Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2005 3:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am
Berichten: 897
Woonplaats: Wijchen
ah.. da's inderdaad wel balen.. :(
kon je qua tijd wel een beetje goed meekomen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2005 3:13 pm 
klote is dat.... je weet wat ze zeggen he: next time better.

Veel succes volgende race!


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2005 4:12 pm 
Mijn NK verliep ook mega-klote;

Tijdens het tijdrijden veel te lage bandenspanning waardoor me laatste 2 ronden pas snel waren.. Ik was 11e,

Race 1; Ik kon geen plekken winnen bij de start, maar in het verloop van de race ging t heel goed na wat inhalen reed ik naar de kopgroep(en) toe.. toen ik daarvan 3 man te pakken had, en al 6e lag deed ik een inhaalactie bij iemand, maar die wou me gelijk terugpakken waardoor hij me eraftikte! :( Rondetijden in de race waren goed (4e tijd)..

Race 2; Moest van achter komen en bleef te lang achter rijders plakken waar ik niet voorbijkwam, toen ik er voorbij was, was de kopgroep te ver weg.. ik reed er wel naartoe alleen kon er niet meer bijkomen.. en weer de op 4na snelste tijd in de race.

Ik hoop dat ik met de volgende wedstrijden eens een keer mazzel heb :roll:


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2005 8:49 am 

Geregistreerd: ma feb 14, 2005 5:30 pm
Berichten: 49
Woonplaats: Waddinxveen
Na tijdrijden 6e plek, best goed aangezien ik in 1e groep zat terwijl baan steeds beter werd.
Bij start 1e manche er af gebeukt, van plek 35 terug gereden naar 4!
Helaas door een onhandige achterblijver 4 rondjes voor einde lekke band opgelopen en teruggevallen naar 10. Wel 3e tijd gereden.
In 2e manche nog iets van 3 keer eraf geduwd --> plek 11
Het was echt een onwijs zooitje, nog nooit zoveel duw en trek werk gezien, jammer dat de organisatie daar niet echt goed op lette.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2005 9:57 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Jammer is dat,

Dat zijn nou precies de redenen dat ik het overstappen naar een rotax klasse nog even afwacht. Ik hoor van meer mensen dat er toch af en toe behoorlijk onsportief gereden wordt. Ik weet niet precies in hoeverre dat zo is, maar als ik jou verhaal zo hoor jeroen, dan krab ik mezelf toch altijd ff achter mn oren snap je. Wordt er nou inderdaad vrij ruw gereden, en lig je er vaak naast door een tik? of valt dit in de regel heel erg mee. Ik zit namelijk te denken om na dit seizoen 390 de mogelijkheden voor een rotax max debuut te gaan bekijken. Zeker daar er nu twee knapen van de 4-takt Kartclub Twente bij jullie meerijden, Bart Kienhuis en Sander Beuvink, en die komen heel aardig mee in de sub-top. Maar als er zo veel gebeukt en getikt wordt, dan bedenk ik me denk ik wel, want zoveel budget heb ik niet, en als ze me constant schade rijden, ja dan blijf je bezig.

Groeten!
Maarten Jansen

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2005 4:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Maarten,

er wordt behoorlijk op los geramt. Liever er doorheen dan er langsheen. Elke race vallen er 5 uit door schadegevalletjes of een startcrash.. Je moet alleen zorgen dat je daar niet tussen zit.

Ga anders kijken in emmen op 12 juni tijdens het 3e NAB

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2005 4:54 pm 
Of je rijdt mee in de 125cc automaat ;)

Veldhoven 8 mei :D


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2005 4:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: Nuland
@ Jeroen de Boer: Egt jammer......ik had ook gehoord dat je erg goed ging.....wellicht dat je voor het podium had kunnen gaan

@M.Jansen:.....In bijna elke klasse wordt wel gebeukt.....Rotax max dus zo af en toe ook....bij de Chrono gaat het er meestal erg netjes aan toe...ook NAB is normaal goed.....maar beuken is in iedere klasse!

_________________
Koos Kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2005 5:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Rik,

is 12 juni op emmen het NK met de ICC's en de rotax max klasse? En tja, dat er wel es gebeukt wordt had ik wel verwacht, en dat vind ik opzich ook niet zo erg, beetje bumperen hoort erbij, zolang je maar niet bij elke keer dat je met een andere karter te maken hebt direct naast de baan eindigd. En inderdaad, geluk kun je ook een beetje op je af roepen he :)

Groeten!
Maarten Jansen

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2005 7:23 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
ja maar je kart op iemand anders z'n kart laten lopen zonder te remmen op het eind van het rechte stuk om er voor bij te komen vind ik zo laf


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David