Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di dec 24, 2013 12:39 pm 

Geregistreerd: vr nov 15, 2013 4:04 pm
Berichten: 0
Beste karters!

Wie ben ik?
Ik ben Gregor Hogetoorn en doe onderzoek naar de rental kart markt en kan uw hulp er goed gebruiken!

Stelt u zich voor, u passeert de finishlijn na uw allereerste marathon nadat u zich maanden lang in het zweet heeft gewerkt. Of uw probeert zo snel mogelijk een ronde te rijden op een kartbaan na velen trainingen. Wat is het allereerste dat u wilt weten als u de finish passeert? Inderdaad: Hoe heb ik het gedaan?
Mijn onderzoek focust zich op de rental kart markt en ik kan uw, als (ervaren) karter, goed gebruiken. Naast dat u wilt weten hoe u het gedaan heeft - hoe snel u was - zijn er vast nog meerdere dingen die u wilt weten of wil zien. Mijn vraag aan u is dan ook: wat kan een bedrijf dat zich (voornamelijk) met tijdwaarneming bezighoudt, nog meer kan aanbieden aan de gebruikers van een kartbaan? Zelf leek mij een link met social-media een interessante optie (dit wordt ook bevestigd door meerdere kartbanen in Nederland), maar ik zou graag van u willen weten of er nog meer opties zijn? Al uw ideeën zijn van harte welkom!

U kunt mij hiermee ontzettend helpen. Ik kijk dan ook uit naar uw reacties en ideeën. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik deze graag.

Ik wil u bij voorbaat heel hartelijk danken voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,
Gregor Hogetoorn


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di dec 24, 2013 12:59 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
waar je tijdens wedstrijden veel naar kijkt is het snelheids grafiekje en die vergelijk je met andere rondes en eventueel andere rijders aan dit grafiekje kun je zien waar je goed bent en waar langzaam


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di dec 24, 2013 3:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Waar ik aan denk als ik over de finish komt van een wedstrijd(recreantenrace) is hoe snel ik aan de bar kan staan!! :mrgreen:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di dec 24, 2013 4:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Citaat:
Waar ik aan denk als ik over de finish komt van een wedstrijd(recreantenrace) is hoe snel ik aan de bar kan staan!!
=D)

Hoe snel men was, ten aanzien vast:
- persoonlijk record
- gemiddelde tijden die heat/race/dag/weekend/etc.
- tijden van de concurrenten
- enz.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di dec 24, 2013 7:04 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
goed kijken wat er al is......
en denk dat je eens kunt gaan verdiepen in applicaties die je ook in de sport/running/fitness/cycling tegen komt


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma dec 30, 2013 5:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
zoals joris omschrijft, erg belangrijk is trends. Dus rondes kunnen vergelijken met elkaar.
NU is het met rentals nogal lastig, maar dmv GPS loggers kun je heel goed zien waar je tijd laat liggen tov vorige rondes.

hier is al software voor beschikbaar van de bekende merken, alfano en Mychron laptimers. Er zijn vast nog meerdere partijen.
Kijk daar eens naar.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma dec 30, 2013 9:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Op de beurs in Offenbach staan ook diverse aanbieders van data systemen voor karts.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David