Auteur |
Bericht |
Washandje
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 1:21 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Mijn Maranello is te vergelijken met een CRG. Dan zou jouw blok best verder naar achteren kunnen staan. Ik ben geen Tony kenner dus ik kan daar helaas niets over zeggen.
Maar elk frame heeft wel zo zijn verschillen.
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 5:59 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Ik heb echt altijd maar met 1 lengte ketting gereden. Van 12-75 tot 12-85 Das wel knap, ik heb daar op zijn minst 3 verschillende kettinglengtes voor nodig.
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 6:14 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Vind ik zelf ook, ik kan het blok op mijn kart eenmaal ver voor en achteruit zetten.
|
|
Omhoog |
|
 |
chris
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 7:53 pm |
|
Geregistreerd: do jun 26, 2008 3:45 pm Berichten: 571
|
Jeffrey Alles goed kerel?
Ik ben ook aan het kijken geweest wat het beste plek is voor op Tonykart ik ben de gelukkige eigenaar van zo,n kart.....
Je moet zorgen dat je blok in het midden van je stang staat (die voor je zijbeugel bedoeld is.... Dan zit je goed kwa balans
|
|
Omhoog |
|
 |
the duke
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 8:39 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
|
Omhoog |
|
 |
TaxMax
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 9:39 pm |
|
Geregistreerd: do okt 12, 2006 4:13 pm Berichten: 321
|
Wat zijn de verhoudingen bij een voortandwiel met 13 tanden?
Ik heb begrepen dat met name in Genk voordelen zouden moeten zijn met 13 i.p.v. 12.....?
|
|
Omhoog |
|
 |
chris
|
Geplaatst: ma feb 22, 2010 9:55 pm |
|
Geregistreerd: do jun 26, 2008 3:45 pm Berichten: 571
|
dan rij je op genk met 80 tandwiel
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: wo feb 24, 2010 10:56 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Hee chris,, ja gaat prima, met jou ook?
ik zal van het wiekend eens kijken hoe die staat. Maar 104 tot 108... is er geen logica voor met wat je bij voorhand kan gebruiken als het blok zover van het support af staat dat je dat x dit moet doen voor zoveel schakels:P???
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo apr 11, 2010 8:36 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Ik rij normaal op Genk met 12-76. Maar zaterdag was m'n tandwiel achter kaduk en de shop was nog dicht, dus toen heb ik alles omgezet naar 13-82. Paauwer heeft tegen mij gezegt met 12 rijden. Lemmens met 13, maar op de site staat echter 12-75 of 13-80. Dus gewoon een kwestie van proberen en uitzoeken wat het beste loopt en dat ie mooi tegen de 14000 toeren komt lijkt mij.
|
|
Omhoog |
|
 |
Scarto
|
Geplaatst: ma apr 12, 2010 11:01 am |
|
Geregistreerd: di jul 15, 2008 7:37 pm Berichten: 614
|
@Jeffrey, Je kunt altijd een draadje om je voor + achtertandwiel spannen (dus zoals de ketting ook zou lopen) en de lengte hiervan opmeten. Als je dit even doorgeeft aan de kartshop waar je je ketting wilt kopen dan heb je altijd wel de goede lengte, aangezien je ook nog iets kunt spelen met de positie van je blok 
|
|
Omhoog |
|
 |