Auteur |
Bericht |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 12:59 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Tom je had toch Vega W4 eh? Dat was ook een misstap, kon je niet weten eigenlijk, maar de top 8 in de finale stond allemaal op Vega W5 vandaar dat ze allemaal een stuk sneller waren. Als je dan met bijvoorbeeld Mojo W2 of Maxxis SLW komt aanzetten kan je het echt vergeten.
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 3:25 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Ik had geen vega w4. Ik had bridgestones (weet niet precies welk model, maar zijn wel héél zacht 'meen zelfs zachter dan w5 :$)
Ze worden nu niet meer gemaakt, maar kostten toen ergens 240 nieuw (wel op de kop kunnen tikken, nieuw in plastic, voor 80)
Anyway, er zal komend jaar zeker wat meer in de regen getraind worden, en vooral meer over heel het jaar sowieso.
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-karting
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 3:57 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Wat een super weekend ! Zaterdag in het begin van de middag aangekomen maar het was toen net opgehouden met regenen. pas om 10 over 2 mochten we de baan op. Aardig wat rondjes kunnen rijden maar nog steeds erg weinig grip aan de achterkant. Veel met de afstelling gespeeld en het werd steeds iets beter maar ik reed nog steeds geen goede tijden. Zondag begonnen de 2 vrije trainingen droog en met wat nieuwere bandjes eindelijk wat snellere rondjes kunnen draaien. Ik had er alle vertrouwen in voor de race. tot dat het op de pregrid het begon te regenen. Iedereen als een gek banden wisselen, helaas lagen mijn mojo w2's nog op de velgen inplaats van de vega w4's die ik nog in de auto had liggen, maar het was niet anders. De eerste race begon ik met een prachtige start ( van p20 naar p8 in de eerste 2 bochten ) maar daarna kwam ik toch nog wat grip tekort. Helaas werden alle banden gemarkeerd waardoor ik ook de andere race's met die w2's heb moeten rijden. We hadden ook nog een probleem met de accu en het starten van de motor waardoor ik de 2de race ergens achteraan starten en de 3de race zelfs de formatieronde miste. Toch nog een paar mensen ingehaald maar ben zelf ook genoeg ingehaald. Al met al een super weekend gehad. Jammer dat het regende in de races want met droogweer had het veel en veel beter gekund.
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 4:34 pm |
|
|
@ Leon, eerste race was echt geweldig, vooral die eerst ronde, lag ook na 1 ronde van p18 op P3 ofzo.  Dus het is toch niet helemaal goed meer gelukt met mijn accu?
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-karting
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 4:39 pm |
|
|
Ik hoop dat iemand de start gefilmt heeft Was het trouwens jou accu ? bedankt voor het lenen dan nog iniedergeval, maar ook die accu was vrij snel leeg zonder de motor gestart te hebben. Uiteindelijk de motor gestart door met een schroevendraaier contact te maken met de accu van de startkist van tom 
|
 |
Philipper
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 4:47 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Ik hoop dat iemand de start heeft Ik HAD hem gefilmd maar in mijn enthousiasme duwde ik op de "delete" knop... 
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 5:03 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-karting
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 9:06 pm |
|
|
Ik heb wat beelden van alle race´s ! Ik zal ze zo snel mogelijk uploaden. Hier alvast een fototje : 
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 9:08 pm |
|
|
Vet! Al rij ik hier nog niet bij!:P
|
|
Omhoog |
|
 |
DH-karting
|
Geplaatst: ma nov 08, 2010 9:20 pm |
|
|
Bij deze, op speciaal verzoek van martijn. Voor de start, met martijn, tom en ik in één beeld : 
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di nov 09, 2010 6:41 am |
|
|
Haha, lache! Das de eerste race zeker? Toen zat ik achter een dikke trol die gewoon iedere keer een gat van 10 meter liet...
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: di nov 09, 2010 8:24 am |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Citaat: Haha, lache! Das de eerste race zeker? Toen zat ik achter een dikke trol die gewoon iedere keer een gat van 10 meter liet... Wat had je dan verwacht op een recreantenrace? Er zullen zelfs piloten geweest zijn die misschien wel 10 seconden trager reden dan de rest maar moet je daarom iemand een dikke trol noemen? 
|
|
Omhoog |
|
 |
ChrisW
|
Geplaatst: di nov 09, 2010 8:58 am |
|
|
Citaat: @ Leon, eerste race was echt geweldig, vooral die eerst ronde, lag ook na 1 ronde van p18 op P3 ofzo. Als je in één ronde van p18 naar p3 ging in de eerste race heeft die 10 meter extra ruimte bij de start je misschien wel enorm geholpen 
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: di nov 09, 2010 10:33 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Wat mij ook duidelijk opviel dat er genoeg nog voordat men gestart was al bezig was met naar voren te komen.
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di nov 09, 2010 5:16 pm |
|
|
@ Beire, het was een dikke trol dusja... Is toch niet zo heel moeilijk op iemand z'n bumper hangen met zulke snelheid... Het heeft niks te maken met kunnen rijden of niet... @ ChrisW zou kunnen, maar dat was hier niet het geval.  @ Basjuh dat klopt, dit komt omdat er een paar te laat weg waren gegaan en hierop probeerden anderen weer in te spelen door zelf ook verder naar voor te gaan.;p De verleiding was voor mij ook groot maar ik ben gewoon positie blijven houden...
|
|
Omhoog |
|
 |