Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 1:07 pm 

goed verwoord inderdaad.

Ik denk dat we me z'n allen blij moeten zijn dat er weer iemand is die zijn nek voor de sport uit wil steken. en het echt niet de bedoeling is geweest om de andere partij(en) zwart te maken.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 11, 2009 5:00 pm 

Ik zie de prijzen nog niet Casper? Komen die binnenkort?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di dec 15, 2009 11:30 pm 

Citaat:
Alle foto's die ingezonden worden naar www.qbixx.nl worden geplaatst in een foto-album op de nieuwe site www.gp4kartseries.com, die sinds vandaag in de lucht is. Zend daarom aub vooral je foto's naar Qbixx, info@qbixx.nl.

Wacht nu toch wel erg lang tot die foto's ergens staan! Of heeft niemand ze gemaild naar Qbixx?

Indoor Game & Kartcentrum De Uithof

RK1 Dealer en Servicepoint
EKS Dealer en Servicepoint
NK & GK4 viertakt Servicepoint

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo dec 16, 2009 9:40 am 

helaasssssssss, had nog wel een speciaal foto albumpje aangemaakt op onze site.
Nog wel ergens foto's van de GP4 intro dag? Ik zou zou ze graag op onze site plaatsen: info@kwmracing.nl
bij voorbaat dank....

Indoor Game & Kartcentrum De Uithof

RK1 Dealer en Servicepoint
EKS Dealer en Servicepoint
NK & GK4 viertakt Servicepoint

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do dec 17, 2009 11:49 am 

Misschien mis ik iets hoor, maar iedereen roept dat het niveau op het NK zo vreselijk hoog is... maar ze hebben bij de Cadetjes toch een rookie en een normale klasse? De vergelijking tussen amateurvoetbal of gelijk bij PSV beginnen gaat wat mij betreft dan ook aardig mank, het zijn allemaal amateurtjes met hooguit een jaar of 2, maximaal 3 ervaring. Tuurlijk is het verschil in het begin groot, maar als ze een beetje karakter hebben dan vechten ze zich binnen een paar races naar voren.

Voor zover ik dat telkens heb mogen aanschouwen worden die gastjes behoorlijk goed begeleid, als ze net beginnen en het spelletje nog niet zo goed snappen dan wordt het rustig uitgelegd, als ze wel geacht zouden mogen worden om het al te weten krijgen ze daar ook de bijbehorende straf voor. Ook de gastjes die wat minder ver vooraan meedoen hebben aan het eind van de dag toch het idee dat ze ergens voor hebben gestreden. En de begeleiding is wel zo dat er uiteindelijk kampioenen worden gekweekt, Simon Knap bijvoorbeeld, Thomas Knopper was een andere.

Verschil in materiaal is echt hele grote onzin en kan naar mijn idee echt alleen bedoeld zijn om anderen bewust zwart te maken, motoren van €2000 p/s waar heb je het over?? Wij rijden met de Prokarts in principe met dezelfde motoren, in ons geval zou dat betekenen dat we €4000 kwijt zouden zijn, dan ga ik wel Max rijden, als ik even een paar keer niet ga stappen heb ik dan nog geld voor een 2e motor ook... Vooraan in de Kings rijden motoren van 4 verschillende tuners, maar het verschil komt nooit uit de motoren, altijd uit de karts, de afstelling of de rijders. Wie dergelijke bedragen binnen het Nederlandse regelement gaat uitgeven begrijpt geen bal van hoe het regelement werkt. In Engeland zit het regelement anders in elkaar, daar gaan ze inderdaad de beste onderdelen uit tientallen motoren bij elkaar harken en daar dan een paar super-setjes mee bouwen, maar door het uitliteren wat we hier doen heeft dat geen nut. Zodra iemand begint met gesealde motoren zou ik er klaar mee zijn in deze klasse, daarvoor zijn de motoren af-fabriek gewoon veel te verschillend. Daarmee creëer je pas ongelijkheid en jaag je de mensen op hoge kosten, doordat ze meerdere motoren moeten bouwen.

En als ik niet meer motoren mocht kopen, dan liet ik de motor waar ik niet tevreden mee was gewoon in de soep lopen, kan ik alsnog een nieuwe motor kopen. Zo wordt het alsnog een wedloop wie de meeste munten heeft.

#4 Kings of Karting & TM cross voor de fun
www.c2n-telematchracing.nl

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do dec 17, 2009 9:20 pm 

@hvb83,
Weet jij al wat je komend jaar gaat rijden?

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3