Auteur |
Bericht |
Karting Events
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 5:41 am |
|
|
Hendrik, jij bent nogal into de GK4. Dan weet je ook dat Wiebe een trouwe klant was van de GK4. Vind je het dan niet op zijn minst opmerkelijk dat juist hij op hoge poten weggegaan is bij de GK4? En waarom reageert Reinders nooit terwijl hij toch regelmatig te vinden is op dit forum? Alsof Reinders met enig bewijs komt....Die kan alleen maar mooie verhalen schrijven hoe geweldig de GK4 is en dat hij alles, maar dan ook alles in overleg doet met rijders, teams en zelfs fabrikanten. Geen enkele fabrikant is geinteresseerd in de GK4 (ook niet in Karting Events) en teams probeert hij een poot uit te draaien. Bel Wiebe maar even voor bevestiging...
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 7:10 am |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Dat is hem nou net Hendrik. Iemand op z'n mooie blauwe ogen geloven is niet meer van deze tijd. Er is een partij die wat te verliezen heeft en een partij die hier alleen beter van kan worden. Als dit alles waar zou zijn zou dat enorm stom zijn van GK4 en in geloof niet dat een organisatie in deze tijden zulke stunten zou uithalen met het risico een complete klasse kwijt te raken.
Dus ja, ik zou ook wat meer bewijs willen zien dan alleen maar horen van.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 8:03 am |
|
|
Backlash, pfff...eindelijk dat je het nu een beetje door krijgt. Maar er is geen partij die hier mee wat kan winnen. Alleen rijders die verliezen... en wellicht stoppen met karting. Er is inmiddels een reactie op de GK4 site maar ook Stegmoto heeft daar weer een goed onderbouwd antwoord op! Lees het gewoon!
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 8:23 am |
|
|
Beste Len, ik begreep het al van begin af aan hoor. Ik ga alleen niet in op van horen vertellen. Laat ons de grafieken zien die stegmoto heeft gezien en ik ga volledig mee. Tot die tijd is men onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Ik hou de reacties van stegmoto en gk4 in de gaten maar zie tot nu toe alleen een hoop verwijten jegens gk4 en geen keihard bewijs. Ik kan ook een heel mooi verhaal op mijn site zetten waar ik iemand voor van alles en nog wat beschuldig.
Stel: laat dit alles nou waar zijn... Dan zou zeker NAB en Karting Events dit niet van de daken moeten schreeuwen aangezien deze partijen er juist WEL veel bij te winnen hebben. Snap je wat ik bedoel? Dat alles maakt het ongeloofwaardig.
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 10:43 am |
|
|
Je denkt toch niet dat Stegmoto met deze beschuldigen komt als ze er niet heel zeker van zijn. Ze willen echt niet de kans lopen dat ze worden aangeklaagd wegens smaad.... Het enige wat we er mee te winnen hebben is dat de rijders goed moeten worden geinformeerd. Aan borstklopperij hebben we niets.
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 11:52 am |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Karting Events schreef: Alleen rijders die verliezen... en wellicht stoppen met karting! En hier slaat iemand de spijker helemaal op de kop.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 11:57 am |
|
|
Stoppen met karten geloof ik niet hoor.. Je kan prima recreatief rijden, heb ik lang genoeg gedaan en nog steeds.
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 12:10 pm |
|
|
@Tim, reken maar van yes, uit ervaring kan ik zeggen dat als je wedstrijden rijdt, je adrenalinespiegel "iets" hoger ligt als bij recreatief rijden. Het gemis van die kick is dermate groot dat interesse uiteindelijk helemaal wegebt. Dit zal elke (ex)wedstrijdrijder kunnen beamen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 1:36 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Maar er zijn ook ex wedstrijdrijders die alsnog de draad oppakken en recreatief gaan rijden hoor Lex....  Of ben ik de enige ?
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 1:51 pm |
|
|
Hee Wilfred, Uitzonderingen bevestigen de regel.... Maar ook jij zal moeten toegeven dat de kick in een wedstrijd anders is als recreatief rijden.
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 3:40 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
ronald m
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 9:42 pm |
|
|
Ach, ik kom niet zoveel meer op dit forum. (te) vaak wordt hier een strijd uitgevochten die ik het liefst op de baan zou zien, en niet op een forum. Nou zit ik in de situatie dat ik niet alleen vader ben van twee (zeer getalenteerde ahum) rijders, maar ook nog in het bezit ben van een organisatielicentie voor onze club, teamchef ben van een leuk en gezellig teampje en mijn uiterste best doe om mensen de kartsport in te krijgen via onze indoorschool. niet om mezelf op de borst te kloppen, maar ik vindt dit spelletje gewoon leuk en ik wil het liefst zoveel mogelijk mensen hier van mee laten genieten. Ik begrijp Ferdinand niet. Ik heb hem gebeld en hij vindt het volslagen terecht dat hij dit bericht begonnen is. Het is een vrij land hier gelukkig. We hoeven dus geen Amnesty International brievenacties op te zetten in Nederland als iemand een mening verkondigd en daarvoor vastgezet wordt of erger. Dat is een groot goed dat ik graag koester. Ook ik heb mijn mening, al houdt ik die de laatste tijd steeds meer voor me. Ben ik makkelijk in de omgang? nee hoor. Ik heb lijnrecht tegenover Len van Leeuwen gestaan, net zoals ik ook mijn aanvaringen heb gehad met een van de organisatoren van de GK4. Helaas heeft dit ertoe geleid dat ik hier kennelijk niet meer mag komen, en als mijn jongste zoon een dagje aan het sleutelen is voor een rijder op de GK4, diezelfde organisator komt vragen of hij een rijder van Montfoort Motorsports is of er een van Montfoort zelf is, bij het horen van het laatste zich omdraait en gewoon wegloopt. Meneer van Leeuwen; leer u nou eens wat genuanceerder uitlaten op dit forum, en meneer Reinders; als u iets met mij heeft; mijn zoon is niet mijn persoon. Zo. Dat gezegd hebbende even terug naar het topic, waar het in het openingsartikel mee begon. De uitlatingen van Len van Leeuwen op persoonlijke titel op dit forum en het distanciëren van het BSK hiervan. Artikel 1.1 lid twee van de code sportiv stelt dat het deelnemen of hulp geven aan zwarte bonden door licentiehouders verboden zijn en bestraft dienen te worden met het intrekken van de licentie. Tja. een regel uit het dinosaurustijdperk, maar wel een regel waar Ferdinand als voorzitter van het BSK aan vast zit. Dat hij rijders met een internationale licentie een berisping stuurt of zelfs een licentie van intrekt en omzet naar club level is heel zuur, maar hij kan niet anders. Zolang deze regel in het reglement staat dient de ASN zich hieraan te houden. Vinden wij dit leuk? nee. Mijn oudste zoon zou heel graag ook een keer bij de GK4 een VT seniorwedstrijd rijden. Hebben we al een keer gedaan; is goed bevallen en zouden we mits de organisatie ons niet weigert, en we de Full Grade International C licentie niet kwijt zouden raken ook graag weer doen. Echter, ik ben lid van deze bond, en zal dus ook de reglementen van deze bond respecteren. Als ik echter af en toe de regelwijzigingen langs zie komen, denk ik dat onze vertegenwoordiger bij het CIK weer eens een dutje zat te doen. Neem bijvoorbeeld artikel 18 dat er voor zorgt dat onze getalenteerde rijders onder de 13 niet in het buitenland kunnen rijden en hiermee de BMC, BNL en Chrono serieus beroven van aantallen rijders, dan komt er stoom uit mijn oren. Ferdinand zoekt al de grenzen van de reglementen op door rijders met een clublevellicentie ongemoeid te laten. Nou maar hopen dat ze in Genéve nog even verder slapen. Serieus. competitie is goed. Ook voor organisatoren. Het houdt hun scherp. Toegegeven, de crisis doet op dit moment geen goed aan de aantallen rijders. De GK4 ooit gestart als een viertaktkampioenschap heeft ook andere klassen nodig om generieke groei te kunnen realiseren. Laten we nou gewoon weer eens lief zijn voor elkaar. Iedere organisator heeft het moeilijk. Niemand kan een Ferrari bij elkaar sparen van het organiseren van wedstrijden. Laten we nou eens ophouden met tegen elkaar te knokken. laten we nu eens elkaar gaan respecteren. ophouden met elkaar weg sturen van wedstrijden of heel flauw de politie te bellen. Ophouden met teams te weigeren en wedstrijden open te stellen voor iedereen die waar wil rijden in welke klasse dan ook. Plezier maken. Rondjes rijden. De adrealine van de wedstrijden voelen gieren. En Lex, jij mist misschien na het beëindigen van je actieve racecarriére met Simone de adrealine, wij missen jou! en meneer Ferdinand; uw taak als voorzitter van het BSK is het in goede banen leiden van de bij de ASN aangesloten verenigingen georganiseerde wedstrijden, een stuk regelgeving en heel veel andere zaken. Dat u dit doet met uw passie kan ik alleen maar waarderen. Maar (sorry, even een andere pet opzetten) u spreekt op voorhand niet voor Kartclub Defabrique, zonder eerst haar mening te vragen. De laatste keer dat ik keek, was ik nog steeds een actief lid van de sectie. Karten gaat om sport en om gevoel. Op dit moment hebben wij als club de eer de Thomas Knopper Memorial te mogen organiseren op 19 en 20 oktober op Kerpen. Thomas onze getalenteerde rijder die we veel te vroeg verloren hebben. Als ik de opzet van de wedstrijd in Kerpen zie, weet ik weer wat de essentie van het karten is.. Ik wens iedereen veel wijsheid in het vinden van een goede oplossing voor de eeuwige strijd. Het is pas eind september. Is het te vroeg om met goede voornemens te beginnen?
|
|
Omhoog |
|
 |
willie
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 9:49 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Citaat: reken maar van yes, uit ervaring kan ik zeggen dat als je wedstrijden rijdt, je adrenalinespiegel "iets" hoger ligt als bij recreatief rijden. Het gemis van die kick is dermate groot dat interesse uiteindelijk helemaal wegebt. Dit zal elke (ex)wedstrijdrijder kunnen beamen. En ik denk dat dit nu precies is waarom de hobbywedstrijden zoals in bv. Pottendijk zo`n succes zijn Er wordt daar inmiddels door veel ex wedstrijdrijders deelgenomen en het niveau ligt er behoorlijk hoog Niet teveel technische regels 1 soort band lekker makkelijk voor iedereen duidelijk enbetaalbaar zonder commercieel belang.
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
 |
willie
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 9:50 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 11:04 pm |
|
|
Een epistel helemaal des Montfoorts, diplomatiek, duidelijk en helder zonder Len of Casper tegen het zere been te schoppen. En Ronald, ik mis jullie en de kick van het spelletje ook hoor, we moeten eens bijpraten.
|
|
Omhoog |
|
 |