Auteur |
Bericht |
bamacrew
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 6:48 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Heb een leuk opknap projectje gerolen. ( oude RC wedstrijd hobby tegen deze kart). Het gaat om een Firstkart kart met een Tm cross( vierkante bouten). Bedoeling is hem helemaal na te kijken, en schoon maken etc. Dan hopelijk dat mijn meid erin durft te rijden Frame nummer staat: first S 01 Fia 78 ch. 08 |CA|CAJ| CC Aangepast 9 nov 2011Motorblok: tm cross 125cc Oude type ( na revisie 1,5 uur gedraaid). Frame: First kart bouwjaar 2008 volgens frame. Carburateur: Keihin pwm 34mm Uitlaat: HGS uitlaat -nieuwe fusees -nieuwe schijfremmen voor -nieuwe wielnaven voor+lagers -nieuwe benzine slang -tilett stoel xl 1/4 bekleed( ook nog ML stoel erbij ook 1/4 bekleed kleur blauw) -nieuwe gas/koppelingskabel compleet -nieuwe bodemplaat ringen en boutjes en moertjes -frame gepoedercoat -lagerschalen+ meenemer schijfrem+ achterklossen gepoedercoat. -Motorblok net revisie gehad. -nieuwe bougie -nieuwe motorblok bouten -uitlaat demper voor hgs uitlaat. -demper schaal voor op het frame. -her en der nieuwe boutjes en moertjes. fotootje rest volgt snel. 
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
Laatst bijgewerkt door bamacrew op wo nov 09, 2011 10:20 am, in totaal 3 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 10:28 am |
|
|
iemand idee uit welk jaar dit frame komt? Volgende de Pauw is First kart met beugel vanuit zeikant van vanaf 2005.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 12:20 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Wat een rommel in die garage!!!!!!  Zou best kunnen hoor 2005.
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 12:22 pm |
|
|
rommel? waar.. ja die bmw brommer tsja dies ook niet van mij!!.
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 1:11 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 11:00 am Berichten: 311 Woonplaats: Lunteren
|
Dik ding jaap  , de buggy ingeruild dus, kan mijn dochter er ook niet meer mee rijden Ik heb er helemaal geen verstand van dus qua bouwjaar etc. kan ik je niet helpen.. Gaat de meid ook rijden?? moeten we eens een keer samen een dagje afspreken, kan die van mij het ook eens proberen (op die van mij dan he) En wij  langs de baan!!
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 1:27 pm |
|
|
nja zit er voorlopig niet in haha. toen ik foto stuurde begon ze al te (vrouwen dingese... of zeuren of hoe t ook heet). dus denk niet dat ze erin gaat rijden. Marder is idd weg. of ik m ga misse vast wel maar dan komt er een Hormann voor terug  . of een EVO truck. weer knalle bij baanbrekers. Denk dat het kartje opknappen wordt.. paar keer mee spelen en weer verkopen.
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 1:49 pm |
|
|
hahaha, neem je d'r een keer mee, kan ze samen met die van mij dingese... en rijden!! Als je weer van plan bent wat te gaan kopen moet je mij het eens laten weten, ken nogal wat mensen (met winkels etc.) die wellicht iets leuks voor je hebben.. Ik heb de laatste jaren altijd HARM gereden, vond ik persoonlijk een topauto!! Ga vanavond trouwens die van mij ophalen bij jan (had geen haast maar wordt gek als er niks in de schuur staat  )
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 1:57 pm |
|
|
Doe hem de groeten!!!
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 2:56 pm |
|
|
hoelaat ga je dr heen. ik moet eik ook nog ff langs opa Jann
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 4:38 pm |
|
|
Ben er tegen 7 uur... Zal ik doen, had nog een mooi verhaal over de "vastloper" van je nieuwe kanon haha
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 5:25 pm |
|
|
Mijn kart komt van Jan af:P die van edwin:p en van vd brink ook al:P.. zoude we m sponsoren:P 
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 5:28 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 8:53 pm |
|
|
 zou best kunnen.. Als ik dan toch iemand moet sponsoren dan Jan maar! Wat een service en hij heeft de kart helemaal top afgeleverd! (vd Brink = Gert trouwens  )
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 9:26 pm |
|
|
ik zeg fotoooos!!. is dat de oude kart van Judith? die je gekocht hebt ??
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do aug 25, 2011 9:27 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Voeg elkaar anders even toe op MSN.