Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 11:43 am 

Hallo Len,

Duidelijk verhaal en goed dat je toch reageert, waardeer ik in ieder geval. Het enige dat ik raar vind, is dat een organisatie haar deelnemers oplegt alleen in door hun georganiseerde wedstrijden te mogen rijden, maar als dat in het reglement staat dan was het op voorhand in ieder geval bekend en zouden de deelnemers het moeten hebben geweten.

Alleen ben ik van mening dat het een slechte zaak is een dergelijke bepaling op te nemen in de reglementen. Beter zou het zijn de rijder vrij te laten, dan hoeft men geen keuze te maken en loopt een organisatie niet het risico van leegloop in de startvelden ! En dat er veel mensen reageren zonder licentie, wil niet zeggen dat ze er geen mening over hebben en geen intentie hebben om eens een wedstrijd(en) te gaan rijden - al dan niet bij KE en/of GP4. Alleen wordt het bij de ene organisatie de rijder moeilijker gemaakt deel te nemen dan bij de andere !

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 11:54 am 

Ik ken de hele achtergrond van het verhaal niet en ga hier geen partij trekken maar in België heeft dit zich meer dan een 15-tal jaar geleden ook voorgedaan. Daar werd er gezegd dat elke licentiehouder die aan zogenaamde "piratenwedstrijden" meedeed zich aan serieuze sancties kon verwachten.
Het ging zelfs zo ver dat ook de indoorraces in rekening werden genomen als zijnde "piratenraces". :roll:

Dat hele verhaal is op termijn gewoon uitgedoofd omdat de meeste piloten zich er niet aan stoorden. =D)

Ik zou zeggen -> rijden wat je wilt en kijken wat er van komt. :idea:

Zoals steeds zijn er natuurlijk een pak mensen die de hele boel nog wat extra willen opblazen maar als dan achteraf blijkt dat die nog niet eens een liecentie hebben of tot een inrichtende organsisatie behoren vraag ik me af welk baat die erbij hebben.
Ik denk dat in zo'n gevallen enkel de belanghebbenden/benadeelden zich mogen roeren. De rest mag zijn/haar mening natuurlijk ook verkondigen maar dan wel liefst op een zodanige manier dat niemand er aanstoot aan hoeft te nemen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 12:48 pm 

Len van Leeuwen cq karting events.Ik sommeer je hierbij het bovenstaande onmiddellijk te rectificeren. Mijn zoon en dochter zijn wellicht door mijn schrijven op dit forum bij jou cq karting events niet meer welkom. (Dat ligt dan aan het schrijven van vader Harpe op dit forum)Wij zijn echter nooit illegaal bevonden. Indien je hier toch aan vast houd en geen rectificatie plaatst klaag ik jouw aan wegens smaad.
BRAM Harpe

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 1:00 pm 

@Len

Wat ben je van plan met de swissautocup? Als ik me goed herinner wordt deze zowel bij u als bij de GP4 georganiseerd...
Opnieuw minder deelnemers doordat hun licentie wordt ingetrokken (van 7 naar 2 ofzo)?

met vriendelijke groet

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 1:10 pm 

@ Wilfred. Tja, zo gaat nu nu altijd. Men vraagt een licentie aan en hebben achteraf bezwaren als er dingen zijn die hun niet uitkomen. Beter is om eerst het reglement te lezen en dan te beslissen. Maar ik kan het me voorstellen omdat ik dat zelf ook niet altijd doe. Er zijn vooral mensen die reageren die met ons eens een conflict hebben gehad en dat dat in hun ogen niet goed is opgelost. Maar geloof me, wij handelen altijd naar het reglement! En iedereen is bij ons welkom!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 1:19 pm 

@ Bram. Doe wat je niet laten kan.
@ J. Martens. De Swissauto Cup wordt een groot succes maar we staan aan het begin. Karting Events is niet in de positie om licenties in te trekken en zal dat ook nooit doen. Iedereen met een licentie of daglicentie is meer dan welkom om bij ons een race te rijden. Overigens is Karting Events als de GP4 niet de organisator van de Swissauto Cup. Wij bieden alleen het platform.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 1:38 pm 

Beste Len, na het schrijven van de KNAF, is de Swissautocup gedoemd te mislukken, Het CIK heeft aangekondigd de karting evenementen die niet onder auspiciën van de KNAF worden verreden, zoals bijvoorbeeld de GP4 Series (onderdeel van de SA cup) of de SA cup op zich, scherp in de gaten te gaan houden. KNAF licentiehouders die toch aan deze evenementen deelnemen, dienen rekening te houden met mogelijke sancties vanuit de KNAF/het CIK.
Dus als je mee wil doen met de cup rijd je een aantal wedstrijden bij de Kartingevents onder auspicieen van de KNAF, waar je een licentie voor nodig hebt, maar door accoord te gaan met de voorwaarden gerelateerd aan de KNAF licentie zou je niet mee mogen doen met de wedstrijden die onder toezicht van GP4 of RVF (?) vallen, ergo je kiest voor een half kampioenschap te weten 4 wedstrijden bij Kartingevents onder de vlag van de KNAF of 2 wedstrijden bij GP4.
Wat een dilemma's, gelukkig hebben wij nog zo'n oude Vampire en mogen we niet eens meedoen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 1:51 pm 

Beste karters lezers ouders en organisatoren er zijn hier alleen maar verliezers, en dat is de 4-takt!!!!!
Omdat een of andere meneer/mevrouw bij de KNAF/CIK een slecht jaar heeft gehad heeft ie dit bedacht.
Wat schieten we er met zijn allen mee op?
En waarom zou je niet bij de GP4 en Karting Events tegelijk mogen rijden? Wat is het nut om nu streng toezicht te gaan houden?
Wat gaat de KNAF/CIK hier mee opschieten?

Verder ben ik nooit echt een fan geweest van de KNAF maar dat terzijde. Ik zou het heel dom vinden als er straks wel straffen of dergelijke andere stappen worden ondernomen.

gr stephan

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 2:00 pm 

@Lex. Precies, waar maak je je dan druk over? De Swissauto Cup is niet meer dan een aparte prijsuitreiking. Op de baan gelden voor iedereen dezelfde regels. Alleen zijn er met de Swissauto Cup wel hele mooie prijzen te winnen. Op persoonlijke titel zeg ik dat ik dat de KNAF geen licenties zal innemen bij nationale evenementen. Die kans schat ik erg klein in. Ik zal me er persoonlijk voor inzetten dat dat niet gebeurd (zover dat mogelijk is). De mail die de KNAF verstuurd heeft is in mijn ogen ook verkeerd geformuleerd. Ik heb dit ook de KNAF en de voorzitter van het BSK laten weten. Ik vind het ook een schande dat deze mail ondertekend is door de Bestuur Sektie Karting zonder dat alle leden (inclusief mijzelf) hieraan vooraf hun goedkeuring hebben kunnen verlenen. Ik zet me al 15 jaar in voor de viertaktkartsport maar krijg nu de zwarte Piet toegespeeld over iets waar ik niets aan kan doen. Ik hoef geen medelijden, het laatste woord is hier nog niet over gezegd.
Maar nogmaals aan alle karters: rij waar je het prettigst bij voelt. Veel kartplezier!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 2:05 pm 

@ Stephan. De enige verliezer ben jij zelf met de opruiende tekst vol onwaarheden en onzin. Ik merk aan je bericht dat je er helemaal niets van begrijp. Doe mij en alle andere rijders die wel op een normale manier reageren een plezier, reageer niet meer op deze topic!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 2:38 pm 

@ mijnheer Harpe; Leest u uw eigen teksten weleens na?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 2:38 pm 

Beste Len,

Ten eerste ben ik vrij om te schrijven wat ik wil hier op het forum, tot op zekere hoogte natuurlijk(forumregels).
Ten tweede is erg duidelijk aan jou/KE te merken dat er de afgelopen weken alleen maar vanuit te aanvallende hoek wordt gereageerd, of dit verstandig is dat is een ander punt. Maar dat is jullie eigen keuze!
Verder wou ik de discussie tussen ons hier niet verder op forum voeren omdat het totaal geen toegevoegde waarde heeft.

met sportieve groet Stephan

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 2:59 pm 

@Stephan. Ik voor met jouw geen discussie. Ik vraag alleen je opruiende tekst achter je te laten. Maar ik ben blij dat je begrijpt.
Tot 3 april in Berghem bij onze twee race van het NK en BeNeLux kampioenschap.

met sportieve groeten, Len

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 3:06 pm 

@ Len,

nogmaals het is geen opruiende tekst het is mijn mening!

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 3:11 pm 

@ Team Biland: ...een oproep tot boycot Knaf/KE..lijkt mij toch iets anders dan "je mening geven"

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende