Auteur |
Bericht |
molen586
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 12:57 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 25, 2006 6:36 pm Berichten: 80 Woonplaats: Haarlemmerliede
|
Tijdje terug was ik ff aan het surfen op dit forum over DAP kartjes,, omdat dit nameljik mijn eerste kart was. Zo kwam ik uiteindelijk op de site van Italcorse (DAP, parilla, italsistem, 1 pot nat blijkbaar).
Toen ik door het product assortiment bladerde kwam ik dit chassis tegen:
Italcorse Special IT250
Eerste gedachte was eh vaag prokartframe. Paar seconden daarna dacht ik het chassis te herkennen en ik ging op zoek naar wat kartboeken die ik nog in mijn kast had staan. Tussen het stof vond ik een kartboek uit 1997 van Atte Roskam, waar ook dit chassis instond. Ik heb de pagina's gescand:
Ik ben hierna me gek gaan googlen, om meer over dit chassis te weten te komen. Geen resultaat,, Ik had graag een filmpje ervan gezien.
Misschien dat jullie meer over dit chassis weten, hebben gehoord of zelfs een filmpje ervan hebben.
gr. Bob
|
 |
Manders Racing
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 2:46 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
Hee, leuk om het hier terug te zien. Van mn achtste tot mijn zestiende leende ik dat boek bijna elke maand bij de bibliotheek om die kart te bewonderen, haha.
De kart die jij nu vond, is echter wel anders. Voorin zit een stabilisator en zijn de framebuizen niet meer over de gehele lengte dubbel uitgevoerd.
Het zal trouwens wel moeilijk 'choken' zijn met die kart, met 2 ICA motoren...
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
 |
molen586
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 2:54 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 25, 2006 6:36 pm Berichten: 80 Woonplaats: Haarlemmerliede
|
Ja ik zou niet voor de bochten choken denk, haha
Oja ik zie het nu ook,, maar vooral de achteras en de voorste schijfremmen die toen indruk op me maakte vielen me in het oog.
|
 |
joris
|
Geplaatst: vr jun 08, 2007 4:33 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik heb deze kart live gezien hij heeft namelijk heel lang bij at motoren in de schowroom gestaan (er zitten ook de stickers van hem op ) ik dacht dat hij van plan is geweest om er 2 seven l4 op te zetten maar ik dacht dat ie hem had verkocht
voor meer info bel at ff
|
|
Omhoog |
|
 |
fastshadow
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 10:52 am |
|
Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm Berichten: 582 Woonplaats: Eindhoven
|
er rijd in belgie ook een bi max rond en een bi wankel mischien is het hier een chassis van
_________________ burn rubber not your soul
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 11:54 am |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
als je dat tekste lees:
0 tot 100 binnen 2.5 sec
En topsnelheid 300!!!
echt ? this nogal ongeloofbaar
jef
|
|
Omhoog |
|
 |
fun racer
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 12:05 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
neej zo hard denk ik ook nie ik hep ooit ergnes op fotos gezien met 2 pavesi icc blokjes op 1 kart (zoon super kart was da ofzo) ik zal foto zoeken

_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
molen586
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 1:35 pm |
|
|
Haha ziet er echt heel erg vet uit... Ik denk wel dat de levensduur van je banden heel hard achteruit gaat
300 lijkt me idd ook wat overdreven
|
 |
fun racer
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 1:48 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
zoon kart is gewoon TE bruud zie het al voor me met die kart over genk 
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
 |