Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: mozilla firefox
BerichtGeplaatst: ma jul 03, 2006 11:28 pm 
nogmaals een vraag :wink:
Ik keek net op een site, en kreeg dit te zien toen ik erop klikte,
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/
Dit heb ik geinstalleerd, het is een anderevorm van internetexploder,
ik weet niet of iemand hier al mee te maken had en/of dit virussen binnen haalt al zeggen ze dat dit juist het tegenovergestelde is.
ik hoop dat iemand hier mee ervaring mee heeft gehad, uitaard met het progamma en niet met de virussen.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 03, 2006 11:43 pm 

Het is gewoon een browser zoals er wel meer zijn. Sommige mensen hebben een voorkeur voor een bepaalde browser, maar uiteindelijk dienen ze allemaal hetzelfde doel: websites bekijken.
Aangezien het niet van Microsoft is, is het wat minder vaak doelwit van kwaadwillende mensen, en zijn worden er minder virussen gemaakt die zich op het programma richten.
Wat andere voordelen van Firefox zijn dat het gratis is, en dat je tabbladen kan gebruiken, wat o.a. je taakbalk opgeruimder houdt.
Maarehh, als je het echt goed wilt weten kan je je vraag ook stellen op een forum dat zich met dat soort dingen bezig houdt natuurlijk.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 03, 2006 11:46 pm 
haha handige tip david, haha.. maar aangezien dat ik alleen op dit forum zit.. heb ik weinig keus...en hier zitten ook wel genoeg mensen dus misschien zit er 1 bij haha. :lol: ja ik wist er niks van vandaar dit maar bedankt.. maar bedoel je dat er wel binnen kort virussen op gericht worden en dat dat progamma ze dan niet tegen kan houden?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 03, 2006 11:59 pm 

Helaas zijn er gewoon mensen die het leuk vinden om virussen te maken. Dat kost toch nog best veel moeite (dus je vraagt je af waarom ze het doen) aangezien het de bedoeling is dat ze uiteindelijk op iemands pctje terecht komen, en dus voorbij moeten aan allerlei veiligheidsmaatregelen.
Om zoveel mogelijk schade aan te richten bij zoveel mogelijk mensen, maken ze dus een virus dat zich richt op het meest gebruikte programma. Bij internet browsers is dat Internet Explorer van Microsoft.
Mocht het meest gebruikte programma ooit Firefox zijn, dan gaat alle aandacht van de heren en dames virusbakkers uit naar Firefox.

Mocht je interesse hebben in andere fora, http://www.google.nl
Kan je er heeeel veel vinden, of gewoon een of andere startpagina bezoeken, daarvandaan vind je meestal ook wel iets.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 04, 2006 12:26 am 
oke bedankt david, en nee ik snap ook niet waarom ze het doen en wat ze er leuk aan vinden om iemands pc naar de maan te helpe. en voor het andere fora zie ik af blijf toch liever bij dit forum :P

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 04, 2006 9:19 am 

Hoi ST,

Ik gebruik mozilla firefox al 2 of 3 jaar, werkt perfect! Geen enkel probleem mee gehad. regelmatig nuttige updates enz.

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 04, 2006 2:11 pm 

Ik gebruik mozilla firefox ook al 2 jaar, eigenlijk geen problemen mee. Ben er mee gestart omdat internet explorer het niet aan mij standaarden voldeed.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 04, 2006 4:48 pm 
oke mooi ja ze zeggen ook dat het sneller surfen is.. :wink: ik merk er op zich niet veel aan

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 04, 2006 7:18 pm 

Ja misschien bedoelen ze dat je verschillende tabbladen tegelijk kan openen zodat je niet tussen vensters hoeft te switchen. Dat vind ik zelf wel erg makkelijk.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 04, 2006 8:55 pm 
ja oke.. das gemakkelijker ja.. :wink: ik laat het er lekker opstaan

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]