Beste Leden.
Ik ben net klaar met het maken van een functie om topics te markeren.
De oplettende kartforumgebruiker zal wellicht opgemerkt hebben dat er z boven in de navigatiebalk een woordje bij gekomen is: Gemarkeerde topics.
Ook als je een topic bekijkt is er wat bijgekomen. Ter illustratie een plaatje:
Door op het woordje "gemarkeerde topics" te klikken krijg je een overzichtje te zien van de topics die je gemarkeerd hebt. De werking wijst zich verder vanzelf lijkt me.
Door op het woordje "markeer topic" te klikken markeer je het topic. Je zult zien dat de tekst verandert in "demarkeer topic", ik denk dat ook hiervoor verder weinig uitleg nodig is.
Als je een berichtje post kan je ervoor kiezen om meteen ook het topic te markeren. Zet hiervoor een vinkje bij "Markeer dit topic"
Wat zijn nu de voordelen van het markeren van topics?
Mocht je iets interessant vinden, en je wil die informatie te alle tijden terug kunnen vinden dan kan je een topic markeren. Hierdoor hoef je niet lang te zoeken, zeker als een topic niet meer aktief is kan het best moeilijk terug te vinden zijn.
Daarnaast kan het zo zijn dat je soms geen zin hebt om alle nieuwe berichten na te lezen. Door je gemarkeerde topics te bekijken zie je meteen of er gereageerd is op iets van jou interesseert.
Als het goed is kan je 10 topics markeren.
Zoals met alle aanpassingen geldt ook nu weer:
Als er problemen of foutmeldingen zijn
s.v.p. zo snel mogelijk doorgeven.
Mocht iets niet helemaal duidelijk zijn hoor ik het wel.