Auteur |
Bericht |
bas
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 7:37 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
als een chassis al eens gecoat is laten wij dit eerst ontlakken dan licht stralen kleur coating en dan de blanke coating er op [150 euro] als er gewone spuitlak op zit word het gestraald en gecoat [eerst kleur en dan de blanke coating] dit kost 100 euro
let op een chassis dient ten alle tijden schoon te worden aangeleverd!
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 10:34 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
ik verkoop toevallig afbijt middel van Histor en Alabastine. van alabastine heb je nu ook een nieuwe variant die tot 15 lagen verwijdert. nu ga ik er niet van uit dat iemand 15 lagen verf op zijn skelter heeft zitten maar het geeft wel de kwaliteit aan. over het gebruik van de afbijt ( welke dan ook ), schud het blik nooit, er zitten gassen in waardoor er druk op komt te staan. als je de deksel opent adviseren ze om eerst een spijker door de deksel te slaan om het gas te laten ontsnappen, beetje zonde naar mijn idee! gebruik gewoon een oude doek en leg deze over de deksel en open hem dan. dat scheelt je wat huid.. haar... enzo... Succes!
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 9:28 am |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
je kan er gerust een gat in prikke in het deksel..
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 10:36 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
De luchtbuks uithalen is evt ook een optie.
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 2:12 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Neem nu superafbijt van de gamma ik heb ze allemaal geprobeerd maar deze werkt het best en is betaalbaar.
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Dave S
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 2:28 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 29, 2008 8:47 am Berichten: 70 Woonplaats: Swalmen
|
Gewoon chassis naar Bas brengen, en een paar dagen later weer ophalen. Resultaat: weer als nieuw!, zeer tevreden.
|
|
Omhoog |
|
 |
willemterpstra
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 11:44 am |
|
Geregistreerd: wo okt 21, 2009 6:13 pm Berichten: 4 Woonplaats: nijmegen
|
Voordat je een pot afbijt openmaakt, moet je eerst met een hamer en spijker een gat in het deksel slaan, er staat altijd druk op. Vaak wordt dit ook op de verpakking geadviseerd. De levensduur wordt dan wel wat minder, maar het blijft best nog lang goed met dat gat erin.
_________________ ducati 900ss mg midget
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 8:48 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Ik heb nu tot twee keer toe een chassis laten stralen en coaten en heb hier geen nadelige gevolgen ondervonden. Voor de prijs ga ik ook niet met afbijt aan de gang, wat een bende is dat.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma aug 29, 2011 8:13 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Reactie op oud topic.
maar openen van verfafbijt is simpel.
Hand op de deksel. met platte schroevendraaien stukjes loswippen ineens hoor je pssjjtt en lucht is eruit. ben je klaar tik je deksel weer dicht blijft t goed.
-koop ook veiligheids bril!! -handschoentjes -wegwerp kwasten -en een stofmasker( niet zo'n wit ding). masker met losse filter elementen.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |