Auteur |
Bericht |
Plukkie
|
Geplaatst: zo feb 21, 2010 12:46 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Ben jij tussen de 15 en ..?.. jaar en wil je graag betrokken zijn bij een groot wedstrijdteam op viertakt niveau?Stichting KWM Racing is op zoek naar enkele mensen die graag een helpende hand willen bieden op eenvoudig technisch gebiedt. Heb jij een klein beetje ervaring (of erg veel  ) met karten, maar kan je wel (goed) sleutelen en vind je dit leuk? Bijna wekelijks is het KWM kart team te vinden op verschillende banen in binnen- en buitenland. Onze rijders uit heel Nederland rijden mee in verschillende competities en wedstrijden op viertakt niveau. Zoals Erpo kart 4 fun, NK 4takt Sprint, GP4 Kart Series, teamtrainingen, en meer... Wil jij graag ervaring op doen, betrokken zijn en mee naar de circuits? Stuur dan je profiel & motivatiebrief naar KWM Racing! Deze mensen 'werken' op vrijwillige basis bij het KWM Racing Team. Natuurlijk hoort daar teamkleding bij, voor je eten&drinken wordt gezorgt, maar wij organiseren ook sleutelavonden,.... Vaak kun je aan het einde van een trainingsdag ook nog wel even rijden... Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op.
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: zo feb 21, 2010 1:38 am |
|
|
Ik heb een berichtje gestuurd!
|
|
Omhoog |
|
 |
Plukkie
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 2:50 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Citaat: Ik heb een berichtje gestuurd! Waar naar toe dan??! Edit:oops Sorry vincent. Had je niet gekoppeld aan de Nickname Washandje....
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 1:04 pm |
|
|
Hahaha, het is een schande Plukkie! 
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 6:25 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Komen jullie vaak in Genk? Ik heb niet zoveel kennis. Heb wel al vaak honda 6,5 en 9,5 uit elkaar gedraaid. Wel bij grasmaaiers en zitmaaiers.
_________________ Attack the track!
|
|
Omhoog |
|
 |
the duke
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 8:44 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Nee, zij niet wij wel, hahaha Wij rijden met Swissauto en RK1 Ook wij kijken voor gepassioneerde kandidaten, er zijn er al enkele die wel met ons op toer willen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 11:29 am |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Op welke datums weet je dat ook? Hebben jullie hetzelfde aanbod als hun? Gr
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 1:52 pm |
|
|
Jongens, dit topic gaat over KWM Racing. Mischien is het handig om dit verder via de PB af te handelen. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Plukkie
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 5:34 pm |
|
|
Citaat: Nee, zij niet wij wel, hahaha Wij rijden met Swissauto en RK1 Ook wij kijken voor gepassioneerde kandidaten, er zijn er al enkele die wel met ons op toer willen. En bedankt Natuurlijk zijn we ook regelmatig op Genk aanwezig. Echter zoals blijkt uit het verhaaltje, zijn wij op zoek naar mensen die ons kunnen ondersteunen in de verschillende competities en/of bijbehorende trainingen....
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 5:55 pm |
|
|
Wat bedoel je met ondersteunen?
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 5:57 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
sleutelen dus asjes wisselen fusees uitlijnen enz.
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 6:14 pm |
|
|
@ Cargokarterl. Met jouw ''ervaring'' zal je nagenoeg niemand kunnen helpen. Ik denk dat je eerder een weekend in de weg zal lopen omdat je niet weet wat je moet doen. Al een paar keren hebben meerdere mensen je geadviseerd om eens lekker een jaartje te gaan indoorkarten, veel kijken en veel leren. En eens met iemand een dagje meedraaien ( kijken ). Soms vraag ik mij af of jij je al wel realiseerd wat karten inhoud? 
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 6:23 pm |
|
|
Ja oke dat zal te moeilijk voor me worden. Kheb al veel aan de solokart van een goede vriend gepruld maar daar was het meer bandjes vervangen, elektrische start gezet. Maar hij heeft er een B&S 6,5pk op liggen. Word ook toegepast in de gras en zitmaaiers. Daar kan ik mijn weg dus wel in vinden. Gr
|
|
Omhoog |
|
 |
Bobby O
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 7:28 pm |
|
|
Cargokarterl schreef: Ja oke dat zal te moeilijk voor me worden. Kheb al veel aan de solokart van een goede vriend gepruld maar daar was het meer bandjes vervangen, elektrische start gezet. Maar hij heeft er een B&S 6,5pk op liggen. Word ook toegepast in de gras en zitmaaiers. Daar kan ik mijn weg dus wel in vinden. Gr dat word idd te moeilijk voor je vrees ik, zoals washandje ook al aangaf zou ik gewoon lekker zelf gaan karten en dan kom je er vanzelf wel achter hoe het er in dit wereldje aan toe gaat en misschien dat je volgend jaar wat meer ervaring hebt om ergens te gaan sleutelen. btw, wat is een solokart? een nieuw merk? 
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: di feb 23, 2010 7:33 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Word ook toegepast in de gras en zitmaaiers. Daar kan ik mijn weg dus wel in vinden. Gr Helaas heb je in de karting wel wat meer nodig dan die ervaring van je zit maaier's, dat heb ik hier thuis ook staan en er zijn maar weinig gelijkenissen te vinden tussen de kart en de zit maaier  We willen je hier niet afbreken of ontmoedigen, maar probeer gewoon even rustig aan te doen. De tijd zal leren (een of ander wijs spreek woord  ) Grtz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |