Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: di feb 20, 2007 10:40 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Laten we het voorlopig maar even bij de Kartforummeetings houden inderdaad, des te groter is de verrassing als er opeens cake geserveerd wordt 
|
|
Omhoog |
|
 |
fun racer
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 2:11 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
k zal zeker proberem om erbij tezijn alleen denk ik dat ik niet verder dan landsard kan gaan vverder naar boven is tever weg
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 2:46 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
|
Omhoog |
|
 |
levi007
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 4:31 pm |
|
|
Nou vandaag onderweg kort maar krachtig overleg fgehad met me vader...
Moet je doen is leuk
Ben er dus zekers bij
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 5:07 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
ikh oor net dat ik er niet bij ben
Amsterdam in het weekend waag ik me niet aan met mijn prokart
Genk is veel te ver weg
en berghem is ook een heel eind
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Manders Racing
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 5:32 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
ja paulo/david,
respect: jullie houden zeer zeker met iedereen rekening, maar jullie vergeten wel de mannen uit het zuiden. Die kunnen wel naar Genk, maar dat is ook nog een eind rijden. En zeg nu zelf, je kan De Landsard (toch wel een heel erg geliefde baan onder de NL karters) toch moeilijk overslaan.
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 5:45 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
mensen die in het zuiden wonen moeten anders ook 2,5 -3 uur rijden naar amsterdam dus waarom geen genk vind dat niet zo gek.
de ander x zit er weer een baan meer naar het noorden en moeten de zuidelingen weer meer rijzen
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
 |
jvd
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 6:27 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
ik kom zelf uit genemuiden (vlakbij zwolle)
en heb volgens mij alle meetings nog meegemaakt op 1 na
zelf 1x toen ik even geen kart had.
toen ben ik eerst die ochtend naar duitsland geweest (vlakbij oldenzaal) om naar een kart te kijken. en daarna naar veldhoven gegaan om gezellig daar rond te lopen
een lange dag, maar wel leuk
nou toen heb ik ook wel de nodige kilometers gemaakt
en zowiezo moet ik minstens 1 uur tot 1,5 uur in de auto zitten om naar een circuit te gaan
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 6:51 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zelfs voor de mensen die in Veldhoven wonen is het slechts een uurtje rijden naar Genk, op Strijen na ben ik naar alle banen langer onderweg. Voor de mensen uit het zuiden valt het dus best mee.
Er zullen altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn, dat zou bij een keuze voor Veldhoven niet anders zijn.
Men kan het natuurlijk ook eens van de andere kant bekijken in plaats van meteen te schrikken van een paar kilometer meer:
Hoe groot is de kans dat je in je eentje naar een verder weg gelegen baan gaat? Voor sommigen niet zo groot (anders hadden we het sowieso niet over afstanden) blijkbaar. Op zich wel een beetje begrijpelijk, want in je eentje is het minder leuk, en als je kart er voortijdig mee ophoudt zit er eigenlijk niks anders op dan maar weer terug naar huis te rijden.
Op een Kartforummeeting is dat iets anders, je gaat met meerdere mensen, het is altijd erg gezellig, dus je als de kart ermee ophoudt kan je alsnog een leuke dag hebben.
Genk is echt de moeite waard om een keer naartoe te gaan, ik denk dat de meesten het met me eens zullen zijn als ze er een keer gereden hebben 
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 6:52 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Ja maar not2die4 ik moet voor lansard al bijna 150 km reizen.. voor berghem 76.. voor pottendijk 176km,
maar Genk is gewoon te ver om die gwn ff mee te pakken
Voor de meeste althans,
jef
|
|
Omhoog |
|
 |
Nuno
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 7:13 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
ja begrijp best wat je bedoelt maar voor mij is amsterdam ook meer als 200 km maar voor een x maakt het toch niet uit?
de kartbeurs in offenbach was nog veeeeel verder zijn toch ook een boel op afgegaan omdat het leuk is.lijkt me voor zon meeting niet anders.
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 7:15 pm |
|
|
fun racer je komt toch wel naat genk als het in genk zou zijn he?
si voor jou niet echt ver.
ik heb mijn kart bij mijn ouders staan en ik lig een paar kilometer korter bij.
anders rijden we achter lekaar er heen of zo.
|
 |
fun racer
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 7:39 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
jah genk zou ook wel kunnen en landsard ook zolang ma 1 van die 2 is
ik ben nog afhankelijk van em ouders he totda ik me rijbewijs hep als ik die hep zou ik nie erg vinde om na a'dam te crossen
maar daar zulle mijn ouders niet zo blij mee zijn
Laatst bijgewerkt door fun racer op wo feb 21, 2007 7:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 7:40 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Het is altijd wat! Voor de een zal het verder zijn als voor de ander, je kunt het nu eenmaal niet iedereen perfect regelen.
Tevens, zoals al eerder vermeld, komen er van de gegadigden, meestal maar een stuk of 8 tot 10 opdagen.
Offtopic Het valt me steeds meer op dat er zeer slecht gespeld word bij het posten, en MSN taal enz. Lezen de posters de post voordat ze hem plaatsen niet na of weten ze niet beter.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
fun racer
|
Geplaatst: wo feb 21, 2007 7:45 pm |
|
|
hoezo msn taal a,dam is officele afkorting staat zelfs op somige borden (als je daar op doelde teminste)
|
|
Omhoog |
|
 |