| Auteur | Bericht | 
	
			| De_Vermeulen | 
				
				
					|  Geplaatst:  do nov 05, 2009 8:26 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: di okt 27, 2009 8:45 pm
 Berichten: 11
 | 
				
					| wie heeft er info over het merk fullerton tiger?  ben ook op zoek naar info over een rotax 100cc motor  (technische info, motor opbouw,...)  weet iemand toevallig welke carburator dit is ? afstel gegevens?  uit mijn remschijf is een stukje uit heeft dit gevolgen of kan ik dit nog even zo laten?  op mijn zijkap zit een klein bakje geschroeft, wie weet waarom en staat AMB opgedrukt   wat is eigenlijk de min. afstand tussen de pedalen en het chassis?  thx  greetz
 Laatst bijgewerkt door De_Vermeulen op ma nov 23, 2009 7:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| Klainstain | 
				
				
					|  Geplaatst:  do nov 05, 2009 8:32 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: za jul 18, 2009 12:14 pm
 Berichten: 661
 | 
				
					| Dat bakje van AMG is denkik om een sensor in te steken om tijden te registreren. Ik denk ook dat het een Tillotson carbu is. Dat chassis ken ik niet. Met die remschijf zou ik ook niet blijven rijden   En rotax, goeie prestaties voor 100cc, wel veel onderhoud en afstelwerk nodig  _________________
 Gillard Daytona (2010) - Iame X30 (2010)
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| Scarto | 
				
				
					|  Geplaatst:  do nov 05, 2009 8:33 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: di jul 15, 2008 7:37 pm
 Berichten: 614
 | 
				
					| - Over dat bakje: Dat is een transponderhouder, het merk is AMB.. - Ik ook met een hapje uit m'n remschijf, alleen deze is veel kleiner als deze van jou. Ik denk dat als je hier mee gaat rijden de blokjes in het gat grijpen en hierdoor overmatig slijten tot gevolg hebben. Ik denk dat het het verstandigst is om de schijf te vervangen.
 - Heb 1x een ander Fullerton chassis gezien maar hier weet ik eigenlijk niks over.
 
 Met meer dingen kan ik je niet helpen!
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| golfje21 | 
				
				
					|  Geplaatst:  do nov 05, 2009 8:35 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
 Berichten: 353
 Woonplaats: bemmel
 | 
				
					| hallo welkom hier.voor wat antwoord op je vragen mbt je frame en motor heb ik niet echt antwoorden.
 
 over je schijf wel daar zou ik zelf niet meer mee rijden er zijn best een aantal flinken stukken uit.
 mijn advies is koop hier een nieuwe voor het is toch je veiligheid.
 
 het bakje op je bak is een houder voor een transponder deze zul je niet nodig hebben waneer je geen wedstrijden rijd.
 
 de minimale afstand tussen het frame en pedaal is er niet echt je moet wel goed kunnen remmen dus een betje ruimte moet je wel hebben.
 als je wat langer bent kun je hem wat naar achter zetten.
 
 ik hoop dat je een betje op weg heb kunnen helpen de rest van de mensen hier kunnnen je vast verder helpen met info
 mvg maurice
 _________________
 Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| golfje21 | 
				
				
					|  Geplaatst:  do nov 05, 2009 8:36 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
 Berichten: 353
 Woonplaats: bemmel
 | 
				
					| scarto was me net voor _________________
 Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| David | 
				
				
					|  Geplaatst:  do nov 05, 2009 8:52 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
 Berichten: 9713
 Woonplaats: Puttershoek
 | 
				
					| Carburateur lijkt een beetje op een Ibea, maar daarvoor zouden we plaatjes van de zijkant nodig hebben.
 Fullerton heb ik alweer een hele tijd niks van gehoord, geen idee of het merk nog bestaat. Halverwege de jaren 90 waren ze nog wel vertegenwoordigd bij races.
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| De_Vermeulen | 
				
				
					|  Geplaatst:  do nov 05, 2009 9:31 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: di okt 27, 2009 8:45 pm
 Berichten: 11
 | 
				
					| thx aan allen voor al de nodige infodus remschijf vervangen  en het bakje van AMB mag er dus gewoon af
 zal morgen eens kijken voor een foto van de zijkant van de carbu.
 de pedalen zal ik ook naar achter mogen zetten dus want mijn benen zijn te lang
 en als ik dan gewoon genoeg ruimte hou dat de rem volledig in kan is het goed?
 greetz
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| golfje21 | 
				
				
					|  Geplaatst:  do nov 05, 2009 11:13 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
 Berichten: 353
 Woonplaats: bemmel
 | 
				
					| jep zo heb ik dat ook gedaan zolang je nog een betje speling heb +/- 1cm met je remhendel als je hem vol intrapt moet het wel gaan _________________
 Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| Philipper | 
				
				
					|  Geplaatst:  vr nov 06, 2009 9:26 am  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm
 Berichten: 3158
 Woonplaats: Hasselt
 | 
				
					| Hoi,Remschijf inderdaad vervangen, er zijn meestal veel zeer kleine barstjes in de schijf die je niet ziet, om te verkomen dat ze helemaal kapot springt gewoon veranderen.
 _________________Zanardi - Rotax Max Sr. 2011 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| IncineratorX2 | 
				
				
					|  Geplaatst:  vr nov 06, 2009 10:21 am  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
 Berichten: 2289
 Woonplaats: Goor
 | 
				
					| let op bij je pedalen, dat je voeten goed aansluiten.en dat je bij volle druk nooit je frame raakt.. ff anders geformuleerd, je pedaal moet altijd vrijheid hebben, ingedrukt en los.
 Dan weet je zeker dat je je volle remvermogen(of gas) hebt.
 _________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 -  Honda GX390http://www.wazda.nl  - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICThttp://www.mnmclan.nl  - Lan-Party's 4 the win!
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| the duke | 
				
				
					|  Geplaatst:  vr nov 06, 2009 3:11 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm
 Berichten: 578
 Woonplaats: THORN
 | 
				
					| Remschijf voor een fullerton evenals lagerschalen en supports heb ik volgens mij nog liggen 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| ridder | 
				
				
					|  Geplaatst:  zo nov 22, 2009 5:54 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: ma jan 26, 2009 11:17 pm
 Berichten: 96
 | 
				
					| die lager schalen en de remschijf en de support zijn hetzelfde van de gillard toen kimi raikonen en carlo van dam er nog reden . dus die kan je vast nog wel krijgen bij PDB ook 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| De_Vermeulen | 
				
				
					|  Geplaatst:  zo nov 22, 2009 9:17 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: di okt 27, 2009 8:45 pm
 Berichten: 11
 | 
				
					| thx voor de info op de 3de foto zie je ook dat het rode kabeltje van mijn ontsteking los hangt is dit normaal waarom is deze? heeft er niemand info van deze motor? past er eigenlijk een koppeling op deze motor vorige eigenaar zei van wel maar kon niet zeggen welke     greetz
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| DH-karting | 
				
				
					|  Geplaatst:  zo nov 22, 2009 9:22 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm
 Berichten: 752
 Woonplaats: Rijswijk
 | 
				
					| Rode kabeltje is voor de eventuele uitknop.Die bij dit blok zinloos is want als je remt valt het blok vanzelf uit.
 Alleen als je gas blijft hangen op het rechte stuk is zo'n knop wel handig.
 
 Een koppeling maken op dit blok zal een hele klus worden.
 Het zal dan goedkoper en makkelijker zijn om een blok met koppeling te kopen
 _________________ 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  | 
			| De_Vermeulen | 
				
				
					|  Geplaatst:  zo nov 22, 2009 9:26 pm  |  | 
		
		
			| Geregistreerd: di okt 27, 2009 8:45 pm
 Berichten: 11
 | 
				
					| een uitknop is dan gewoon een schakelaar aan dat rode kabeltje en dan naar de massa?
 greetz
 
 
 |  | 
		
			| Omhoog |   | 
	
	
	
		|  |