Auteur |
Bericht |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma okt 22, 2007 6:55 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Kimi raikonnen de nieuwe kampioen
ik hoopte op Alonso maar Raikonnen is ook heel goed
zolang het hamilton maar niet is dna houd Alonso zijn record van jongste wereldkampioen
hopen dat de 2 BMW's niet DQ worden dan is hamilton alsnog kampioen
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: ma okt 22, 2007 7:33 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Zeker een Alonso fan ofniet?
Goed dat het een ferrari is, wel jammer dat massa de overwinning op z'n thuiswedstrijd ervoor op moest geven, had hem het wel gegund...
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: ma okt 22, 2007 7:54 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
kimi is gewoon een van de snelste op het moment en al jaren zo .
bij mclaren had hij een snelle auto(behalve vorig jaar)maar niet de betrouwbaarheid.als je naar 2005 kijkt was kimi met 2 vingers in zn neus kampioen geworden als die mercedes heel bleef.
hij is 4x dat jaar uitgevallen in een race terwijl hij dik aan de leiding ging.(dat zijn 40 punten!!)
alonso is wel goed maar heeft veel geluk gehad en kan niet tegen wat concurentie.
hamilton die komt er nog wel.
massa moet het circuit meehebben en is niet zo konstant in de races zoals kimi wel is ie goed in quali.
kortom een verdiende winaar.
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
 |
Seb
|
Geplaatst: ma okt 22, 2007 8:05 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
Ben Kimi fan, maar hoopte toch op Hamilton. Ben blij dat Alonso niet heeft gewonnen. Hij had het niet verdient
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
 |
Gerwin
|
Geplaatst: ma okt 22, 2007 8:15 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am Berichten: 382 Woonplaats: Barneveld
|
Leuk dat Kimi heeft gewonnen.
En gelukkig dat Alonso 3de is geworden in het eindklassement.
Maar had het toch Hamilton gegund.
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma okt 22, 2007 8:22 pm |
|
|
pff stelletje anti-Alonso figuren hier
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Manders Racing
|
Geplaatst: ma okt 22, 2007 9:20 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
Alonso is ook een arrogante kwal.
Een type Christijan Albers-figuur.
Neemt niet weg dat hij goed kan sturen.
Ik gun het Raïkkonen en Hamilton!
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: di okt 23, 2007 12:17 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
Als mclaren niet de informatie had gebruikt van ferrari waren ze misschien nog wel verder achterin geindigd! Had het Hammilton zeker gegund! maar Kimi heeft het echt verdiend!
nu maar hopen dat de bmw's niet gestraft worden.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di okt 23, 2007 3:59 pm |
|
|
pff waarom zou Alonso een arrogante kwal zijn hij heeft volgens mij gelijk dat Hamilton wordt voorgetrokken als lievelingetje van Ron Dennis.
daar zou ik ook niet erg blij van worden toen hij bij renault zat en het lekker ging hoorde je niemand zeggen dat het een arrogant kwal is en nu ineens wel
|
|
Omhoog |
|
 |
Seb
|
Geplaatst: di okt 23, 2007 5:17 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
Ook al in zijn renault-periode. Hij kan zeker goed rijden, maar met gelijk matieraal is ie niet altijd de beste, en daar schijnt hij niet tegen te kunnen. Ik ben ook echt niet voor hem, maar ze zouden wel is wat minder kritiek kunnen uiten.
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
 |
Gerwin
|
Geplaatst: di okt 23, 2007 5:28 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am Berichten: 382 Woonplaats: Barneveld
|
Ik vind dat Alonso een verwend mannetje is ,die als hij zijn zin niet krijgt boos word.Maar dat neemt niet weg dat hij natuurlijk wel heel goed kan rijden.
|
|
Omhoog |
|
 |
Enzodino
|
Geplaatst: di okt 23, 2007 6:11 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 04, 2007 7:34 am Berichten: 476 Woonplaats: Zaanstad
|
Ja, was altijd Alonso fan, maar de laatste tijd ff te veel aan t zeuren over van alles en nog wat. Vind ik wel heel irri. Zonde, want hij kan goed rijden. Had het Hamilton absoluut gegund, aan de andere kant, wie weet hoeveel jaren hij nog gaat winnen en dat het saai wordt. Wel een mooie race, en uiteindelijk ondanks dat ik het niet had gehoopt heeft Kimi toch gewonnen. Maar die pitstopruil met Massa was net even te opvallend, toch kun je er niks van zeggen, want het was volledig legaal. Denk dat Massa het laatste deel niet volluit is gegaan.
_________________ Maak het af, voordat het jou afmaakt!!!
Energy Kinetic (2006) + Rotax Max jr. (2005)
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: di okt 23, 2007 7:20 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Enzodino schreef: Ja, was altijd Alonso fan, maar de laatste tijd ff te veel aan t zeuren over van alles en nog wat. Vind ik wel heel irri. Zonde, want hij kan goed rijden. Had het Hamilton absoluut gegund, aan de andere kant, wie weet hoeveel jaren hij nog gaat winnen en dat het saai wordt. Wel een mooie race, en uiteindelijk ondanks dat ik het niet had gehoopt heeft Kimi toch gewonnen. Maar die pitstopruil met Massa was net even te opvallend, toch kun je er niks van zeggen, want het was volledig legaal. Denk dat Massa het laatste deel niet volluit is gegaan.
Is Schumacher ons dan ooit gaan vervelen 
|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: di okt 23, 2007 8:08 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|