Auteur |
Bericht |
Karting Events
|
Geplaatst: di sep 10, 2013 9:58 pm |
|
|
A. Dat mag. Ik vind zelf dat ik nog mild ben. B. Denk het niet. Het zou de eerste keer zijn. Persoonlijk denk ik dat ze zelf ook wel weten dat ze niet valselijk beschuldigd worden. C. Dat zou kunnen idd. Ik ben niet heel goed op de hoogte van de NAB wedstrijden. Ik hoor alleen maar dat ze races geannuleerd hebben. Maar nogmaals, het zou kunnen.
|
|
Omhoog |
|
 |
tonnymontana
|
Geplaatst: di sep 10, 2013 10:17 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
De reden waarom ik niet bij de Gk4 zal rijden is omdat die beste man nooit openheid van zaken geeft. Toch apart zoiets, hij neemt altijd de moeite om een leuk verslag met foto's te posten maar reageren zit er niet in.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 12:40 am |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Hi Knaffie, leuk dat je naam hebt aangepast. Maar zeg gewoon wie je bent want anoniem is zo laf!
Niks lafs noch anoniems: viewtopic.php?f=14&t=11095Tja feiten, het verslagje is gewoon een soort Telsell reclame voor GK4, zo gezien niet veel mis mee. Dat er onwaarheden in zouden staan wordt net zo weinig onderbouwd met feiten als het verhaal zelf. Als er bijvoorbeeld geen 100 rijders waren, hoeveel waren er dan wel? Waarschuwen en correct informeren, op zich niks mis mee, als ik echter de reacties zo lees heb ik het idee dat het niet zo wil lukken, misschien eens wat anders proberen. Linkje naar het Stegmoto verhaal was overigens wel interessant, de andere kant van het verhaal zou ook interessant zijn, maar we zullen het waarschijnlijk inderdaad zonder moeten stellen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 11:24 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Linkje naar het Stegmoto verhaal was overigens wel interessant, de andere kant van het verhaal zou ook interessant zijn, maar we zullen het waarschijnlijk inderdaad zonder moeten stellen. Andere kant van het verhaal van K&K krijgen we tot heden ook niet te horen...
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 12:52 pm |
|
|
@ David. Je negatief uitlaten op een forum is bijzonder laf en kinderachtig! En wel berichten plaatsen maar niet reageren als leden dat vragen is wellicht nog laffer... Ik durf een weddenschap met je aan te gaan dat de meerderheid van de nederlandse bevolking dat vind. Dat jij dat niet vind is natuurlijk wel een "een sigaar uit eigen doos". Dan kan je je forum wel opdoeken... Ik realiseer me nu net dat ik er ook niet met mijn eigen naam sta maar onder Karting Events... Maar ja ik ben in ieder geval te traceren.
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 12:57 pm |
|
|
Ik bedoel natuurlijk: je anoniem negatief uitlaten....
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 1:45 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Gebruik google zou ik zeggen is genoeg te traceren dan...
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
martin martens
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 1:45 pm |
|
|
waar rook is, is vuur zeggen ze...............
feit is wel dat er veel over het toerental VT250 gesproken wordt van de afgesproken 12000 toeren, dat er toch lieden of teams zijn die zich op wat voor een reden zich er bij de GK4 niet aan houden.
dat er teams zijn K&K en Stegomoto die zich om wat voor redenen dan ook zich terug trekken en waar je geen weerwoord van GK4 op hoort is buiten gewoon vreemd.
er is een spreekwoord "wie zwijgt stemt toe"
dus GK4 kom eens met een verklaring van het hoe en wat, en steek niet je kop niet in het zand...!
_________________ www.timracing.nl
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 1:49 pm |
|
|
http://www.google.nl/#q=bamacrew niks moeilijks aan toch? kunt eventueel nog op IP traceren tot d'n voordeur alleen is dat helaas niet "legaal" kon het niet laten: Netherlands » Provincie Noord-Brabant » Gemeente Vught »............. Achja. GOD ziet ons allen...
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 1:51 pm |
|
|
Geweldig Bamacrew, maar je ouders hebben je zo toch niet genoemd? Schrijf gewoon op wat op je geboorte kaartje stond. Zo moeilijk is dat toch niet?
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 2:15 pm |
|
|
Jan-Jaap Frederick van der Ven. geboren te 8 juni 1984 in Vught mag jij gaan goochelen  en of je wat vind nee helaas;) en hoe ik dat doe tsja Magic:). maar wat boeit het of iemand zijn naam of forumnaam neerzet? wat mij gewoon irriteert is het elkaars evenement af willen zeiken.
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 2:28 pm |
|
|
maar succes met zoeken:) ik stop met het volspammen van davids forum:).
|
|
Omhoog |
|
 |
gewoon maarten
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 3:07 pm |
|
|
@ karting events, wellicht een beetje off-topic, maar zijn er bij karting events ook nog plannen voor een 2 takt klasse ?
On topic, mijn naam is Maarten Polman
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 3:27 pm |
|
|
Dag Maarten Polman, leuk kennis met je te maken. Binnen de KNAF is er afgesproken dat de Chrono alle tweetakt kart voor haar rekening neemt en Karting Events de viertakt karts onder zijn hoede.
|
|
Omhoog |
|
 |
Karting Events
|
Geplaatst: wo sep 11, 2013 3:33 pm |
|
|
Dag Jan Jaap Frederick van de Ven (begrijp nu je nickname!) het boeit mij wel met wie ik spreek. Als jij dat niet uitmaakt is dat wat mij betreft prima. Moet iedereen lekker zelf weten. Maar als het je irriteert ga je toch lekker wat anders doen. Van mij hoef je het niet te volgen... Mij irriteert je maffe slogan over angst, emotie, snelheid en genieten. En dan staat er ook nog in het rood bij Renault Clio Sport. Slaat echt nergens op! Maar als jij het heel gaaf en stoer vind moet je het gewoon lekker laten...
|
|
Omhoog |
|
 |