Auteur |
Bericht |
Ramon
|
Geplaatst: wo okt 26, 2011 6:45 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 20, 2010 6:04 pm Berichten: 129 Woonplaats: Hoofddorp
|
Als je een android heb kan je Karting Tools Lite even proberen, is zelfde principe als maxjet, maar dan wel gratis. Hoe betrouwbaar het is weet ik niet, maar lijkt er niet ver naast te zitten.
_________________ Kartloos tot er eens een baan in de buurt van Amsterdam komt. paar rondjes Berghem met de kartpaar rondjes Zandvoort met de auto
|
|
Omhoog |
|
 |
Spasta
|
Geplaatst: do okt 27, 2011 10:12 am |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - België
|
Die ga ik eens proberen. Zitten nog wat andere handige functies in wat je rekenwerk bespaart. Ben eens benieuwd.
Waarom laat iedereen zijn blokje eigenlijk 14000 toeren lopen terwijl het zijn maximum vermogen (standaard) aflevert op 11.400rpm. Als je je blokje constant het toerental laat lopen waarop hij zijn maximaal vermogen geeft loopt dit toch het snelste of zie ik dit mis?
|
|
Omhoog |
|
 |
Henry
|
Geplaatst: do okt 27, 2011 10:28 am |
|
Geregistreerd: di sep 15, 2009 9:12 pm Berichten: 161 Woonplaats: Groningen
|
Yup. Maar dat lukt enkel als je er een vario op bouwt. En wij laten hem rond die 14.000 toeren op het rechte stuk draaien, zodat het blok ook in/na de trage bochten nog goed in de toeren zit. Als je te ver terugzakt in toeren trekt hij namelijk niet meer.
_________________ Intrepid '10 - Rotax Max Sr. '07 spec
|
|
Omhoog |
|
 |