Auteur |
Bericht |
Basjuh
|
Geplaatst: do nov 05, 2009 7:51 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: vr nov 06, 2009 10:45 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Ik doe zondag ook mee met de automaten.
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: vr nov 06, 2009 9:41 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Succes Buijs, wat is je startnummer? Ik gok op nummer 3?
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: vr nov 06, 2009 9:50 pm |
|
|
3 8 mijn huidige was helaas al bezet.  Weet alleen de kleur nog niet, als dat niet uitmaakt, kan ik lekker de 8 uitsnijden en er een 3 van maken:D En bedankt! zal het nodig hebben, want ik heb al vernomen dat de tegenstand zwaar zal worden. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: za nov 07, 2009 11:43 am |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Bij het afhalen van mijn kart gisteren in genk (staat er gestald) kreeg ik, van iemand uit de garage, te horen dat de PRD en Vortex enzo met de veteranen zouden moeten meerijden ipv de maxen  :o Reden: de maxklasse zo 'puur' mogelijk houden (maar wel de prd enzo tussen de schakels en de wankels bij de veteranen gooien...). Naja, na wat aandringen van men dealer, die ook meerijdt met zen PRD, heeft men de inschrijvingen eens bekeken en zei men dat we alsnog met de max meereden. Weet iemand anders hier nu het fijne van...
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: za nov 07, 2009 8:28 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
En de veteranen klasse hoeft dan zeker niet zo 'puur' mogelijk te zijn. Wat een flauwe kul, gewoon de prd's bij de maxxe laten rijden
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: za nov 07, 2009 8:46 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Dat was ook het eerste gedacht dat wij erbij hadden  vb. de DD2 zouden ze ook bij de seniors laten rijden, zo puur is het dan nog steeds niet he. DD2 kan (mits een normaal-goed piloot) op een baan als Genk waarschijnlijk wel goed zijn voordeel doen op de twee rechte stukken. Maargoed, ze wisten ons gisteren toch te zeggen dat we alsnog met de maxen meerijden, eind goed al goed?
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 9:04 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
De PRD enzo zal wel met de Max mee rijden, dat ze de Maxen eerlijk willen houden kan toch niet omdat je motor niet verzegeld moet zijn.
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 7:12 pm |
|
|
Zo, Vandaag dus de recreanten race op Genk meergereden. We begonnen met een training. 1 woord: glad!!! Lag nog een hoop ijs op de baan dus dat was glijden.  Toen 2de training, probleem met m'n linkervoorband, lek... Dus dat ging ook niet bepaald hard.  Daarna Race 1. Ik moest doormiddel van loting op de 4de plek starten. Maar omdat ik er in de eerste bocht uitgetikt werd, kon ik achteraan aansluiten. Laatste plek lekker... Toen Race 2. omgekeerde volgorde. Mocht beginnen op de 17de plek van de 21. Opgereden naar de 11 de plek en op de 11de plek gefinished. Helaas door de slechte uitslag mocht ik niet door naar de Finale, maar ik mocht wel de troosting rijden...JOEPI In de Troosting mocht ik als 2de starten, had liever 3de gestart, omdat dit toch wel nadelig is aan de buiten starten. Mijn vrees was waar, ik kon mezelf er niet tussen krijgen, weer aangetikt dwars gegaan en ik mocht weer achteraan aansluiten. Ik dacht kom nu pak ik ze terug, ben toen terug gaan inhalen, alleen helaas stuitte ik ok Tom die denk ik motorpech had, ging iig heel langzaam. Dus ik denk haal hem links in, hij gaat ook naar links dus ik zet hem rechts ernaast, maar dat besloot hij ook te doen. Weer dwars... Toen had doorgereden en toch nog de derde plaats kunnen pakken. Dus met andere woorden geen goede dag, wel lekker kunnen rijden opzich... 
|
|
Omhoog |
|
 |
the duke
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 7:24 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Volgens mij was Tom verdedigend aan het rijden als ik het zo lees. 
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 7:27 pm |
|
|
Nee ik denk van niet, z'n motor blies allemaal stoom/rook. En het leek er eerder op dat hij per ongeluk de verkeerde kant uitging. En een ronde later was hij ook uit de wedstrijd volgens mij. En z'n kart ging gewoon niet vooruit, ik moest in de eerste lus van het gas af omdat ik hem anders zou raken...
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 7:37 pm |
|
|
Was echt een kutdag voor mij. Ik maak even een verslag op men blog en post dan de link
@ Philippe ik heb men mail in pb gestuurd ; kan me toevoegen op msn en foto's sturen? Post ik de foto's ineens bij de blogpost
Kort kwam het erop neer: Zoals Martijn zegt: eerste training: spekglad: ik spin: iemand frontaal op mij: voorbumper naar de kl*ten, stuurstang gebogen 1e manche: goede start, meteen 6-7 plaatsen goedgemaakt (ik starte vanaf 14) ; tweede lap spint er iemand op het einde van het rechte stuk, moet natuurlijk weer lukken dat ik hem niet kan ontwijken... Halve minuut verloren met terug op de baan te duwen. Na 6 rondjes bleek de slang van de radiateur los gekomen te zijn > warmloper > opgave
2e manche: kunnen uitrijden, met de scheve stuurstang en veel teveel grip, ondanks dat toch de 10 plaats nog kunnen nemen met slechte start.
3e manche: ik was net niet bij de grote finale (1 puntje...) maar na één ronde dus problemen, motor wou niet trekken, eerst dacht ik nog wat te proberen (vandaar ook dat ik martijn nog achter me wou houden), maar dan bleek de luchtfilter en het stuk waaraan die op de carbu bevestigd staat lost gekomen te zijn: opgave...
Kortom: dikke kutdag met alles erop en eraan. dingen die losgekomen zijn waarvan ik het nog noooit heb voorgehad en van die dingen.
But what doesn't kill me, makes me stronger. Hele hoop ervaring erbij: volgend jaar alles checken en dubbel en overchecken
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 7:46 pm |
|
|
Niet slim geweest hé, om mij proberen achter te houden, heeft jou alleen maar een extra klapper opgeleverd, en mij van een goede plaats beroofd. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 7:49 pm |
|
|
Welkom in de kartsport 
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 7:53 pm |
|
|
Martijn, niet zeuren he man ^^ Ik kwam van 3 plaatsen achter je en je in de lus mooi langs achter gepakt. Opgeven na zo'n start stelt me meer te klagen dan jij. 
|
|
Omhoog |
|
 |