Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 3:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am
Berichten: 701
Woonplaats: lutten
wat voor onderhoud zit er aan de nieuwe type koppeling van rotax?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 4:16 pm 

Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm
Berichten: 268
Woonplaats: Oud Turnhout
Eigenlijk niks..
Gewoon schoon maken met remmenreiniger en als isie een stuk is een nieuwe kopen.

_________________
ERPO Racing Karts

JJD - Racing


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 5:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am
Berichten: 701
Woonplaats: lutten
oke makkelijker als de oude type dus :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 5:04 pm 

Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm
Berichten: 268
Woonplaats: Oud Turnhout
Opzich wel.. Heb alleen de slechte ervaring dat de nieuwen wel heel snel stuk gaan..

_________________
ERPO Racing Karts

JJD - Racing


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 5:08 pm 

Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm
Berichten: 634
Woonplaats: Hoorn
Heb je dan de nieuwe nieuwe of de oude nieuwe? Vind zelf de nieuwe koppeling het een stuk langer volhouden dan de oude....

_________________
[color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 6:36 pm 

Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm
Berichten: 3158
Woonplaats: Hasselt
Citaat:
Vind zelf de nieuwe koppeling het een stuk langer volhouden dan de oude....

Rotax heeft dan ook de koppeling aangepast waardoor het aller nieuwste type een stuk betrouwbaarder is dan het vorige. ;)
Philippe

_________________
Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 6:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm
Berichten: 2173
Woonplaats: Antwerpen
Heb ook al wat mee gemaakt met die koppelingen.:P
Beste is om het gewoon de 2009 en de 2010 koppeling te noemen.:P
De 2010 heeft 3 gaten erin zitten.

De 2009 hebben wij er nu een stuk of 8 gesloopt op 45 uur ofzo...
Nu vandaag is de laatste 2009 kapot gegaan, nu zitten er overal 2010 op.

Op mijn motor heeft de 2010 toch al 15 uur gedraaid.

_________________
Site van Martijn Buijs!

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!


Rondje Strijen
Rondje Genk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 9:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am
Berichten: 701
Woonplaats: lutten
das mooi want ik heb ook de 2010 erop zitten kijken hoelang hij het volhoud :wink:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 30, 2010 5:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am
Berichten: 701
Woonplaats: lutten
welke olie moet er bij de stalen tandwielen in?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 30, 2010 5:37 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Dezelfde als bij de plastieken, alleen 2x zoveel.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 5:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am
Berichten: 701
Woonplaats: lutten
en welke olie is dat???


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 5:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Zie ook: Handleiding Rotax Max
Let op, de handleiding is nog van voor de stalen tandwielen, hoeveelheid olie die er vermeld wordt is dus niet van toepassing.

Ik gebruik zelf overigens gewoon 10W40.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 5:45 pm 

Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm
Berichten: 634
Woonplaats: Hoorn
Mocht je wedstrijden rijden:

Hoofdstuk: VOORWOORD MOTOR

Coaten en / of behandelen van bepaalde motoronderdelen:
Het is verboden om aan onderdelen van de complete motor enige vorm
van mechanische, thermische, chemische of enige andere behandelingen
uit te voeren.

Straf: Zie reglement Chrono Karting 2010

Voorgeschreven Olie voor in het Balans compartiment:
De olie die gebruikt moet worden voor de smering in het Balans
compartiment :
Bij de klassen:
Micro Max, Minimax, Junior Max, Max Olympisch, Max Senior.
Xeramic KF Kart gear oil 100ml, zonder enige toevoeging.

Voor de Klassen DD2 & DD2 Master de door Rotax voorgeschreven Olie
SAE Motor olie 15W-40,zonder enige toevoeging.

_________________
[color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 5:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am
Berichten: 701
Woonplaats: lutten
oke gewoon motorolie 10w40 dus


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David