Auteur |
Bericht |
Frankje
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 3:25 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
@matthijs Heb me paar dagen online ingeschreven, niks ontvangen mailtje gestuurd, nog steeds niks ontvangen voor de rest hebben ze ook niet echt veel info staan op site zelf.
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
 |
Matthijs
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 3:34 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Het is sowieso een heel wazig verhaal, zeer korte termijnwerk, nauwelijks informatie wat de finalisten gaan doen, website die halve dag uit de lucht is... Ze weten dat er genoeg goudzoekers zijn die zich inschrijven dus ze kunnen het zich permitteren, maar professioneel oogt het allemaal niet.
|
|
Omhoog |
|
 |
Frankje
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 3:42 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
mooi dat ik niet de enigste ben die er eerlijk gezegd zo over denkt!! Veel verschillende tabbladen op Red Bull site, maar met heel weinig informatie. Ik heb het personeel nog gevraagd of die er wat van af wisten maar die hadden pas vandaag hun bespreking over de Red Bull Fight. Gister gewoon voor de fun even op Coronel Huizen gereden, 2 heatjes en ik kom op de maand tijd bijna meer dan een 1,5 seconde tekort. Ik reedt daar een 34.35 hahahaha, terwijl ik in het verleden meerdere malen in de 32 hoog heb gezeten. Kart verschil hou je altijd en heb ik niet veel moeite mee, moet alleen wel beetje in de perken blijven.
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 5:12 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Rijd je dan in je eigen kart? nee zeker Aangezien het binnen wordt verreden, dan zal het niet met je eigen kart zijn. Het zou ook niet eerlijk zijn... Grtz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 6:09 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Ja inderdaad heb ook nog geen mailtje gehad ofzo
_________________ Attack the track!
|
|
Omhoog |
|
 |
freeline88
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 6:29 pm |
|
|
Citaat: dan zal het niet met je eigen kart zijn. Het zou ook niet eerlijk zijn... Die indoor karts lopen ook niet allemaal even hard
_________________ birel da sempre leader del mondo
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:20 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
@ Freeline88 daar kan ik van meespreken als je een kart hebt die nog warmgereden is van de vorige rijd die beter in de bochten anders gooit die zich in e bochten
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:26 pm |
|
|
Jammer dat Red Bull geen ''echt'' talent gaat zoeken op een outdoorbaan. Op een Indoorbaan zal je toch sneller rijders vinden met minder capaciteiten dan professionele karters op een outdoorbaan, vaak is er bij gedreven outdoorrijders ook een grotere som geld om door te gaan met het karten, in tegenstelling tot de meeste indoorrijders.
De Nederlandse outdoorkartvelden behoren tot de snelste en beste racevelden van de wereld. Waarom zou Red Bull hier niet van willen profiteren?
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:34 pm |
|
|
ik heb het gevonden. Bij inschrijvformulier helemaal onderaan en onopvallend (natuurlijk) staat: * Kosten voor deelname aan Red Bull Kart Fight bedragen € 20,-. Je krijgt twee kansen om de snelste tijd (twee heats) neer te zetten én twee toegangsbewijzen voor de Red Bull Kart Fight Finale op zondag 6 juni * Uiterlijk zeven werkdagen voordat de Red Bull Kart Fight waar jij je voor ingeschreven hebt plaats vindt ontvang je een e-mail ter bevestiging van deelname. Hierin wordt o.a. de tijd dat je verwacht wordt bij het kartcentrum en de tijd waarop je moet rijden vermeld. Lukt het uiteindelijk toch niet aanwezig te zijn, meld je dan tijdig af via redbullkartfight@nl.redbull.com * Deelname aan Red Bull Kart Fight is op eigen risico. Check of je voldoet aan de eisen van het Kartcentrum. Ben je oud genoeg, lang genoeg etc? Een volledig overzicht van de locaties en link naar Kartcentra vind je onder het kopje Locaties * Ben er snel bij! De eerste 250 inschrijvingen per locatie ontvangen een Red Bull Kart Fight attentie!
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:37 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Jammer dat Red Bull geen ''echt'' talent gaat zoeken op een outdoorbaan. Vermoedelijk omdat ze niet voornamelijk geinteresseerd zijn in het grootste talent, maar in de grootste hoeveelheid publiciteit, en indoor nu eenmaal laagdrempeliger is. Geen gedoe met klasses, technische regelementen, weersomstandigheden, en dergelijke ellende, maar gewoon een lootje trekken en hopen dat de kart niet een seconde langzamer is dan de overige karts  Bovendien kan het "echte" outdoortalent zich toch ook gewoon indoor proberen te bewijzen?
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:39 pm |
|
|
Indoor kan je niet zomaar even als ervaren outdoorrijder instappen lijkt mij. De rijstijl indoor is heel anders dan outdoorrijden. Het lijkt meer op regenrijden. Ook zijn de chassis, motoren en banden compleet anders. Hier moet je ook flink aan wennen. Er zijn zat jongens ( Ik heb ertegen gereden ) die elke week 3 of 4 keer gaan karten en dan 6 heats doen. Zodat ze klaargedrild worden voor races. Na verloop van tijd kon je ze ook niet meer bijhouden.
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:47 pm |
|
|
Ik zou dan een weekje op voorrand daar eens de baan leren kennen en zelf rijden dan ben je dat al gewent voor je 2 heats
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:49 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Daar ga je echt niks aan hebben. De jongens die daar vooraan rijden hebben wel vaker geoefend.
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 7:51 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Indoor kan je niet zomaar even als ervaren outdoorrijder instappen lijkt mij. Dat zal soms inderdaad zo zijn, en de ervaren indoorrijder zal het buiten wellicht niet meteen goed doen. Ik denk dan ook dat je niet kan stellen dat het "echte" talent enkel onder de outdoorrijders vertegenwoordigd is.
|
|
Omhoog |
|
 |
Washandje
|
Geplaatst: wo apr 21, 2010 8:06 pm |
|
|
@ Pro-Kart. Jij snapt em.
@ David: Nee zeker niet ! Er is binnen ook echt veel talent te vinden! Maar in denk dat een internationale toprijder, die toevallig ook in Nederland woont. Al een stapje verder is, en om zijn resultaten ook aantrekkelijker voor de autosport.
|
|
Omhoog |
|
 |