Auteur |
Bericht |
Vincent
|
Geplaatst: di maart 27, 2012 7:50 am |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di maart 27, 2012 9:45 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Zeker niet, die was bij ons op de BMC.  Die foto's komen vanavond.
|
|
Omhoog |
|
 |
Vincent
|
Geplaatst: di maart 27, 2012 3:01 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
nice pic, dat betreft heeft BMC een veel mooier veld dan NAB  55 maxxen strijden om de winst, gaaf! 
_________________  Jungleboy no more 
|
|
Omhoog |
|
 |
Spasta
|
Geplaatst: di maart 27, 2012 3:37 pm |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - België
|
|
Omhoog |
|
 |
Quinie-97
|
Geplaatst: di maart 27, 2012 3:40 pm |
|
|
ja whahahahahaha je kunt toch wel je nekprotector goed aandoen
_________________ 'Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.' 'Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn' Praga Racing Kart '13 - Rotax Max '10 ~ Driver for: JD-Racingparts
|
|
Omhoog |
|
 |
tinus kremer
|
Geplaatst: di maart 27, 2012 4:32 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am Berichten: 701 Woonplaats: lutten
|
martijn hoe ging het trouwens bij de bmc???
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di maart 27, 2012 4:44 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Kut, ketting vloog eraf in de eerste serie daarmee kans op A finale al verkeken. Dus in de B finale terecht gekomen, daar tweede geworden met de snelste tijd. Snelheid was er dus wel maar het geluk niet.  Nog proficiat trouwens! Maar je kan beter bij ons komen rijden joh! Hier leer je tenminste nog wat! Ek waardig veld hadden we zondag!
|
|
Omhoog |
|
 |
RAM Racing
|
Geplaatst: vr maart 30, 2012 8:55 pm |
|
Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm Berichten: 634 Woonplaats: Hoorn
|
verslagje van Thomas:
Vol goede moed vertrokken we zaterdagochtend richting circuit de Landsard voor de vrije trainingen. Onze wedstrijdmotor was weer geprepareerd, dus de eerste sessie bestond enkel uit het inrijden van de motor. Vervolgens hebben we de motor gewisseld, zodat onze wedstrijdmotor zo goed mogelijk was voor de wedstrijd. De rest van de sessies hebben Marcel en ik dan ook gewerkt aan de afstelling van het chassis. Helaas mistte we de een-na laatste sessie door de technische keuring die ietwat traag verliep, waarna we besloten de wedstrijdmotor nog 1 keer uit te proberen in de laatste sessie. Dit was maar goed ook, want het blok gaf de geest: een vastloper. Gelukkig bood Martijn Koene aan het blok mee te nemen en opnieuw klaar te maken, zodat we de wedstrijd alsnog met dit blok konden rijden. Marcel vertrok richting huis, en heeft de motor opgehaald voor de wedstrijddag.
Zondag was het dan zover: race day. De kart werd weer opgebouwd, en de vrije training moesten we besteden aan het inrijden van het blok. Al met al niet erg spannend, de kart voelde goed, dus we konden zo de kwalificatie in. De druk was groot, waar zouden we staan dit seizoen? Heeft onze progressie van vorig jaar zijn vruchten afgeworpen? Het leek er in ieder geval wel op. De kwalificatie ging van start. in ronde 2 liet ik een gat vallen om zo een snelle ronde neer te zetten zonder verkeer voor me. Helaas verliep mijn snelle ronde anders dan gepland. Bij het aanremmen van de hairpin brak de achterkant van de kart uit en viel de motor stil. De temperatuur van de motor liep in rap tempo op, dus ik voelde de bui al hangen.
De motor was dan niet helemaal vastgeslagen, toch heeft het niet helemaal goed gezeten van binnen. Conclusie? Wedstrijdmotor eraf, trainingsmotor erop. Wat gesleuteld aan de vertanding, maar verder de afstelling gelaten voor wat het is. De kart lag nog steeds goed, dus het werd afwachten wat er in de race gebeurde. De start van race 1 verliep niet helemaal zoals het hoorde, maar het zij zo. Ik kwam in ieder geval redelijk weg en baande me een weg richting de voorhoede. Ik ging als een speer, en wist me al na een rondje of 2 richting het podium te rijden. Helaas ontstond er vlak voor mij een gevecht, wat resulteerde in een spin. Ik zat er echter zo dicht achter, wat betekende dat ik geen tijd had om te reageren en er vol op inreed. Na een rondje of 3 was het dus al einde race: de hele voorkant lag in elkaar. Voor race 2 hebben we nog geprobeerd het frame weer wat recht te buigen, maar jammergenoeg was het frame zó krom dat er weinig te redden viel. Ik heb een deel van race 2 gereden, maar de kart stuurde bijna niet meer. Ik was 4 seconden langzamer dan de rest, waarna ik later in de race maar besloot te stoppen. De kart werd onvoorspelbaar, dus ik vond het risico te groot.
Al met al bestond het weekend voornamelijk uit pech. Tegenslagen horen echter ook bij de racerij, dus wat dat betreft is dit weer een leerpunt geweest. De tweede race vindt plaats in Emmen, hopelijk kunnen we het tij daar weer keren. De snelheid zat er in, dus die willen we de rest van het jaar dan ook zeker laten zien!
_________________ [color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...
|
|
Omhoog |
|
 |
RAM Racing
|
Geplaatst: za maart 31, 2012 7:15 pm |
|
Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm Berichten: 634 Woonplaats: Hoorn
|
_________________ [color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...
|
|
Omhoog |
|
 |