Auteur |
Bericht |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:06 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Haha ik heb al een wedje met Wilfred lopen 
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:16 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Ik wil daar ook wel om wedden met Guido
(wel niet om bier want dat hebben ik en Peter tot op de dag van vandaag nog steeds niet gekregen).
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:37 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: (wel niet om bier want dat hebben ik en Peter tot op de dag van vandaag nog steeds niet gekregen).
Setje Vega's ? Ik denk dat Pro Kart Monster tamelijk overtuigd is dat Alonso zal winnen dus zal hij de weddenschap wel aangaan 
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 10:16 am |
|
|
Haha maar voor die minimale kans dat hij geen kampioen wordt wat dan ongetwijfeld de schuld is van de FIA ferrari of Hamilton  durf ik dat niet zo Ik heb met Wilfred al de weddenschap om een paar handschoenen maar om een kratje pils wil ik best wedden hoor Vega's zijn me net ff te prijzig 
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 3:00 pm |
|
|
What a shame for Ferrari !
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 3:27 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Ben fan van Ferrari, maar dit gaat echt helemaal nergens over, wat een blamage !!! Als ik Felipe was geweest, .............een dikke middelvinger naar de pitmuur 
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 4:19 pm |
|
|
Inderdaad, dit is niet meer racen ! Citaat: Als ik Felipe was geweest, .............een dikke middelvinger naar de pitmuur Of parkeren 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 4:37 pm |
|
|
Niet zeuren dit is goed voor mijn weddenschap 
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 4:50 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Weddenschap of niet, het is schandalig.
Bovendien mogen er normaal geen teamorders komen. Als deze dan toch moeten komen, moeten de teambazen deze ook maar zélf meedelen. Je kon zo de tegenzin horen in de stem van Rob Smedley, en enkele minuten later heeft hij ook nog zen verontschuldigingen aangeboden aan Massa.
Geen idee of hier een staartje aan komt, maar het zou me niet verbazen moest Ferrari een boete oid krijgen. Maar dan zullen ze wel zeggen dat ze Massa niet uitdrukkelijk gevraagd hebben Alonso door te laten.
Kinderbende die FIA
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
Plukkie
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 5:05 pm |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Hhahahah ik had echt wel teruggegild; F*ck yo*, let do it himself....
Ik vond zijn reactie tijdens Int. persconforentie erg goed. Van Massa dan..... sprak boekdelen.
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 5:06 pm |
|
|
Tom heeft helemaal gelijk.
Maar bestraf dan het team en niet de rijders. Die kunnen er verder ook niks aan doen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 5:09 pm |
|
|
Citaat: Niet zeuren dit is goed voor mijn weddenschap Pfieuw  Hamilton is toch WK leider. Ik klaag niet. Ik hoop alleen dat Ferrari eens duidelijk op zijn plaats wordt gezet en niet bevooroordeeld wordt. Alonso zei: Alleen het team resultaat teltHorner zei: Zo duidelijk heb ik het nog nooit gezienDe teamleiding heeft zich trouwens al moeten melden bij de wedstrijdleiding.
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 5:11 pm |
|
|
Citaat: Die kunnen er verder ook niks aan doen. Ben ik het volledig mee eens. Ze noemen het niet voor niets team orders 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 5:17 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 5:28 pm |
|
|
Ben benieuwd of het hier bij blijft 
Laatst bijgewerkt door Philipper op zo jul 25, 2010 5:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |