Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 492 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 25, 2010 7:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 30, 2007 7:37 pm
Berichten: 362
Woonplaats: Drogeham
Leuke foto's ! =D)

Ziet er gezellig uit allemaal !

_________________
Karts:

100cc ICA
125cc TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 7:48 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
Mooie foto's van een leuke dag met gezellige mensen.
Het was voor ons de eerste forummeeting en de allereerste keer op Genk, nog nooit één meter gereden, maar wat een mooie baan, en wat een goede keuze voor de meeting :LL
Volgende keer eens nieuwe bandjes zetten, op de meeting was het gewoon een beetje de kat uit de boom kijken en benzine verstoken, op de oudste bandjes die we nog hadden, en ook de optimale tandwielverhouding hadden we nog niet gevonden (het moet nog een stuk sneller kunnen).
Het was wel een goede voorbereiding voor de wedstrijd in november bij GP4.

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 3:52 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
leuke fotos =D)

alex dat gaat helemaal goed komen met de snelheid daar hoef je niet over te twijfelen 8)

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 4:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Citaat:
alex dat gaat helemaal goed komen met de snelheid daar hoef je niet over te twijfelen


Niet verwaren met iemand anders he! Aangezien jij je lensen kwijt was.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 7:35 pm 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
Alex,

Mag ik vragen wat voor rondetijden jullie reden en wat voor tandwielverhouding jullie erop hadden zitten of zijn dat 'top secret' gegevens in de competitieve wereld van de GP4? :mrgreen:

ChrisW


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 7:39 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm
Berichten: 2173
Woonplaats: Antwerpen
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar wat die dingen kunnen draaien op Genk.

_________________
Site van Martijn Buijs!

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!


Rondje Strijen
Rondje Genk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 8:21 pm 

Geregistreerd: wo nov 05, 2008 4:08 pm
Berichten: 211
De gegevens van Alex en Simone zijn misschien Top secret, maar die van mij niet...

Tandwielverhouding uiteraard afhankelijk van o.a. gewicht, ik heb er met 13/75 en 13/74 gereden met de Swiss.
Mijn rondetijden waren tijdens de forummeeting niet echt goed te noemen, maar was die dag toch een van de snelste op de baan, er is mij maar 1 ICC langsgekomen (die had gewoon nog wat meer snelheid op het rechte stuk)...
Snelste tijd die dag van mij was geloof ik 56,5s. Een paar weken ervoor reed ik constant tussen de 55.4 en 56.0s. Dus nog geen schokkende tijden, kun je met een Max ook rijden.

Maar ze zullen met de GP4 wedstrijden nog wel een stuk harder gaan. Ik heb in totaal pas 5 uurtjes gereden met de Swiss, waarvan 3 inrijden. Dus nog weinig ervaring mee, ook nog niets afgesteld aan de motor en het nieuwe chassis. Zo nieuw uit de doos zullen we maar zeggen... Maar super combinatie de Topkart en Swissauto!

Leuke foto's trouwens!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo okt 27, 2010 7:42 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
Nee, onze tijden zijn ook niet geheim, echter.........ik heb niks bijgehouden :oops: (omdat ik nog steeds niet weet hoe een alfano werkt)
Wel waren we volgens de mede forummers snel onderweg, en wist Paulo uit de Alfano een 53.nog wat te peuteren, maar we zijn net als Maarten zelden ingehaald (af en toe een ICC, geen automaten) correct me if I'm wrong.
Ook wij reden net als Maarten met een 13-74 / 13-75 maar de begrenzer kwam volgens Simone steeds te vroeg, heb aan het einde van de dag niet meer gewisseld met tandwielen, ik geloofde het verder wel.
Bovendien reden we met de oudste Vega's (Nord-Am) uit onze garage, en de koppeling was zo goed als naar God, wat het optrekken uit de bochten niet echt makkelijk maken, maar heeey, we hebben wel een hoop plezier gehad.
Op 13 en 14 november strijken we met de GP4 weer neer op Genk, dan is de laatste wedstrijd van het seizoen, en dan pas kan je goed zien welke tijden de VT's op Genk rijden.

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo okt 27, 2010 8:19 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
@Chris,

Ik denk dat we met de Swiss 13-72/73 moeten rijden op Genk. Ik weet niet of dit helemaal met een Vampire (of andere VT250) overeenkomt; er zitten toch wel wat verschillen tussen de diverse motoren.
Ik heb 1x op Genk gereden met de Swiss, maar dat was met 13-76..... en dus kwam de toerenbegrenzer halverwege het rechte stuk er al in ! Ik reed toen een 55.7 met deze setting. Met een correcte verhouding moet hier nog wel 1-2 seconde af kunnen, maar zoals we gemerkt hebben rijden de echte wedstrijdrijders toch wel wat harder dan ik (recreant).

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo okt 27, 2010 8:30 pm 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
Dank Alex, Wilfred, Maarten voor de info.

Ik ben dit jaar nog niet op Genk geweest en ben er dus ook nog helemaal niet geweest met mijn SA250. Ik hoop dat het nog een keer gaat lukken in de komende weken want het is een perfecte baan voor een VT250 (en natuurlijk ook voor alle andere snelle karts).

ChrisW


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 28, 2010 7:28 am 

Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am
Berichten: 661
Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
ziet er idd gezellig uit, ik hoop dat er ooit nog es een meeting op pottendijk komt :)

_________________
Intrepid Cruiser, Modena MKZ 2016


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 28, 2010 4:54 pm 

Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm
Berichten: 3158
Woonplaats: Hasselt
Erg leuke foto's ! :)

_________________
Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 492 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David