Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wat is sneller?
BerichtGeplaatst: do sep 17, 2009 5:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 14, 2009 9:53 am
Berichten: 27
ok dat zijn nogaal wat probleempjes ja kijk dat zijn allemaal van die dingetjes daar moet je achter komen door het zelf te ervaren of door de juiste persoon te treffen die je ook echt het juiste info geeft en aangezien ik het eerst zo wil proberen op deze forum om zoveel mogelijk te leren zodat het me michien veel geld kan besparen.
bobdebouwer ? ik begrijp dus dat je bovenstaande problemen die je opnoemt over de rk1 dat je dat niet hebt met de honda 390cc ?
en als ik een wedstrijd wil mee doen ergens in nederland is dat mogelijk met de honda 390 ?
ik had deze vraag ook al eerder gesteld wou graar nog wat info hierover en dat gaat om het volgende ( ik begrijp als ik een wedstrijdje mee wil doen dat ik me gewoon op kan geven voor die bepaalde wedstrijd zonder dat ik ergens lid van hoef te wezen of verplicht bij een team moet zitten? )

greetz Stefan

_________________
eat my rubber and smell my gasoline


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat is sneller?
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2009 10:30 am 

Geregistreerd: do jun 21, 2007 3:58 pm
Berichten: 69
Stefan,

Wedstrijden is een ander punt.
Er zijn namelijk meerdere kampioenschappen.
Voor een 390cc is(nog) niet een landelijk kampioenschap. Er is afgelopen weekend in Oldenzaal een race geweest meer zeer veel animo
Hierop zullen meer race volgen.

De orginasatie van deze wedstijden zal dan in handen vallen van Casper (ook actief op het forum). Hij is de organisator van de IKK arkc mks enz.

Enkele berichten van Casper die je misschien verder helpen in je keuze.
Citaat 1:
Zoals gezegd is het de bedoeling om de 390 klasse op te nemen in een nieuwe competitie die in 2010 het licht zal zien.
In het kort hierover:
Een aantal partijen is om de tafel gaan zitten om te bezien of we het viertaktracen budgettair interressanter kunnen maken. Dit heeft geresulteerd in de nieuwe raceserie GP4 Four-Stroke Kart Series. Binnenkort volgt de introductie van de serie.
De GP4 zal datgene aan de markt toevoegen dat we al lang voor ogen hebben en waar viertaktracen volgens ons aan moet voldoen; Racen op hoog niveau onder budgettair aantrekkelijke voorwaarden.

Om aan de 390 cc rijders alvast een een nieuwtje te verschaffen: De Honda 390 klasse wordt als GP 390 toegevoegd aan de wedstrijdserie omdat deze klasse precies in de filosofie past. Gezelligheid, familiegevoeg, betaalbaar no-nonsens racen. Hopelijk wordt de race op 12 september een geslaagd voorproefje van wat we in de GP390 2010 kunnen verwachten.

Citaat 2

We zullen de GP4 binnen een paar weken officieel aankondigen.
Vooruitlopend; Klassen:
Cadet Honda 160;
RK1 Junior
RK1 Senior
Briggs & Stratton Junior
Briggs & Stratton Senior
VT 250 en Honda 390.
Chassis vrij; Er komen eisen aan de chassis in de vorm van kostenbeparkende basisspecificaties.
Nieuw zal zijn vrijgave van chassis in de B&S klassen, we stappen af van alleen de WF chassis.
Tevens komt er een nieuwe startopstelling die we ook in september willen introduceren bij de GP390.
Ook hierover pleeg ik even overleg met Peter Bult alvorens bekend te maken.

We hopen jullie met z'n allen in Oldenzaal te treffen en zien er echt naar uit onm de rijders aan het werk te zien. Want een mooie klasse is en blijft het gewoon die Honda 390.

Citaat 3

We gaan zogezegd niet over een nacht ijs en komen met een goed concept.
Waarbij we overigens jullie mening en voorstellen graag vernemen.

Als samenwerkende organisaties hebben we een berg ervaring in het organiseren van en deelname aan kampioenschappen. Professionaliteit is wat we voorstaan, in alle facetten.
Zo is AKRT o.a. de organisator van de BEKC, het Belgisch endurance kampioenschap en is Cpoint organisator van vijf kartkampioenschappen.
We hebben samen met onze referenties de know-how en zullen het kampioenschap gestalte en allure meegeven.

De opmerking over kannibalisme is een waardevolle. We willen ons in het geheel niet afzetten tegen andere organisaties, zoals die van het NK Sprint. We richten ons op een bredere doelgroep vanuit onze visie op Basic Racing. De opzet zal verschillend zijn. Tot nu toe werken wij ook al met eigen competities, van waaruit ook doorstroom naar de KNAF competities is. En dat werkt naar behoren.
De GP4 is geen nationaal kampioenschap, maar een gecombineerd Belgisch – Nederlands kampioenschap. Je racet op voorhand ook tegen rijders uit het buurland. Een kweekvijver van nieuw talent, aangevuld met de ervaring van de gevestigde rijders is een GP4 uitgangspunt.

We hebben in de loop van de jaren goed naar rijders, teams en handel geluisterd en willen daar iets mee doen.
Zo zal gewoon weer een kwalificatie de startopstellingen voor de eerste heat gaan bepalen.
Zo gaan we ook iets doen aan die ondankbare tweede startpositie aan de buitenkant waardoor je bijna altijd verder naar achteren uit de eerste bocht komt. En waar iedereen zich al jarenlang aan ergert.
Zo worden iedere race prijzen verloot.

We zullen ons binnenkort uitgebreid presenteren en zullen dan alle ins en outs verschaffen over de GP4.

voor meer info:
Portal » Forumoverzicht » Viertakt Outdoor » Viertakt algemeen » Kartrace Honda 390 CC, GP 390, Kartbaan Oldenzaal 12-09-09


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Wat is sneller?
BerichtGeplaatst: vr sep 18, 2009 3:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Oftewel dit topic: viewtopic.php?f=5&t=5352


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David