Auteur |
Bericht |
Hendrik1985
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 10:39 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
dat is dan ook de opzet van deze kart fight. kijken wie echt snel is en budget speelt niet mee. een internationale top coureur met budget komt er sowieso wel.. zo niet is het ook geen topcoureur.
dit is een leuke kans voor mensen met dromen maar niet dat topbudget.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 11:17 pm |
|
|
Dreams don't pay bills Hendrik!
Zie dit als een soort van Idols, of Xfactor.. Mensen worden eventjes bekend. En daarna hoor je nooit meer iets van ze! Met dit zal je ook niet in 1 klap je autosport induiken en alles bereiken. Het is een heel leuk initiatief, maar naar mijn inziens gaat het niet werken.
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 5:57 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Ik zou dan een weekje op voorrand daar eens de baan leren kennen en zelf rijden dan ben je dat al gewent voor je 2 heats Maar dan rij je nog geen goeie tijden (tijden die goed genoeg zijn om beste tijd van jaar bijvoorbeeld te rijden).
|
|
Omhoog |
|
 |
IncineratorX2
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 10:24 am |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Is huurkart race  voor de zwaardere mensen onder ons direct al veeel moeilijker. Ik ga vant weekend ff rijden in enschede kijken of ik in de buurt kom bij het baan record. Rofl wel ff inschrijven 
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
 |
IncineratorX2
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 12:32 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Rooligan gaat het ook proberen 
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 1:11 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Washandje schreef: Zie dit als een soort van Idols, of Xfactor.. Mensen worden eventjes bekend. En daarna hoor je nooit meer iets van ze! Met dit zal je ook niet in 1 klap je autosport induiken en alles bereiken. Het is een heel leuk initiatief, maar naar mijn inziens gaat het niet werken. Who cares ???? Ik vind het een geweldig initiatief, dat er maar heel veel media aandacht aan gegeven mag worden. Eindelijk eens een actie waarbij de kartsport positief benaderd wordt, en dat willen we toch allemaal ? 
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 1:59 pm |
|
|
Zeker is de media aandacht alleen maar goed! Maar ik heb meerdere kart talentenjachten gezien in Nederland, en daar is nooit echt wat mee gedaan. Of alleen op korte termijn.
Ieder zo zijn eigen mening, ik ''Care'' er wel om. Dacht dat jij dat wel zou respecteren.
|
|
Omhoog |
|
 |
simondp
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 2:19 pm |
|
Geregistreerd: di maart 09, 2010 12:57 pm Berichten: 158 Woonplaats: wingene
|
welke kartbaan is dichtst bij belgië? (wingene,west-vlaanderen)
Nog ff ingaan op voorgaande reacties. Het blijft een eeuwig durende discussie, gewicht speelt een rol, de kart speelt een rol... Als je een toptalent bent rij je gewoon goed!
yeee
_________________ Crg road rebel + iame x30
|
|
Omhoog |
|
 |
simondp
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 2:27 pm |
|
Geregistreerd: di maart 09, 2010 12:57 pm Berichten: 158 Woonplaats: wingene
|
ff vergeet, baankennis is mss het belangrijkst, ik heb nog op geen enkel van die banen gereden...
_________________ Crg road rebel + iame x30
|
|
Omhoog |
|
 |
JesseJan
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 3:07 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm Berichten: 268 Woonplaats: Oud Turnhout
|
Ik denk dat ik ook maar eens mee ga doen x'd Opsig wel lache denk ik =P
_________________ ERPO Racing Karts
JJD - Racing
|
|
Omhoog |
|
 |
Klainstain
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 3:52 pm |
|
|
simon, indoor is kortrijk het dichtst denk ik
_________________ Gillard Daytona (2010) - Iame X30 (2010)
|
|
Omhoog |
|
 |
Frankje
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 4:07 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Heeft er iemand van dit forum al met succes ingeschreven voor dit evenement? Na inschrijven op de website,een mailtje naar Redbull, Gesprek bij kartbaan, Volgende dag mail naar kartbaan. Nog geen informatie gekregen of bevestiging. Ben het er mee eens, is een leuk initiatief, maar het moet wel een beetje werken  Edit: Net gebelt met kartbaan, voelde aan alsof ik niet de enigste was die er over gebeld had Red bull heeft een achterstand met bepaalde dingen, maar voor zondag krijg je een bevestiging.
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
Laatst bijgewerkt door Frankje op do apr 22, 2010 4:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 4:13 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Washandje schreef: Ieder zo zijn eigen mening, ik ''Care'' er wel om. Dacht dat jij dat wel zou respecteren. Sorry Vincent, maar dit heeft echt geen moer te maken met respecteren of niet. Ik respecteer ieders mening, hoe debiel dan ook, zolang je er maar achter blijft staan, niet meer en niet minder. Who cares slaat alleen op het feit of er een glanzende autosportcarriere wordt opgebouwd met als basis een indoorkarting shoot-out. Ik geloof daar net zo min als jij in, maar aandacht voor de kartsport, dat is pas belangrijk, en dan zeker met een evenementsponsor als Redbull, de smaakmaker in vele diciplines van extreme(re) sporten. Zeker weten dat dit positief werkt voor het imago van de sport en zorgt voor de aanwas van "nieuw talent", dat zijn zaken die van levensbelang zijn voor onze mooie sport. Na alle negatieve publicaties, sluiting van Uitgeest en Amsterdam, milieu- en geluidseisen, klagende omwonenden en de tragische ongevallen van een aantal bekende en minder bekende karters is het toch alleen maar mooi dat een evenement als dit voor elke belangstellende karter wordt georganiseert ? Wat daarna met de shoot-out gebeurt, who cares, Redbull heeft een onbetaalbare voorzet gegeven, het is nu de taak van dealers, importeurs, indoor- en outdoorkartbanen, onze eigen ANKV en ons (het forum) om de bal genadeloos in te koppen en zo meer mensen enthousiast te maken voor de kartsport.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 5:01 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Helemaal mee eens  .
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Matthijs
|
Geplaatst: do apr 22, 2010 5:55 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Alex: mooi gesproken en ik sluit je aan bij je bewoordingen. Daarom is het des te jammer dat het zo amateuristisch is ingestoken. Zeer korte tijdsplanning (dus beperkte media-aandacht), website die niet werkt, communicatie via de mail die (zo ik hierboven lees) onder de maat is...
|
|
Omhoog |
|
 |