Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2016 5:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Wat slecht is voor de kartsport en de circuits in Nederland zijn dit soort berichten, met z'n alle roepen dat we dit soort circuits moet mijden omdat we "denken" te weten wat er aan de hand is.
Misschien heeft Pottendijk wel een rechtzaak lopen tegen Assen, maar wat zou daar de reden van zijn?. Vergeet niet dat al die circuits waar wij met onze skelter heen gaan gewoon bedrijven zijn waar ook verdiend moet worden.
Ik heb verder geen banden met Pottendijk mocht je dat denken, ik woon er verder vandaan dan de rest van jullie. Kan jullie alleen vertellen dat ik in 2015 alle hobbyraces heb meegereden en ik het als zeer plezierig heb ervaren.

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2016 6:30 pm 

Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm
Berichten: 657
Zelf niet gereden met de hobbywedstrijden maar wel enkele races gekeken, en de sfeer hing er goed bij.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2016 6:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 30, 2010 7:39 pm
Berichten: 119
Woonplaats: Nieuw-Namen (zeeland)
Citaat:
Kan jullie alleen vertellen dat ik in 2015 alle hobbyraces heb meegereden en ik het als zeer plezierig heb ervaren.
Dit geldt voor mij ook.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2016 7:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 16, 2015 7:58 pm
Berichten: 50
Mijn vraag ging ook over de hobbyraces.
Maarja sommige mensen vinden stoken en discussies leuker volgens mij :(

Heb kartje redelijk op de rit voor evt paar wedstrijdjes. Blokje loopt super. En ben zeer benieuwd hoe de banden zijn, mag je trouwens met de hoge voorbanden rijden?

Nog ff handbediende voorrem regelen voor een ipk of intrepid en ben er helemaal klaar voor

_________________
Being second is to be the first of the one who lose



________________________________
Praga Dragon Evo - Rotax max senior


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2016 7:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
De banden (duro) zijn niet ook weer niet zo slecht maar ze bieden weinig grip vergeleken met andere banden.
Daar tegen in gaan ze wel makkelijk 1 a 2 seizoenen mee. Wat bedoel je met "hoge voorbanden"?

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2016 8:15 pm 

Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm
Berichten: 836
De standaard banden zijn wat lager dan andere merken en typen met de dezelfde maatvoering. Zelfs met het chassis/fusees in de hoogste stand gaat je kart dan ernstig bottemen en slijten.
De iets hogere band die Duro gewoon levert en goedgekeurd is voorkomt dat. De basaltkeiachtige band zal vast wat zwaarder uitvallen :wink: .

Wat betreft de berichten rondom de juridische kwestie rondom de juniortrack Assen en de vermeende betrokkenheid van Pottendijk lees ajb nog even mijn inbreng Tim, eea is zo neutraal mogelijk gemotiveerd. Als ze dit echt niet zelf gedaan hebben moeten ze de juiste stappen nemen om dit een halt toe te roepen en naamschade te beperken en verhalen, mi hebben de nu gedane stappen niet het juiste effect en trekken mensen al dan niet terecht hun eigen conclusies en delen die op forum, baan, verjaardag etc.hij
Ook ik heb leuke momenten op men meegemaakt en een goede sfeer daar geproefd en voor clubwedsrijden destijds een setje Duro s aangeschaft en gemonteerd, da s sentiment en geen reden om evt boycotten van een leuk goed en nw initiatief als de juniortrack te vergoeilijken of te stilzwijgen. Het houdt de gemoederen duidelijk bezig en dat waait niet zomaar over, wees blij dat het uitgesproken wordt om ze erop te laten anticiperen. Geef ze nog even om zelf de angel eruit te halen of de plannen te herzien zodat mensen daar weer zonder reserve hun rondjes kunnen rijden. :mrgreen:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jan 10, 2016 10:20 pm 

Geregistreerd: di mei 04, 2010 8:39 pm
Berichten: 16
@backlash, dat het geen wat ik denk niet geheel uit de duim gezogen is heeft uitgebreid in oktober 2014 in de media gestaan.
Dat er overal geld verdiend moet worden is een feit, wij kunnen tenslotte niet voor niets met onze skeltertjes een baan op maar dat willen wij dan toch ook graag op zo veel mogelijke manieren doen? Verder wil ik er niet al te veel woorden meer aan vuil maken.
http://www.assercourant.nl/algemeen/alg ... n-doorgaan


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2016 12:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 06, 2013 11:56 am
Berichten: 498
Het zit niet helemaal zo in elkaar.
Uiteraard ondervinden ze enig last van elkaar maar aangezien Assen niet altijd open is vind ik het geen concurrentie.
Ik heb de eigenaresse hierover gesproken en die heeft het aan mij uitgelegd over waarom, het gaat om het stuk aan het einde van lange rechte stuk.
Daar is een stuk nieuw asfalt gelegd (einde rechte stuk)wat de knaf nader wou inspecteren, en tot nadere inspectie werd de licentie ontnomen.
Dit is inmiddels weer terug gedraaid heb ik vernomen en er loopt idd een rechtszaak (misschien wel al opgelost).
Verder is het een hele leuke (kleine) baan met een geweldig technische middengedeelte en misschien wel de beste grote pitbox voor ons, kan je tenminste binnen en uit de zon/regen aan je kart sleutelen.
Vooral de de bocht voor het lange stuk (mooiste bocht van allemaal imo) ligt schuin waardoor je megahard er daar doorheen kan.

_________________
Sodi Kart - Rotax DD2


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David