Auteur |
Bericht |
kartje
|
Geplaatst: ma maart 29, 2010 6:42 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Ziet er goed uit hoor!!!
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Scarto
|
Geplaatst: ma maart 29, 2010 6:44 pm |
|
|
Bedankt voor de reacties/complimenten! Citaat: Knappe Birel ! Die voorbumper ziet er toch goed uit vind ik hoor. Ja, het is ondertussen wat weggetrokken, maar de linkerkant is erger dan de rechterkant op de foto. Ik denk dat ik ze deze race nog laat zitten, dan kan ik ze in alle rust een keer plakken..
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: ma maart 29, 2010 6:50 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Mooi hoor Scarto net of ik mijn eigen kart zie staan  , op wat kleine verschillen na dan. Waar heb je die plakcijfers vandaan? zijn dat losse cijfers of in zijn geheel gedrukt?
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |
Frankje
|
Geplaatst: ma maart 29, 2010 7:00 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Ziet er heel netjes uit Scarto En inderdaad lijkt op die van Etienne en Ruud 
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
 |
Scarto
|
Geplaatst: ma maart 29, 2010 7:05 pm |
|
|
Citaat: Waar heb je die plakcijfers vandaan? zijn dat losse cijfers of in zijn geheel gedrukt? Stickers zijn de originele stickers van FreeLine, kun je per stuk kopen bij Heide/Mulder..
|
|
Omhoog |
|
 |
Hendrik1985
|
Geplaatst: ma maart 29, 2010 7:12 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
heel strak scarto. ziet er echt goed uit!
hoe ging de GP4 in spa?
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: ma maart 29, 2010 7:38 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Ik denk dat ik ze deze race nog laat zitten, dan kan ik ze in alle rust een keer plakken.. Lijkt me een goed idee, een tikje is snel gegeven, zeker als competitie piloot. Het zou zonde zijn als je nieuwe stikker set dan al kapot zou zijn...
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
Scarto
|
Geplaatst: ma maart 29, 2010 8:12 pm |
|
|
Citaat: hoe ging de GP4 in spa? Sorry Hendrik, maar ik rijd (nog) geen GP4.. Budget te kort  Misschien dat ik van de zomer een wedstrijdje pak in Oldenzaal of Emsburen ofzo, maar voorlopig staan de clubwedstrijden van Eefde en als de aanhanger klaar is diverse training op verschillende banen op de planning.. Citaat: Lijkt me een goed idee, een tikje is snel gegeven, zeker als competitie piloot. Het zou zonde zijn als je nieuwe stikker set dan al kapot zou zijn... Jij snapt het 
|
|
Omhoog |
|
 |
Energy 390
|
Geplaatst: wo maart 31, 2010 5:13 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
@scarto, ik zou je brandstofpomp iets beter vastzetten dan met kabelbinders, mocht je een keer ergens overheen schrapen met de onderkant dan ligt je pomp waarschijnlijk in het gras! Verder ziet het er perfect uit. zie je zondag.
|
|
Omhoog |
|
 |
rocket ron
|
Geplaatst: wo maart 31, 2010 9:46 pm |
|
Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm Berichten: 242 Woonplaats: maartensdijk
|
vanavond een kellgate rem gemonteerd.
nu nog te doen: nieuwe bakkenset nieuwe kunstof achterbumper dit moet nog voor zaterdag,want dan moet er gereden worden.
_________________ vrk swiss-auto '09
|
|
Omhoog |
|
 |
Scarto
|
Geplaatst: do apr 01, 2010 9:39 am |
|
|
@Energy390, onder de Tie-Wraps zit mijn framebuis, en daar kan ik dus niet met een bout iets vastmaken, alleen zit er wel één bout in het plaatje, deze heb ik verzonken onder de benzinepomp, er zat een oogje aan het frame en daar heb ik gebruik van gemaakt. Er af vallen zal de pomp dus niet, hoogstens draaien als beide Tie-Wraps knappen. Bedankt voor het mee-denken, en zie je zondag!  @Ron, we verwachten natuurlijk wel foto's van hoe jij mijn kartje loopt te 'pimpen' he?  Of vergis ik me en heb je al een andere? Waar ga je zaterdag rijden?
|
|
Omhoog |
|
 |
Bobby O
|
Geplaatst: do apr 01, 2010 11:46 am |
|
|
@scarto ''hoogstens als bijde tie-wraps knappen'' ik denk dat dat na een paar rondjes al gebeurt is hoor. misschien kan je iets maken van een motorsteun?
|
|
Omhoog |
|
 |
Scarto
|
Geplaatst: do apr 01, 2010 11:52 am |
|
|
@Bobby, Ik rijd 4takt waarbij curbstones niet echt veel sneller zijn he  Mijn remleiding en gaskabel hebben ook altijd vastgezeten met hetzelfde principe en hier knapte er af en toe eentje van. Ik maak me hier niet zo druk om, we zullen zaterdag en zondag wel zien, anders zal ik inderdaad even een andere oplossing zoeken maar ik verwacht dat het wel losloopt  Toch bedankt voor de goede bedoelingen 
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: do apr 01, 2010 11:58 am |
|
|
Het is jouw eigen keuze Scarto. Onthoud wel dat je hier speelt met je eigen veiligheid en met die van anderen. Als hij loskomt, en een benzineleiding raakt lek, en het hele zaakje vliegt in de fik. Dan loop je niet alleen zelf enorm veel gevaar. Maar de anderen op de baan ook.
|
|
Omhoog |
|
 |
rocket ron
|
Geplaatst: do apr 01, 2010 6:15 pm |
|
Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm Berichten: 242 Woonplaats: maartensdijk
|
   zo ziet de kart er op het moment uit. er komt nog een nieuwe bodykit op. de achterbumper krijgt nog een gele nummerplaatsticker en nummer 8 erop en als alles bevalt dan ga ik ook het chassis nog poedercoaten
_________________ vrk swiss-auto '09
|
|
Omhoog |
|
 |