Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Discussie over GK4
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 10:09 pm 

Geachte kartforum leden,

Ik heb de afgelopen maanden regelmatig met verbazing en veel afschuw de door Len van Leeuwen richting GK4 gevoerde discussies op kartforum.nl gelezen.
Als voorzitter van het BSK (Bestuur Sectie Karting van de KNAF) wil ik hier uitdrukkelijk melden dat Len van Leeuwen absoluut op persoonlijke titel spreekt en niet namens het BSK. De meerderheid van het BSK staat ook niet achter zijn uitspraken op Uw forum en wij distantiëren ons daar dan ook uitdrukkelijk van.
Als BSK zijn wij blij dat er op recreatief niveau goede wedstrijden worden georganiseerd, wand alleen met een brede basis kan de topsport zich ontwikkelen. De wedstrijden van GK4, Kart4fun, NFK, Eefde, etc. zien wij dan ook als welkome initiatieven om onze geliefde sport uit te bouwen.

Hopende hiermee duidelijk te zijn geweest over het standpunt van het BSK.

Met vriendelijke groet,
Ferdinand van Kampen
voorzitter BSK

Offline Profiel  

Berichttitel: Re: Discussie over GK4
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 10:47 pm 

Duidelijk verhaal!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 10:57 pm 

Citaat:
Als BSK zijn wij blij dat er op recreatief niveau goede wedstrijden worden georganiseerd, wand alleen met een brede basis kan de topsport zich ontwikkelen. De wedstrijden van GK4, Kart4fun, NFK, Eefde, etc. zien wij dan ook als welkome initiatieven om onze geliefde sport uit te bouwen.

Kijk hier wordt ik nu gelukkig van! Bedankt Ferdinand voor de opheldering!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 7:00 am 

Kijk zo hoort het:) duidelijk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 7:10 am 

Idd een goed statement van de BSK al was ik al lang klaar met dat gezeik over het bestuurlijke gedoe in de kartsport.
Ik denk dat een grote groep kartsport liefhebbers er wel een beetje klaar mee is en gewoon zonder gedonder wil rijden in de klasse/serie die hij wil.
En dat kan op wedstrijd of recreatie niveau waar hij/zij zin in heeft.
En dat er mensen niet eens zijn met sommige standpunten is ook begrijpelijk al is het alleen jammer dat we tegenwoordig social media hebben waarbij je je mening snel en makkelijk kan `dumpen` zonder er eens goed over na te denken. (waar is de tijd gebleven dat we een brief schreven)
Het wordt weer eens tijd dat de sport belangrijker wordt dan persoonlijke belangen.(al zal dat moeilijk worden met een sport die afhankelijk is van sponsoren)
Motto is dan ook leven en laten leven en RESPECT (zowel bestuurlijk als op de Baan)

Laatst bijgewerkt door willie op do sep 19, 2013 10:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 11:26 am 

Beste leden, het zou natuurlijk raar zijn als ik hierop niet zou reageren. Laat ik beginnen dat dit natuurlijk voelt als een dolk in mijn rug. Ik wordt nu aangevallen door mijn eigen club... Maar laat ik beginnen dat de heer van Kampen zelf over de schreef is gegaan door dit te schrijven uit naam van het BSK. Dit klopt niet! Karting Events, Chrono Karting en Kartclub de Farbrique zijn geen van alle op de hoogte gebracht over dit standpunt. Dit wordt ook helemaal niet door het hele BSK gedeeld of erkend. Van Kampen schrijft dit op persoonlijke titel maar wil meer gewicht in de schaal brengen en doen alsof dit een statement van het BSK is.
Daarnaast heb ik nog nooit gereageerd uit naam van het BSK. Dit is altijd geweest op persoonlijke titel of als eigenaar van Karting Events. Ik heb dat ook regelmatig gemeld op dit forum of Facebook. Daarnaast heb ik me nog nooit negatief uitgelaten over de GK4, Kart4Fun of Kartclub Eefde. Ik deel de mening dat het goed is dat er meer organisatoren zijn. Ook dat heb ik nog nooit onder stoelen en banken geschoven. Sterker nog, ik doe aankomend weekend zelf met een rijder mee in Eefde. Dat heb ik al regelmatig gedaan en ik echt een aanrader voor een beginnende rijder!
Vreemd is ook dat de voorzitter van het BSK nu ineens, zoals wij dat noemen, "zwarte bonden" gaat aanprijzen. Dat is zeer ongepast, zeker omdat hij zelf het initiatiefnemer is om de GK4 als zwarte bond te verklaren en hij grote invloed heeft gehad in de beslissing dat de NFK geen NK's meer mocht organiseren onder auspiciën van de KNAF. Met andere woorden: een gevalletje "boter op je hoofd".
De enige reden voor mijn commentaar is dat Reinders wereldkampioen is "zichzelf op de borst slaan", maar dat er ook een ander geluid is. En dat is het geluid van vriendjes politiek, vals spel, het afhandig maken van geld van teams en rijders en andere ongeoorloofde praktijken die schadelijk zijn voor de kartsport (zie ook: www.stegmoto.nl). Nu wil ik niet als een soort Robin Hood overkomen maar ik vind het wel dat rijders dat mogen weten. En wat je er dan mee doet is aan de rijders zelf. Het zal ongetwijfeld zo zijn dat veel rijders plezier hebben bij de GK4 en dat is juist prima.
Overigens is het verrassend hoe mensen 180 graden kunnen draaien in hun mening. Een paar weken geleden toen van Kampen uit hoofde van het BSK de GK4 rijder Jasper de Brouwer een reprimande stuurde omdat deze met de internationale licentie toch mee deed aan een GK4 wedstrijd werd van Kampen door het slijk gehaald. Geheel onterecht overigens, maar ik wil er mee aangeven hoe snel het kan veranderen.

Len van Leeuwen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 1:27 pm 

nou nou len...tegengas vroeg je mij zondag op de baan nog toch?...zal ik hier maar even niet op reageren ik denk dat jullie het druk genoeg hebben nu?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 2:46 pm 

Misschien dat John de Mol nog iets ziet in deze soap. :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 2:49 pm 

Hi Bas, natuurlijk mag je reageren! Maar kom dan met redenen die hout snijden en niet over de manier hoe ik reageer. Daar zijn geen vastomlijnde regels voor, ik ben niet grof met mijn bewoording en hoe, wanneer en waarover ik reageer mag ik hopelijk zelf uitmaken... Maar echt druk is het nog niet! Je bent de eerste...
gr. Len

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 3:29 pm 

Wellicht is het handiger deze discussie binnenskamers te voeren, i.p.v. via de publieke opinie.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 3:33 pm 

Is er geen mogelijkheid om een topic te blokeren zodat je er geen berichten meer van ontvangt ?

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C

Afbeelding
Facebook.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 3:55 pm 

Gewoon de IP's blacklisten van al deze zeikerds...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 4:04 pm 

Mannen, hier is toch een forum voor? Juist deze manier kan je openbaar een debat voeren en als je er geen zin in hebt lees je het niet!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 4:09 pm 

Dit heeft alleen niets met een debat te maken, dit is heen en weer gezeik zonder fatsoenlijke onderbouwing en bewijs.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 4:43 pm 

Ik denk dat alles al gezegd en beantwoord is. Verdere discussie lijkt me niet nodig of zinvol. Vanaf hier kan het alleen nog uitlopen op een wel/niet verhaal en denk dat we die leeftijdsgrens wel gepasseerd zijn toch?

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende