Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: icc crg stottert
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2010 11:34 am 

:mrgreen: hey jongens jullie zijn allemaal vriendelijk bedankt. incinerator danku voor uw extra aandacht. ik kan niet w8ten om naar het circuit te gaan. lekker even alles uitproberen en bijleren.

mij hoofdsproeier is 165 en buiten temp was rond de 17 a 20 graden, en mijn naald stond op de 2 clip. wat bedoelje met slagen? eerst helemaal dicht draaien en dan 3 slagen terug neem ik aan.

mvg.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2010 1:08 pm 

juist! helemaal correct!

je heb als het goed is 4 clip posities?
Als ie nu weer bokt, probeer ff de naald 1 clip te laten zakken (dus clipje omhoog ;)).
Ik heb er ook zo'n extra ringetje inzitten, daarmee kun je een halve clip spelen.. (boven of onder plaatsen).

Houd je kleur van je bougie in de gaten, elke keer als je de motor goed warm heb gehad.
Wordt ie te licht van kleur, moet je je luchtschroef wat verder open zetten, halve slag per keer, daarna kun je als je zo ver bent..., stabiel rijd :P (lukt me ook nog niet echt, alleen als ik volle bak concentreer ;)), bij gaan stellen met kwarten.
Let wel deze controle kan alleen als je echt op het circuit ben wezen rijden, niet op de bok, en ook niet rondje langzaam. Dat vertekend verschrikkelijk..

Vergeet niet elke keer als je begint met rijden, je vorige stand te onthouden... als het nou 5 graden is.. de vorige keer 30. dan heb je grote kans dat je machine nog te arm staat....

aand8?? astu!! :mrgreen: , het komt eigenlijk omdat ik ook maar net op een icc rijd en daarom alles nog vers van andere heb verteld gekregen ;) (dank u Joris onder andere :))

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 09, 2010 7:35 pm 

hoi,

ik ben vandaag naar genk geweest (10min van m´n huis) zoals incinerator het zij heb ik mijn luchtschroef 3 slagen open gedraaid en mijn naald op het laagste stand gezet=armer hij stond op clip 2, resultaat geen gestotter meer in de ruime bochten en een mooi koffiebruine bougie. ik heb er veel pleizier aan gehad. dit was mij 3de keer en ik heb een tijd afgelegd van 1'00''65 met mijn gewicht van 120 kilotjes :mrgreen: ik had ook veel onderstuur.

nogmaals bedank aan alle kartforum leden.

Mvg.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 09, 2010 8:14 pm 

Heej Ekrem,

die onderstuur kan komen door je gewicht ;) 120kg.. op de achter as zorgt voor veel grip.
Voor iets breder als het droog is voor wat meer grip.
Hoeveel stabilasatoren heb je vanaf de stoel naar je achteras?
Als je die vermindert verlies je ook grip op de achter as.

stoel iets naar voren is ook een optie.

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2