Auteur |
Bericht |
vincenzo
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 3:24 pm |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
hallo kartforumers,
ik merk als ik rijd ik mijn kart dat mijn stoel warm/heel warm word. ik vroeg me af of dat normaal is en of je er wat tegen kunt doen. ik hoor het graag
vincenzo
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 3:34 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Vincenzo, word hij warm aan de onderkant ? Of gewoon overal ?
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
vincenzo
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 4:03 pm |
|
|
aan de onderkant alleen
|
|
Omhoog |
|
 |
rocket ron
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 4:09 pm |
|
Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm Berichten: 242 Woonplaats: maartensdijk
|
ga je niet met de stoel over het asfalt 
_________________ vrk swiss-auto '09
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 4:09 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
lichtjes over de grond schuren?
Ron was me al voor..
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
vincenzo
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 4:14 pm |
|
|
niet dat ik weet anders had ik dat wel moeten horen maar ik zou daar naar kijken. kan het die stoel stang zijn bij mijn motor die misschien heet word en daardoor de warmte naar mijn stoel gaat :S al lijkt me dat ook zo niet logisch
|
|
Omhoog |
|
 |
rocket ron
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 4:20 pm |
|
Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm Berichten: 242 Woonplaats: maartensdijk
|
Citaat: niet dat ik weet anders had ik dat wel moeten horen maar ik zou daar naar kijken. kan het die stoel stang zijn bij mijn motor die misschien heet word en daardoor de warmte naar mijn stoel geeft?? dan zou je stoel toch ook op andere plaatsen heet moeten worden. maar als jij het asfalt raakt met de stoel dan zouden er wel slijtsporen moeten zitten
_________________ vrk swiss-auto '09
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 4:29 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Heb je een watergekoeld motor waarvan de waterslang dicht tegen je stoel loopt misschien?
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 4:52 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Heb je een watergekoeld motor waarvan de waterslang dicht tegen je stoel loopt misschien? Lijkt me sterkt dat die slangen aan de onderkant zouden lopen aangezien hij aangeeft dat stoel aan de onderkant warm wordt. Ik vermoed ook het schuren over de grond. Is het trouwens alleen in de eerste paar rondjes of constant na een paar rondjes?
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 6:16 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Zet je chassis eens even op de grond en loop alles eens mooi na, dan zie he meteen of iets schuurt  Philippe
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
rudi
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 6:25 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
je poept in je broek van de snelheid en dat voelt natuurlijk warm aan....
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 6:25 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
 Maar schuren over de grond met je stoeltje voel je normaal wel heel duidelijk, tenminste ik toch... M'n stoeltje stond ook een keer te laag, dan ga je toch echt wil pit uit en gelijk er terug in...
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 7:26 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Bij mij werd de motor achteraan aan de onderkant ook al eens warm. En dat kwam door de waterdarmen die daar tegen de stoel liepen. Het was wel zo dat ik dat warm gevoel pas begon te krijgen als ik al een rondje of 8 aan het rijden was (Genk). Blijkbaar moest het geheel aan darmen opwarmen alvorens de rest ook warm werd.
Maar als het echt de onderkant van je stoeltje is zou ik ook eerder denken dat je er mee over de grond schuurt. Maar dat moet je dan zoasl al gezegd ook wel zien (beschadiging aan onderkant).
|
|
Omhoog |
|
 |
vincenzo
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 8:21 pm |
|
|
Ik heb inderdaad zo slang aan de onderkant eens kijken of ik die kan verplaatsen En ik kijk ook naar mn stoel want die heeft krassen of zou dat ook door steentjes kunnen komen
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: do mei 27, 2010 8:24 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
heel klein beetje krassen komt waarschijnlijk door steentjes Lange strepen komen waarschijnlijk door schuren.
maar een waterslang hoort toch niet onder het chassis te lopen? als ze over de grond stuurt, kan dat rubber ook wel afslijten en op termijn overgaan tot lekken.
Als die te lang is, gewoon stukje afsnijden en vervolgens netjes aan achterkant stoel vastmaken met wat tie-wraps / een tie-wrap?
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |