Auteur |
Bericht |
ronald1971
|
Geplaatst: do maart 10, 2011 10:35 pm |
|
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 8:43 pm Berichten: 188 Woonplaats: Sint-michielsgestel
|
Hallo Luitjes,
Kan iemand mij adviseren welke brandstofpomp ik op mijn crossblok (suzuki rm 125) zou moeten zetten? Ik heb een mikuni carbarateur, en weet niet hoeveel liter deze nodig heeft.. Er zijn verschillende soorten op de markt..
Groeten Ronald.
_________________ een bocht ga je pas te hard in als er 2 wielen van de grond komen....
MS met TM cross
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: vr maart 11, 2011 8:48 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
De grootste weet even niet welk type het is hij is van Mikuni!!
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: vr maart 11, 2011 10:49 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Mikuni benzinepomp 35 liter/uur (DF52-176) Prijs: €49,50 deze zat er op mijn cross. ( info afkomstig van van der Spoel)
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
ronald1971
|
Geplaatst: vr maart 11, 2011 3:29 pm |
|
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 8:43 pm Berichten: 188 Woonplaats: Sint-michielsgestel
|
Bedankt Bamacrew 
_________________ een bocht ga je pas te hard in als er 2 wielen van de grond komen....
MS met TM cross
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: vr maart 11, 2011 4:46 pm |
|
|
Gestel:P das hier om de hoek haha.. Heb nog een HAGEL nieuwe brandstof pomp liggen.. maar weet nog nie of die weg mag. Als je keer hulp nodig hebt geef maar gil:P.. 5 min zit ik in gestel haha.
je hebt in gestel ook kart shop he.. AT motoren.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
ronald1971
|
Geplaatst: vr maart 11, 2011 10:41 pm |
|
|
@ Bamacrew Bedankt voor de info, ben momenteel een schakelblok op een tibi frame aan het zetten... Ik kan eventueel wel wat hulp gebruiken met de pomp aan te sluiten .. ben nog een leek op motorisch gebied Ik zal je een pb sturen met mijn adres gegevens, en telefoonnummer Als je zin hebt... alle hulp is welkom.. Ps : de pomp heb ik nieuw bij AT motoren gehaald, die wist ik al te zitten
MS met TM cross
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: vr maart 11, 2011 10:49 pm |
|
|
Zal ff kijken hoe ik me morgen voel.. Carnaval en griep hebben me beiden te pakken gehad:p en de griep nu nog Remmen enzo zijn al afgevult? post eens wat fo'to's van je kart:) altijd intressant om te zien natuurlijk. Dan word het voor jou ook Eindhoven en Berghem .. is voor ons 20 min rijde ofzo  wij zitte vooral op eindhove.
|
|
Omhoog |
|
 |
ronald1971
|
Geplaatst: za maart 12, 2011 11:14 pm |
|
|
MS met TM cross
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: zo maart 13, 2011 1:13 am |
|
|
En loopt ie ??? Was het ventiel nou voor onderdruk? Of tog n gat moeten bore?
|
|
Omhoog |
|
 |
ronald1971
|
Geplaatst: zo maart 13, 2011 12:04 pm |
|
|
@bamacrew.. we hebben een gat moeten maken in het spruitstuk, hij starte vrijwel meteen  Het ventiel was inderaad voor de onderdruk
MS met TM cross
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: zo maart 13, 2011 12:25 pm |
|
|
Kijk nu weet je waarvoor je m verder afbouwt he , viel het geluid nog mee? of moet er alsnog een andere einddemper op?
|
|
Omhoog |
|
 |
ronald1971
|
Geplaatst: zo maart 13, 2011 12:28 pm |
|
|
MS met TM cross
|
|
Omhoog |
|
 |
ronald1971
|
Geplaatst: zo maart 13, 2011 12:30 pm |
|
|
andere vraag, is er een temperatuurmeter die je tussen je slang kan zetten dat jij weet? Ik hoor dat de blokken zo rond de 50 - 60 graden moeten zijn...
MS met TM cross
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: zo maart 13, 2011 12:47 pm |
|
|
Citaat: andere vraag, is er een temperatuurmeter die je tussen je slang kan zetten dat jij weet? Ik hoor dat de blokken zo rond de 50 - 60 graden moeten zijn... Zie je andere toppic, heb bij ben de pauw racing een leuk metertje gezien.
|
|
Omhoog |
|
 |