Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 6:16 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 6:20 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Een trieste man, overtuigd van zijn eigen gelijk, ik zeg ............ Dwangbuis !!!
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
svv
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 6:45 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Zielig hoor, en dan zo'n foto van jezelf op facebook. Dat bootje loopt ook op zonnecellen zeker. 
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines! 
|
|
Omhoog |
|
 |
DJ_Ex
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:06 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am Berichten: 661 Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
|
hey hij vaart op een boot op zee...das milieuvervuiling ten top..al die uitlaatgassen in het water en die arme visjes dan?? typerend voor die lui is dat zichzelf altijd tegenspreken. Je draag een bril zie ik..hoe is die gemaakt..in een fabriek..die zooi uitstoot..je kleding..zo kan ik wel doorgaan. Types zoals jij zorgen ervoor dat anderen mensen niet meer hun hobbys kunnen doen. Types zoals jij zorgen ervoor dat de geluidsdagen op de TT baan drastisch zijn verminderd..omdat de geelrodebokkever er last van heeft. Types zoals jij blokkeren al jaren de verlening van Eelde. etc etc ga een boom neuqen..grasvretende heaumau
_________________ Intrepid Cruiser, Modena MKZ 2016
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:07 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
|
Omhoog |
|
 |
tinus kremer
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:32 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am Berichten: 701 Woonplaats: lutten
|
ALARM ALARM ALARM er is een hippie op het forum. door die ... hippies zijn we al een paar banen kwijt. 
|
|
Omhoog |
|
 |
svv
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:33 pm |
|
|
Citaat: De geitenwollen sokken brigade is weer eens bezig.... Tja, moet je deze mensen nou echt nog serieus nemen, of moeten ze serieus GENOMEN worden? 2e , Door een beest met een slurf 
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines! 
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:42 pm |
|
|
Citaat: Citaat: En als de persoon tegenover jou dan begint te dreigen met geweld, dan is het wel moedig om het toch te doen. (het zal aan mijn karate liggen dat ik me minder bang voel ofzo) Zielig dat hij dit even moest vermelden... Citaat: mietje Inderdaad... maar dan had ik roch de goede gevonden  Op zijn website heeft hij het ook al over zijn karate... http://stijnbruers.wordpress.com/page/4/
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
Laatst bijgewerkt door Backlash op ma aug 29, 2011 7:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
steef1103
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:44 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 6:14 pm Berichten: 21 Woonplaats: Hellevoetsluis
|
Jammer, dit soort mensen leven compleet buiten de realiteit. Helaas krijgen ze wel steeds meer invloed op allerlei zaken, hier moeten we wel voor oppassen. In plaats van hier op het forum zijn betoog te doen kan meneer beter naar een Derde Wereld land vertrekken om daar te kijken of hij de uitstoot van schadelijke stoffen kan verminderen. Ga op je fiets naar India en vertel de mensen daar dat de fabrieken daar te veel uitstoten dat is namelijk veeeel meer als die paar karts die hier rondrijden.
_________________ Energy - Rotax Max Senior
Een recht stuk is slechts een noodzakelijke onderbreking van een bocht
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:52 pm |
|
|
Och jongens... hij heeft ook bij die waardeloze Paul Watson "die nooit iets gedaan krijgt" van die lompe "Whale Wars" show op Discovery op het dek gestaan.  KANSLOOS! De hele dagen rond stomen met een stookolie verslindende boot waarmee je niets gedaan krijgt. Hoe verklaar je dat?
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
svv
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:56 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
 |
Art
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 7:57 pm |
|
|
Heren, Heren laten we niet te kortzichtig zijn  Als je jezelf in zijn denkwereld verplaatst heeft hij best wel gelijk. Laten we eerlijk zijn....... we zijn egoistisch, we denken eerst aan ons zelf en ja, als je weet hoeveel energie er nodig is om een kilootje vlees te krijgen..brrrrr das erg hoor. Goed, nu terug naar de realiteit. Hij zoekt wereldverbeteraars. Hij wil graag filosedingese. Hij wil graag zijn ideologie aan een ander opdringen Hij denkt over alles kennis te hebben om een gefundeerde mening te kunnen geven Hij denkt...... Kortom hij is nogal vol van zichzelf en dan krijg je al snel een persoon die vindt dat hij ruimdenkend is maar eigenlijk alles en iedereen veroordeeld die anders denkt. Oh ja.... Ik ben egoistisch want: ik wil karten ik wil vlees eten (zo goedkoop mogelijk) ik wil autorijden (vliegtuig is me te duur) en als ik samen ga karten ben ik dan een wereldverbeteraar?? Want als ik ga karten dan kan ik onderzoek doen naar de gevolgen van mijn handelen en dan kan ik de computer daar mooi voor gebruiken (mag dan wel) en tsja ik moet er wel met de auto naar toe (we rijden wel samen hoor). Snappen jullie me nog???? mooi  want ik me zelf niet meer 
_________________ Voor uw en mijn veiligheid geef ik voorrang
|
|
Omhoog |
|
 |
IncineratorX2
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 8:13 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
ik moet zeggen hij is wel standaard vast (stand vast met standaard antwoorden). Het is een "echte" groene rakker.... Sea Shepherd, Greenpeace! Ecoloog/Theo-natuurkundige.. en Belg  (lolz srry) Meneer is geleerd maar ook bekeert in zijn eigen maximinialisme geloof... helaas kun je veel roepen tegen (even generaliseren) dit "soort" personen.. Hij/Zij zal alles verdraaien naar "hun" visie.. helaas dat de Sea Shepherd, waar meneer een preferred member is, in de afgelopen maand al meer olie heeft verbrand wat wij hier op het kartforum in de komende 10 jaar niet zullen verbruiken. Meneer kijkt met tunnel visie... waardoor voor zijn beeld alles moet wijken... meneer probeert ons wakker te schudden voor ons schaamtelijke luxe tijdsverdrijf, waar we hard voor mogen werken om uit te mogen voeren... Sorry meneer u bent aan het foute adres... NEXT!
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
 |
Clercqske
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 9:04 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
Ik denk dat het het meest hot topic is van het jaar ofzo? Dit gaat echt wel hard haha
Echt leuk dit allemaal te lezen!
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
 |
DJ Denny
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 9:09 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 25, 2011 4:51 pm Berichten: 417 Woonplaats: TT circuit Assen
|
het is wel heel erg leuk om te lezen dat hier nagenoeg nooit iemand vol de wind van voren krijgt, maar nu er een geitenwollen, baard- en bril dragende, groene thee lurker tegen ons collectieve tijdsverdrijf aanschopt ...... hahaha vind trouwens dat iedereen het nog erg netjes houdt 
_________________ Karten is zo laag bij de grond!
Birel RY 31 2009 /Rotax Max sr 2012
|
|
Omhoog |
|
 |