Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 13, 2010 3:29 pm 

Ik weet niet hoe dat in Nederland zit met het gerecht, maar als je zo goed als zeker weet wie de dader is, dan kan de politie hier in België zonder probleem een huiszoekingsbevel aanvragen en een huiszoeking doen. Heeft de politie ook nog niet gevraagd of de man vrijwillig toelaat zijn huis even vaag te doorzoeken (kart zal je zo wel zien staan).

Achja, laten we hopen dat je hem vroeg of laat terug hebt. Probleem zal zijn: vanaf die kerel weet dat de flikken achter hem zitten, dan hij die kart snel ergens van de hand doen waarschijnlijk.

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di jul 13, 2010 8:17 pm 

goed nieuws! laat hem maar lekker voor het blok staan de het dorp of stad waar jij woont. kijkt iedereen hem met de rug toe!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 14, 2010 10:39 am 

9 van de 10 gevallen is het een bekende die weet dat je die kart had staan.
en idd een mongoll om in eigendorp met dat ding te gaan rijden.
zoals ik al zei dat volk is niet zo slim :lol: :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo jul 14, 2010 11:04 am 

ja echt wat een oen.
Het zit zo: Wij wonen vlak bij een koolmijn en daarbij hoort uiteraard een arbeiders 'dorpje'. Dit zit vol met Turken, Marokkanen,... en daar zit de kart dus 100%
Nu hebben wij thuis een apotheek dus mijn moeder kent echt super veel mensen daar! Het nieuws verspreidt zich dus echt super snel. Heel veel mensen die daar wonen helpen ons en
je mag er zeker van zijn dat wanneer het zeker is wie het gedaan heeft, er heel veel mensen hun met de rug zullen toekijken!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za jul 24, 2010 8:57 pm 

Nog wat nieuwe spullen:
Achterbumper en spoorstangen bij Pitstop kart products gaan halen :)
De achterbumper bevestiging heb ik zelf gemaakt want die zijn wel heel duur... Dit heeft me een paar uur gekost en een paar euro aan metaal.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De metalen staven moeten nog aan elkaar gelast en daarna spuit ik er wat hammerite over. Daarna rondellen, remmoeren, de juiste lengte bouten enz. en volgens
mij is dat dan zeker goed genoeg :) Ik ga ook nog een plaatje tussen de bumper en de bevestiging steken ipv. die grote rondell zodat de krachten van een eventuele
botsing beter worden opgenomen.

Afbeelding

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za jul 24, 2010 9:10 pm 

Die banden zijn cool !
Nee nee, ziet er goed uit. Zal wel goed lopen de eerste keer hoor !

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za jul 24, 2010 9:46 pm 

Haha, ja die zijn echt geweldig cool!
Ik kijk er naar uit!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 20, 2010 8:38 pm 

Mooie kart, Heb zelf ook een cr125 cross blok (1990) op mij kart. Heb er zelf alleen nog niet mee gereden. Ben zeer benieuwd hoe het loopt. Heb je er zelf al wel een beetje mee kunnen rijden?

Honda Cr125 Cross 6 bak (1990)
Tony kart Mitox
Vortex vr125 roterende inlaat 6 bak

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 20, 2010 9:41 pm 

Bedankt, jij hebt dan al de nieuwere cilinder met de HPP zeker?
Post eens wat foto's :)
Is dit jouw eerste kart?
Ik ben 1 keer in Genk gaan rijden en ga volgende week + weekend weer. Voor de rest is het afstellen geweest op een wegje :)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 20, 2010 9:49 pm 

Hey sebastiaan,

Jah is cilinder met hpp jah. zo te zien heb jij nog atac ofniet?
ik heb ook een topkart viper 125cc vortex automaat.
Zal morgen ff wat foto's maken. Is niet egt meer een kart van deze tijd maarjah daar was de prijs ook wel naar :P.
Maarjah loopt hebt wel een beetje? Ben egt benieuwd wat het is.

Honda Cr125 Cross 6 bak (1990)
Tony kart Mitox
Vortex vr125 roterende inlaat 6 bak

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 21, 2010 7:12 pm 

Ja, ik heb het model van voor jou, van 87 - 88 - 89. Loopt best goed hoor, zeker als hij helemaal in orde staat! :)
Het is een ouder blok, maar bij mij staat hij helemaal in orde en kan hij weer een tijdje mee. Ik wil niet het snelste van het snelste en nieuwste van het nieuwste,
ik wil vooral plezier hebben en het low budget houden.
Ik denk dat je best nog wel gaat verschieten van de power van dat blok :)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 2:56 pm 

Ik zal nog maar eens vertellen wat er ondertussen nog veranderd is. :)

Eind juli of begin augustus ben ik voor het eerst in Genk gaan rijden met de kart. Tot mijn grote verwondering is er niets stuk gegaan en heeft hij het de hele dag zonder probleem blijven doen. 8) 8) De motor sputterde wat in het midden gebied en trok niet helemaal door bovenin. Het sputteren is de dag zelf nog opgelost door de naald een standje lager te zetten, het probleempje bovenin konden we niet oplossen omdat ze in Genk geen Keihin sproeiers voor een cross verkochten. Deze heb ik dan nadien in een cross shop gekocht waarmee ook dat probleem opgelost was. Ikzelf ben met wat gemengde gevoelens naar huis gegaan, ik voelde met niet echt op mijn gemak om tussen al die snelle mannen te rijden. Ik concentreerde me meer op de andere als op mezelf en het rijden waardoor ik er niet echt heel veel plezier had. Maar dat is mijn eigen fout om op een drukkere dag te gaan rijden. Zaterdag gaan we het opnieuw proberen en ga ik goed vroeg beginnen rijden wanneer er hopelijk nog niet te veel volk is. Spijtig genoeg kan ik niet in de week gaan rijden omdat ik studeer in Leuven en daar doorheen de week zit.

Ik heb een kleiner tandwiel achter geplaatst (26 ipv 27) en mijn voorremmen laten aanpassen door Joris. Daar waren in 1 klauw de ontluchtnippels zot gedraait waardoor ik deze klauw niet meer kon ontluchten = probleem.
Ik heb een 2dehands Alfano Pro gekocht, toch wel belangrijk hebben ze me kunnen overtuigen in Genk. Een nieuwe koppelingskabel geplaatst en een volledig eigen productie kabelklem op het stuk voor de koppelingskabel :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laat maar horen wat jullie ervan denken!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 9:19 pm 

Citaat:
Ikzelf ben met wat gemengde gevoelens naar huis gegaan, ik voelde met niet echt op mijn gemak om tussen al die snelle mannen te rijden. Ik concentreerde me meer op de andere als op mezelf en het rijden waardoor ik er niet echt heel veel plezier had. Maar dat is mijn eigen fout om op een drukkere dag te gaan rijden.

dit gevoel is heel normaal en ik denk dat iedereen dat wel heeft. Toen ik voor het aller eerst op een echte outdoor circuit ging rijden ( amsterdam, 2004 ) was ik ook bloed nerveus. ik had toen een BRM met een B&S worldformula motor die ook zijn eerste rit kreeg zonder de juiste tandwielen en afstelling. ik werd constant om m'n oren gereden door snelle 100cc's en 125cc's in het begin geen echt pretje en was opgelucht toen ik weer de pit in reed. dan ben je meer achter je aan het kijken dan voor je. later op de dag mocht ik met een 125cc rotax-max rijden van een kennis van me. toen werd het gevoel wel een stukje minder. later dat jaar heb ik nog een aantal maal gereden op emmen met een rotax-max waar het ook druk was maar dat "niet op me gemak" gevoel was toen helemaal weg. je moet alles ff onder de knie krijgen en aftasten hoe iedereen zich gedraagt op de baan. een stukje gewenning net als je eerste rijles zeg maar. ik denk dat als mijn kart klaar is dat ik ook echt wel weer zenuwachtig ben als ik voor het eerst sinds die tijd weer met een snelle kart ga rijden.

je kart komt er ook stukje bij beetje goed uit te zien!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr okt 01, 2010 12:01 am 

Bedankt, ik begon al te twijfelen of dat betekende dat het karten toch niet echt iets voor mij was. :?
Ik hoop echt dat het zaterdag wat leuker wordt.
Het circuit gaat open om 10uur maar toch zie je daar vaak al mensen rijden vroeger, kan je dan gewoon vroeger beginnen?

En da kart ja, die is nu ongeveer wel af :) Velgen spuiten en nieuwe spoilerset zouden hem wel helemaal afmaken.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr okt 01, 2010 6:23 pm 

:D mooi zo! vaak zijn het lessen die voor openingstijd gehouden worden, in emmen is dit ook het geval

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende