Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 58 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 1:32 pm 

oh ja len je bent vergeten om de naar C.R. af te zeiken......kom op je kunt t.......

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 1:34 pm 

Misschien een nieuw topic opstarten "fittie GK4 vs Karting Events"

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 1:59 pm 

Citaat:
i Knaffie, leuk dat je naam hebt aangepast. Maar zeg gewoon wie je bent want anoniem is zo laf!

Dus als je een nickname hebt ben je laf ?
Nou ik weet wel wat laf is. Ruzie maken en mensen gaan afkraken achter je telefoon of computer.
Succes !

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C

Afbeelding
Facebook.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 2:06 pm 

En daar doet iedereen aan mee Bjorn! Len laat lekker zitten, Bas jij bent te druk met karts opbouwen. En de rest ga lekker werken is goed voor onze economie :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 2:14 pm 

en wat als PC's je werk zijn. :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 3:11 pm 

Mannen, ik geloof dat ik zelf wel mag bepalen hoe ik reageer. Ik stel misstanden aan de kaak die Reinders opschrijft. Daar zitten veel leugens tussen en onwaarheden. Als je me om me oren wil slaan kom dan met feiten. Het persbericht van www.stegmoto.nl heb ik zelf niet geschreven maar ik weet dat dit al even speelt. Ook van andere teams heb ik vernomen dat Reinders geld ontvangt en eist van teams waar hij een rijder plaatst. Het is dus een soort pandjesbaas... Dit staat haaks op zijn bewering dat hij het zo goed op heeft voor de kartsport en dat het zo goedkoop mogelijk moet zijn. Dus jullie mogen me best afzeiken maar kom met feiten. Als ik ernaast zit ben ik de eerste die zijn excuus aanbiedt. En anoniem reageren is echt heel laf! En waarom reageren er alleen lieden die een tweetakt hebben....Ik denk dan...waar bemoei je je mee als je niet eens viertakt rijdt?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 3:38 pm 

Beste Len, ik geloof je graag! Ondanks dat ik geen 4 takt rij, vind ik persoonlijk dat ik recht heb om hier op te mogen reageren. Het mooie is juist dat ik geen voorkeur heb in 1 van jullie organisaties. Nu is mijn vraag, ( want het is wel erg makkelijk om Len van Leeuwen, van Karting Event aan te pakken) waarom reageert Gk4 niet op het persbericht van www.stegmoto.nl ??? Dit is niet de eerste keer dat Gk4 niet reageert op een apart verhaal..... net als het weigeren van een rijder die bijna kampioen is.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 3:48 pm 

Ik mag toch hopen dat op een forum als dit, mensen mogen reageren zoals ze willen.
Dat geldt voor GK4, Karting Events, 4 takt rijders en 2takt rijders.
Naar mijn weten heeft GK4 wel een paar 2 takt klasses, dat Karting Events zichzelf heeft beperkt tot 4 takt is tot daar aan toe, maar dan ook nog willen bepalen wie , wanneer en op welk onderwerp mag reageren is ronduit absurt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 4:13 pm 

Natuurlijk Tonny, mag je reageren! Het verbaasd me alleen dat er alleen maar mensen reageren die tweetakt rijden. Ik zou dan denken "het gaat mij niet aan dus ik ga me er ook niet mee bemoeien". Maar iedereen moet dat zelf weten. Maar er wordt alleen maar gereageerd op hoe ik reageer. En dat moet ik toch zelf weten. Als je reageer kom dan met feiten... Tja, je weet ...als het de GK4 te lastig wordt reageren ze niet of reageren dat ze niet reageren... zwak verhaal dus. Dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.
@Gewoon Maarten: daar heb je een punt. Zij doen tegenwoordig ook tweetakt! Ik loop lang genoeg mee om te weten wat een tweetakt of viertakt is. Maar probeer nu eens met een goed punt te komen....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 4:22 pm 

Afbeelding

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 5:30 pm 

Mijn punt is dat iedereen hier mag zeggen wat hij of zij wil zeggen. En daarbij komt Karting Events vaak zuur over, iedere keer na een bericht van de heer Reinders, komt er een bericht over wat er allemaal niet juist zou zijn bij GK4.
Nogmaals, dat mag. Maar vind het dan niet raar als mensen daarop gaan reageren. En als de misstanden zoals aangegeven kloppen, kiezen de rijders toch wel een andere organisatie die de competitie wel kan waarborgen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 6:20 pm 

Als het niet juist was zou ik niet reageren. Als dit in de politiek zou gebeuren hadden ze het verkiezingsbedrog genoemd! En geloof me, ik ben zeker niet zuur. Dat vind ik juist van de mensen die reageren terwijl ze eigenlijk niet bij de GK4 of Karting Events rijden. Rijders worden op het verkeerde been gezet en dat wil ik voorkomen. Jullie doen net of de GK4 zo heilig is. Reinders knalt ook allemaal valse geruchten de wereld in ten nadelen van Karting Events. Is ben tenminste mans genoeg om het op te schrijven... Ik doe niet achterbaks! En daarbij komt als er niet over de misstanden wordt geschreven, zoals ik dat dan wel doe, dit voor waarheid wordt gezien. Een gewaarschuwd man telt voor twee...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 6:58 pm 

Mensen lieve, het lijkt goede tijden slechte tijden wel!

Ik wil volgend jaar bij de GK4 beginnen.. waarom, ik rij met een 2t automaat en zoek als sponsorloze budget rijder een leuke competitie. Wat ik helaas veel tegenkom is een vaak negatieve reactie van Karting Events op een leuk verslag van GK4 wat een beetje jammer is. Anderzijds zou ik wel graag een reactie zien van GK4 (ondanks ik geen 4T rij) op de beweringen van de alfano spy data manipulatie en de weigering van het K&K karts team eerder dit jaar.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 8:13 pm 

Het gaat erom dat er onwaarheden in het verslag staan. Waarom begrijp je dat niet dat me dat tegen de borst stuit? Dat hij een verslag schrijf alsof alle karters kinderen zijn moet ie zelf weten. Ik hoor er juist vaak negatieve dingen over maar het zal me een worst zijn. Als Reinders wil mijmeren dan mijmert die maar lekker. Wij organiseren kartwedstrijden en dat willen we zo goed en eerlijk mogelijk doen voor elke deelnemer. Zo simpel is het. Bij ons is er geen ruimte voor vriendjespolitiek! Ik denk dat voor jou de GK4 prima is... Het niveau bij Chrono ligt hoog en dat kost toch weer geld! Nogmaals ik ben niet tegen de GK4 maar wel tegen draaikonterij, eigen regels niet volgen, A zeggen B doen, jezelf verrijken ten koste van andere, vriendjespolitiek, mooier maken dan het is, onwaarheden enz. Maar er zullen ongetwijfeld rijders zijn die daar op zijn plaats zijn en dat is prima! GK4 gaat niet reageren behalve dan misschien om te melden dat ze niet reageren....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 8:35 pm 

Citaat:
Waarom begrijp je dat niet dat me dat tegen de borst stuit?

Ik heb niet gezegd dat ik het niet begrijp, alleen de manier waarop dit gebeurt vind ik een beetje te veel van het goede.
Citaat:
GK4 gaat niet reageren behalve dan misschien om te melden dat ze niet reageren....

Ben benieuwd, ik denk dat als ze bij GK4 vinden dat ze valselijk beschuldigd worden ze zich vast wel willen verdedigen.
Citaat:
Ik denk dat voor jou de GK4 prima is... Het niveau bij Chrono ligt hoog en dat kost toch weer geld!

Ik hoef toch niet meteen in de Chrono te stappen, de NAB heeft ook nog de 03 TAG Series, of bestaat dat niet meer?

Laatst bijgewerkt door Backlash op di sep 10, 2013 10:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 58 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende