Auteur |
Bericht |
the duke
|
Geplaatst: wo jul 04, 2007 9:25 am |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
IK heb nog wel een beetje tijd, laat hem mij maar bellen  :):)
|
|
Omhoog |
|
 |
Wikart_Racer
|
Geplaatst: wo jul 04, 2007 9:05 pm |
|
Geregistreerd: wo jul 04, 2007 8:26 pm Berichten: 218 Woonplaats: zoetermeer
|
albers geeft altijd de auto of het team de schuld nu ook weer in frankrijk 'ja het was mijn schuld, nou ja eigenlijk alle hectiek bij elkaar'
|
|
Omhoog |
|
 |
FDRTfred
|
Geplaatst: do jul 05, 2007 11:20 pm |
|
Geregistreerd: di jan 16, 2007 7:00 pm Berichten: 77 Woonplaats: Geleen
|
|
Omhoog |
|
 |
Vincent
|
Geplaatst: vr jul 06, 2007 6:40 am |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Zijn excuusses raken ook nooit op he :S
_________________  Jungleboy no more 
|
|
Omhoog |
|
 |
FDRTfred
|
Geplaatst: vr jul 06, 2007 4:44 pm |
|
Geregistreerd: di jan 16, 2007 7:00 pm Berichten: 77 Woonplaats: Geleen
|
Nee idd, heeft altijd weer wat ,snap niet waarom ze er niets aan doen.......
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: za jul 07, 2007 3:03 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
laat schumacher weer racen... dan kunnen we weer lekker tv kijken.. Dan kijken we weer ergens voor...
Nu kijken we naar die verrote alonso.. die zijn plaats niet meer kan verdedigen omdat er hamelton ( als ik het goed schrijf ) mee vandoor gaat
En als het een nederlander moet worden... zet dan jos erin al is die arrogant... hij probeert teminste wat...
|
|
Omhoog |
|
 |
Vincent
|
Geplaatst: za jul 07, 2007 6:28 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
volgens mij heeft hij een abbonoment voor de laatste startrij want hij is weer laatste @ silverstone!
Van mij mag hij zo doorgaan, dan zal hij eruit worden gezet en dan kan er eindelijk iemand anders nuttig gebruik maken van de Spyker-bolide!
|
|
Omhoog |
|
 |
Tommeke
|
Geplaatst: zo jul 08, 2007 10:23 am |
|
Geregistreerd: ma maart 12, 2007 6:50 pm Berichten: 242 Woonplaats: Born en Driebergen
|
Er gingen toch geruchten dat Jos zou gaan testen komende week op Spa  F1 Testdays waar ik ook te vinden zal zijn  Woehoe!!!
GreetZzZz Tom
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo jul 08, 2007 12:12 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
jeffrey1991 schreef: laat schumacher weer racen... dan kunnen we weer lekker tv kijken.. Dan kijken we weer ergens voor... Nu kijken we naar die verrote alonso.. die zijn plaats niet meer kan verdedigen omdat er hamelton ( als ik het goed schrijf ) mee vandoor gaat En als het een nederlander moet worden... zet dan jos erin al is die arrogant... hij probeert teminste wat...
SCHUMACHER ik ben blij dat die eindelijk weg is
en verstappen is ook nix gewoon doornbos
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
fun racer
|
Geplaatst: zo jul 08, 2007 12:32 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
idd jos komt bijna net zovaak in de grindbak
ik zou gewoon doornbos erin zetten hijs niet zo arrogant en doet nog eens fantastiche zaken op het asfalt
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Andreas #24
|
Geplaatst: zo jul 08, 2007 5:24 pm |
|
Geregistreerd: za jul 07, 2007 8:53 pm Berichten: 14 Woonplaats: Roermond
|
Citaat: SCHUMACHER ik ben blij dat die eindelijk weg is en verstappen is ook nix gewoon doornbos Citaat: idd jos komt bijna net zovaak in de grindbak
ik zou gewoon doornbos erin zetten hijs niet zo arrogant en doet nog eens fantastiche zaken op het asfalt
Daarmee Ben ik het helemaal eens !!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
latiano29
|
Geplaatst: zo jul 08, 2007 8:02 pm |
|
Geregistreerd: do mei 24, 2007 10:14 pm Berichten: 42 Woonplaats: kerkrade
|
hamilton maakte vandaag bijna dezelfde fout als albers....oepd
trouwens, iedereen is hier zo lovend over doornbos, ben ik het helemaal mee eens, hij levert topprestatie in de champcars maar jullie zijn te hard over jos. Jos is echt niet helemaal niks, ik denk dat hij nog altijd de snelste nederlander is zijn uitstapjes in de grindbak ok maar hij zocht altijd de limiet op, reed wel altijd met slechte auto's mee, klaagde niet en zorgde altijd voor super starts en was fenomenaal goed in de regen, denk aan monaco enkele jaren geleden.
Voor mij geld nog altijd jos the boss
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: zo jul 08, 2007 8:48 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: klaagde niet
Pardon?
Die was zowat net zo erg, dan niet erger dan Albers.
Ik was geen fan van hem, maar in tegenstelling tot Albers liet hij zo nu en dan wel mooie dingen zien.
Als ik Verstappen was zou ik overigens niet in die Spyker stappen (behalve om te testen), valt weinig eer mee te behalen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Vincent
|
Geplaatst: ma jul 09, 2007 7:39 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
 |
jvd
|
Geplaatst: ma jul 09, 2007 7:52 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle