Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 92 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 9:56 pm 

@basjuh
Je doet je best, maar als het expres is weet ik ook niet of ik altijd zo netjes uit mijn woorden kom. (hier op de bank lukt het nu nog wel :) )

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:01 pm 

dat je op springen staat als iemand je uit de bocht heeft gedouwd en je frame is krom

heel begrijpelijk (zullen we allemaal zijn)

maar dan kun je alsnog proberen eerst mer worden optelossen...

daarna kun je nog altijd stuk hout pakken en uns ff gaan rammellen als je dat wilt B:B

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:03 pm 

Ben toch wel blij dat de meeste forumleden verstandige rijders zijn en mijn meening delen.

Volgens mijn instelling moeten de meste forumleden dus ook wel goede rijders zijn.

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:05 pm 

waardeloze uitspraak van bobby.
toont aan dat hij anderen op de baan dus storend vind.
nou ik hoopp voor hem dan dat hij de verkeerde niet tegen komt.
want dan loopt na die ontmoeting erg moeilijk en karten ios dan niet meer aan de orde.
smijten met geld dan ook. :mrgreen:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:08 pm 

heeft weinig met goed rijden te doen.
eerder je volle verstand gebruiken en iedereen in zijn waarde laten.
en ja de forum leden zijn goede / verstandige rijders.
ze rijden voor hun plezier een helpen elkaar in de pits
als er eentje problemen heeft.
en dat is net wat er te zien was op de forum meeting te genk
een paar weken geleden.
en zo hoord het ook.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:10 pm 

Ik kan niet wachten om jullie eens een keer te ontmoeten.
Doen we dan ook nog een biertje na afloop?

(als je niet gebumperd hebt teminste :wink: )

... en goed rijden is ook verstandig rijden. (voor de jongere bobby's onder ons)

Laatst bijgewerkt door RaceKabouter op wo aug 08, 2007 10:11 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:10 pm 

ben k met je een Tony kart racer

maar niet forum leden helpen elkaar net zo goed naast de baan

en rijden (de meeste) ook opletend op de baan

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:12 pm 

ja die saamhorigheid vind ik echt te gek.
net 1 grote familie.
heerlijk gewoon.

@racekabouter,
dat biertje zit wel goed hoor.
na een lekker dag karten gaat een koud pilsje er wel in.
maar ook niet te veel want men moet nog naar huis rijden he.
hahahaha.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:21 pm 

@tony kart racer
Doen we!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:36 pm 

@Racekabouter & Tony kart racer:

Mag ik mee => zowel rijden als het biertje?
Ik rijd meestal met Racekabouter op Driebergen, ken zijn rijstijl en die komt overeen met de mijne.

Leven en laten leven op baan is het belangrijkste en tevens waar het om gaat in de auto(kart)sport: geef elkaar de ruimte om tegen elkaar te racen !

Een goede rijder vind altijd wel een manier om in te halen + je moet eens opletten hoeveel je kan leren over het rijden van lijnen als iemand voor je zit ! De ideale lijn is niet altijd de beste lijn om je te positioneren om iemand voorbij te steken. Veel mensen vergeten dat, maar juist een iets andere lijn rijden om daarna een ander uit remmen hoort ook bij het racen.

Dan hoef je ook niemand van de baan te rammen en geeft de inhaalaktie veel meer voldoening. En als je er niet voorbij komt, heb je wel lol gehad!

Laatst bijgewerkt door Wilfred op wo aug 08, 2007 10:45 pm, in totaal 3 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:38 pm 

wilfred hoe meer goede zielen hoe meer vreugde.
weet alleen nog niet waneer.
maar dat zal zich ooit wel uitwijzen.

wilfred mooi gesproken trouwens hier boven.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:47 pm 

OK Tony Kart Racer, hoop dat we binnenkort wat kunnen afspreken en kennis kunnen maken. Zo te horen zitten we samen met racekabouter op dezelfde sportieve (race) lijn.

Lijkt gezellig te worden !

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2007 10:53 pm 

Agressief, en bumperen is 2.

Als je sneller bent dan haal je gewoon in, vaak is het niveauverschil dusdanig hoog dat het zonder slag of stoot gaat.

Is het snelheidsverschil weinig en heb je een slaapkopje voor je, dan je bumper er even tegenaanleggen moet geen probleem zijn. Echter onder voorwaarde dat je hier capabel voor bent en niet iemand de ruimte in lanceerd. Het is slechts een corrigerend veegje ;-)

Dringt het dan nog niet door of heb je zo'n wappie die wil racen, ga dan ff door de pits, of van het gas. Creeer een aanzienlijk gat en tataaaaaaaa je kunt weer verder.

Tot zover inhalen voor dummies :-)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 5:49 am 

@RJ er zijn ook rijders die noch niet veel gas durven geven, en als die dan ook noch geduwt of aan de kant gejaagt worden! [-X

Die mensen hebben geen zin meer in de kartsport alleen door figuren met zoon insteling, je ziet dat niet aan de achterkant of dat een (slaapkopje is of een beginer die noch voorsichtig is) :??:

Met een wk of nk is dat wat anders dat zijn profs B:B

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 7:09 am 

ik vind:

Iedereen heeft het moeten leren, ik ben laats met mijn vader op lansard geweest en toen reden er ook kleine kinderen. Zo klein kind dat het net boven het stuur uit kwam. Vond het zeer dapper van um dat die reed.

Me vader en ik, die racede en we zaten super dicht achter elkaar.
Maar als er een klein kind kwam stak mijn vader zijn hand op om te laten zien dat we moesten remmen. Andere snellere rijders ( sommige ) bleven er dan gewoon netjes achtere en wachte tot een stuk dat ze ervoorbij konden.

Ik heb het zelf ook moeten leren en ben er vroeger gelukkig zelf maar 1 keer uitgedouwt. Ik vond dat toen niet echt leuk. Dus waarom zou ik dat bij iemand anders doen?

Als iemand een nieuwe kart had gekocht, een schakel ( beetje dom als je nog nooit in een normale kart gekart om gelijk een icc te kopen ) maar goed, die ging dus ook niet heel erg goed maar daar bleef je ook achter. Zoals ze hier al zeiden het is [glow=red]geeeeeen[/glow] wedstrijd dus wat bezielt je om iemand kapot te rijden ?

Tuurlijk ik heb hem 1 keer per ongeluk ingestuurt terwijl der een 125 cc naast me zat. Maar daarna ben ik de pits met hem ingegaan en gewoon gepraat en heb der ook veel van geleerd. Er was dus niks aan de hand.

Maar op een andere dag daar kwam ook een hele grote vrachtwagen met allemaal karts en aan die karts een laptop dan kwamen de jongens met hun vader in een Maserati aan en stappen in de kart en die gaan rijden, Volgens mij wordt elke mm opgenomen. maar uitkijken doen ze niet, ik heb ze een aantal keer HARD ( echt hard ) tegen mij achterkant aangehad, En ik blijf er dan gewoon voor rijden, was een 100cc dus die kwam me op het rechte stuk ook niet voorbij want stuurde hem er gewoon voor.

Die jongens gingen dus de pits in en gelijk wordt er door 2 man de kart op de bok gezet en de jongen loopt erachter eraan en weg zijn ze. Gelijk de kart aan de laptop, en kijken maar. Als hun gingen rijden was het heeel stil op de baan terwijl er genoeg mensen waren.

Ik zelf vind dat geen karten meer, als het hobbymatig is dan zijn de mensen ZUINIGER op hun kart en racen gewoon vriendschappelijk.
Die hoeven het niet kapot te rijden. En zoals ik al aangaf als je hem gewoon in de bocht er naast zet kan het. Maar sommige mensen doen het als je eigenlijk al in de bocht ben en raken dan in het ergste geval de betreffende achterband en vliegen dan over je heen. Zelf nog nooit gehad of meegemaakt dat iemand het bij mij deed, of ik bij iemand anders. Maar ik heb het wel voor mij zien gebeuren.

De reactie van bobby schrik ik eerlijk gezegt niet van, heb meerdere malen met hem dingen besproken en veel woordewisselingen.
En daar kwam het veel in voor nog nooit mee gemaakt maar ik denk niet dat het hem in dank wordt af genomen als hij dat doet.

Sommige mensen kunnen net van hun salaris als extra'tje karten en kunnen het onderhoud betalen maar een crash betalen?

Ik hoef het niet zelf te betalen dat doet me vader ( dat geluk heb ik )
Maar ik ben heel zuinig op mijn kart en rijd hem dus ook niet kapot.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben,

Grtz,

Jeffrey 8)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 92 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende