Volgende