Auteur |
Bericht |
fietspomp
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 3:19 pm |
|
|
Citaat: En als de persoon tegenover jou dan begint te dreigen met geweld, dan is het wel moedig om het toch te doen. (het zal aan mijn karate liggen dat ik me minder bang voel ofzo) mietje
|
|
Omhoog |
|
 |
svv
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 3:31 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines! 
|
|
Omhoog |
|
 |
bas
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 3:34 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
karatekid is echt helemaal geweldig...ik word er geweldadig van......oh...psssst...ruud is er zo ook nog wel even....die weet ook wel wat voor onze karatekid...
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
 |
RAM Racing
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 3:38 pm |
|
Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm Berichten: 634 Woonplaats: Hoorn
|
@Deepeco:
Puur vanwege het feit dat je achter een computer zit en deze gebruikt ben je zelf je eigen regels aan het overtreden. Ik denk dat je, wanneer je een regel versimpelt of niet duidelijk afbakent, alles pro of contra kunt noemen.
Ik merk dat veel "groenen" uit principe nee zeggen tegen alles wat duidelijk het milieu schaadt. Gemotoriseerde sporten zijn dan een makkelijk doelwit. Ik ben van mening dat je elkaar moet respecteren in doen en denken. Diezelfde sportvisser is met zijn hobby bezig en probeert daarbij een vis zo min mogelijk te schaden en te laten lijden. Voor hem is het ook van belang dat de visstand goed blijft zodat hij de volgende keer weer een vis kan vangen. Zo ook bij het karten. Wij proberen dit zo milieuvriendelijk te doen. Geen verspilling van brandstof of olieen. Rommel opruimen en niet zomaar van alles in de grond laten lopen. Jij zit achter de computer en gebruikt daarbij stroom, dit zal ongetwijfeld groene stroom zijn.
Ik wil hiermee zeggen dat een ieder plezier moet hebben in zijn of haar leven (met toelaatbare dingen) maar dat je bij die dingen wel moet denken aan een ander en natuurlijk het milieu. Het nee zeggen tegen alles wat het milieu schaadt zou inhouden dat de complete mensheid massaal zelfmoord moet plegen om zo geen schade aan het milieu te kunnen aanbrengen.
(zie ook het onderschrift!!)
_________________ [color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 3:52 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Vrijheid van meningsuiting, niet op reageren dus. mmm, doe ik het dus toch. Ben effe met mijn motormaaier het bos in, doei.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |
svv
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 3:59 pm |
|
|
Citaat: Ben effe met mijn motormaaier het bos in, doei. Kijk je uit voor die kuil? Daar zit een groene te bibberen van de kou achter zijn laptop op zonne energie. Hij kan pas weer reageren als de zon weer schijnt anders doet zijn pc het niet... 
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines! 
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 4:01 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Citaat: Tevens ik verbruik helemaal niet veel fossiele brandstoffen en stoot niet veel CO2 uit want ik rij 4 takt gr wahahahha!!!!!!  heb zojuist een foto van je gevonden..  Als dit je dochter is... SORRY http://www.youtube.com/watch?v=fpq36UIi7_s
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
jeroen w
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 4:01 pm |
|
|
ik rij altijd 100 in zijn 3 op de snelweg!!! als we dat nu eens allemaal doen warmt de aarde wat sneller op en krijgen we misschien eens een mooie zomer 
_________________ kombikart + swiss auto 250, vinkkart + 100cc vortex
|
|
Omhoog |
|
 |
svv
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 4:16 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
 |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 4:33 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Zo 3 pagina's in een halve dag! Gaat best rap zo Overigens zal het mij werkelijk fris aan mijn aars oxideren wat anderen denken van karten, sommige mensen moeten wat betere prioriteiten stellen. Gemotoriseerde sport is zo'n kleine bijdrage aan CeeeOoooTweeee uitstoot en olieverbruik dat je het verschil niet gaat merken. Het is wellicht een beter idee je pijlen te richten op iets wat daadwerkelijk iets oplevert. (iets met rendement enzo) Overigens is die hele millieuhype een grote hoax, denk aan: Zure regen die ineens op mysterieuze wijze is verdwenen, wat is er met de global cooling theory gebeurt? Niemand die het er meer over heeft, want het is onzin. Zo ook de "global warming theory", ik zit nog steeds te wachten op beter weer! (het was gewoon KOUD! vandaag) Overigens is mijn computer wel ecologisch verantwoord, het is namelijk een laptop en die zijn energiezuinig. (die lithium-ion accu die er in zit hebben we het niet over  )
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
 |
Bobby O
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 4:43 pm |
|
|
oke ik ren snel naar de schuur, haal me kart eruit en ga ff een tank benzine er door heen jagen in de tuin. na deze koude zomer heb ik wel zin in een beetje opwarming van de aarde dus alle CO2 uitstoot is welkom!
|
|
Omhoog |
|
 |
Jurgen#21
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 5:48 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 09, 2009 6:01 pm Berichten: 336 Woonplaats: Oudenbosch
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 6:05 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
De geitenwollen sokken brigade is weer eens bezig.... Tja, moet je deze mensen nou echt nog serieus nemen, of moeten ze serieus GENOMEN worden?
Besteed er niet teveel aandacht aan, meneer weet echt wel dat hij kansloos is.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
Ramon
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 6:06 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 20, 2010 6:04 pm Berichten: 129 Woonplaats: Hoofddorp
|
|
Omhoog |
|
 |
Bask
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 6:11 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
ik voeg um wel toe als vriendje op facebook..ben benieuwd of ie iemand accepteert met een kart als afbeelding haha.. grapjurk
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
 |