Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 137  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2046 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: di feb 24, 2015 10:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm
Berichten: 1754
Ziet er goed uit !

_________________
"if you have everything under control you're not moving fast enough"

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C


Afbeelding
Facebook.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: wo feb 25, 2015 9:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 14, 2013 5:03 pm
Berichten: 270
Woonplaats: België
@ Maxime, nope :oops:.

Er komt een eigen versie van de stickerset, inclusief Vici logo's :-). Wie weet verander je volgend jaar ook naar mijn versie :lol:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: do maart 05, 2015 11:00 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 10, 2013 9:19 pm
Berichten: 104
Woonplaats: den Bosch
Hai Guys

Ik zal jullie maar weer eens even updaten over het Pavesi project dat klaar nu geheel klaar staat om de baan opgejaagd te worden ... want tijdens de eerste start vorige week bleek at er iets niet goed was of stond, hij starte al slecht en liep uiteindelijk wel maar met de hand op een luchtfilter gat na lang zoeken en motor weer open gemaakt te hebben bleek de rotary-schijf verkeerd te staan verdraaid of zelf niet goed opgelet helaas net een week te vroeg gebeurd want ik heb vanuit Italie origineel pavesi rotary gereedschap en nog veel meer opgestuurd gekregen van een groot Fan en ex Eigenaar Mister Pavesi Himself die mijn project al tijdje volgt ..jammer van het extra werk , maar deze dingen horen ook bij het vallen en opstaan.

ondertussen ben ik nu met De vastgelopen Pavesi Icc 2002 die ik eigenlijk voor de bak en het koppelingshuis aangeschaft had aan het opbouwen want op Mp bood iemand bij toeval alle op een volgende maten originele pavesi vertex zuigers aan en bij navraag had ie ook nog bak en en koppelingshuis nwe platen etc dus toen was keus snel gemaakt om ook deze nieuw leven in te blazen mede ook doordat ik van ons Forumlid Dominique een super gaaf en nog een heel mooi compleet MS rc20 schakelframe heb overgenomen exact dezelfde waar t kartspelletje voor mij ander halfjaar geleden mee is begonnen alleen deze is een originele antraciet grijze en verder geheel zwart en waar ook al een Pavesi Icc op heeft gestaan, dus straks plug en play.
mooi voor de hobby wedstrijden waar ik dit jaar aan mee wil doen en mijn roterende maar niet aan ga wagen als ik de verhalen mag geloven hoe het er aan toegaat.

maar ondertussen ben ik verslaafd geraakt aan de oude 100cc direct aangedreven karts en motoren .... mede door de kart die ik kreeg van mijn fysiotherapeut die daar al 20 jaar in de schuur hing
nu heb ik paar van die 100 cc blokken erbij gekocht alle ook met roterende inlaat en met mankementen of uit oude kippenschuren met bloemkolen erop want die dingen hebben natuurlijk allemaal een zware geschiedenis met 20000 rpm of meer.

nu heb ik sinds kort een grote gebruikte straalkast en deze zelf verder aangepast ook voor drukstralen en niet alleen injectie-stralen , dus ik demonteer eerst alle blokken geheel en zee gaan de straal kast en ondergaan een ware metamorfose na de fijne glasparel beurt.

nu hoorde ik dat sommige met 100 cc mee rijden bij de Hobbyraces dus dat ga ik zeker overwegen lekker terug naar de roots en net als in engeland waar ze weer volop racen en zelfs een competitie hebben opgezet F100 pre 2000 en pre 95 etc dus basic racen en ga kijken wat ik het leukste vindt .

voor de forum leden die iets gestraald moeten hebben van blok cil etc hebben kunnen contact met mij opnemen glasparel is niet goedkoop en is ook niet oneindig te gebruiken maar tegen schappelijk prijsje wil ik zeker ook voor jullie klaarstaan met helpende hand.

kijk naar de verschillen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: vr maart 06, 2015 8:40 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 23, 2015 5:21 pm
Berichten: 157
Mooi werk en resultaat! Ik heb zelf ook nog zo een blokje gehad, zou zeer verleidelijk zijn moest er een competitie van opgericht worden :)

_________________
-- Zanardi Rotax DD2 --

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: vr maart 06, 2015 9:13 am 

Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm
Berichten: 836
Lust voor oor en oog weer JW :!: , zou je geen eigen paralleltopic kunnen maken met al je posts daarin :?:
Hoop snel met je bij te kunnen praten, de banden liggen iig klaar om te komen brengen :P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: vr maart 06, 2015 7:16 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 14, 2013 11:40 am
Berichten: 545
Woonplaats: Gent
Vandaag weer wat aan de kart gewerkt. Uitlaatsteun was gebarsten, dus effe gelast.
Motor inorde gezet, alles gekuisd, etc...

Draad van velgbout was kapot, grotere draad getapt en helicoil erin. Zit perfect en lekt niet, wist niet dat het zo gemakkelijk ging!
Klaar voor zondag 8)

_________________
Birel RY31 met Rotax Max SR.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: za maart 07, 2015 6:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
Dit weekend was geen raceweekend maar wel lekker kunnen doorwerken aan de kart.

- Nieuwe NA2 set gemonteerd (kwam erachter dat ik de montagebeugels niet heb...)
- Nieuwe bodemplaatsticker geplakt (nadat de oude eraf is gehaald, over kutwerk gesproken)
- Benzinepomp anders gemonteerd, dichter bij het blok in plaats van een uitstekend stuk aluminium... :mrgreen:
- Benzineslangen vervangen (en dan blijkt dat je een nieuw benzinefiltertje bent vergeten...)
- Blok gemonteerd en alles weer aangesloten

Wat beeldmateriaal (inderdaad, dat is een houten plankje om de voorbumper even vast te houden =P~ ):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ontbreekt nog een mooi nummer (met echte originele CRG stickers natuurlijk), een naamsticker en natuurlijk de (inmiddels peperdure) Mychron

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: za maart 07, 2015 7:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Ziet er goed uit Max. Jammer dat die bodemplaat voor irritatie zorgde....ging bij mij makkelijk.
En ja bij de NA2 plastic set zit geen enkele optie standaard.... Lijkt wel een Audi....
Maar het eind resultaat maakt veel goed denk ik. Ben jaloers, ik moet nog beginnen met opbouwen vanaf schroef 1....

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: za maart 07, 2015 8:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
Thanks Wilfred :LL. Het er af halen van de oude duurde langer dan het plakken van de nieuwe.
Wat is apart vind is dat bij m'n oude NA(2?) set de voorbumper uit één geheel bestond, dus met bevestiging voor tussen het aluminium frame. Dit ontwerp is weer nieuw voor mij.
En jij mag ook opschieten met opbouwen, ik wil foto's :mrgreen:

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Max op za maart 07, 2015 10:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: za maart 07, 2015 8:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Weet je zeker dat die uit 1 stuk bestond? Dacht ik ook namelijk, maar was niet zo. Ik had dat ook aangenomen, maar gelukkig werd ik erop gewezen. En ja ik moet nodig aan de slag, maar moet er nog de tijd voor vinden/maken. Maar foto's komen er (bakkenset en chassis staan als teaser al op het forum; nu nog alles als één geheel).

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: za maart 07, 2015 9:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 10, 2013 9:19 pm
Berichten: 104
Woonplaats: den Bosch
Mooi apparaat Max ..super strak en lust voor t oog. En ook al is het soms kut als t dan weer klaar is en je kijkt ernaar ben je t al weer snel vergeten.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: zo maart 08, 2015 5:34 am 

Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm
Berichten: 657
Heb je nu een houten plaat gebruikt om de voorbumper te bevestigen ?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: zo maart 08, 2015 8:50 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
Wilfred, nu je het zo zegt begin ik te twijfelen maar ik heb echt goed gekeken. Afijn spulletjes zijn onderweg :D .

Cooleymen, heb je gelijk in. Heb er met plezier even een half uurtje naar staan staren toen ik klaar was, kan niet wachten om ermee te gaan rijden :mrgreen: .

Maarten, nee hoezo? :roll: :P

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: zo maart 08, 2015 9:37 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 05, 2013 5:20 pm
Berichten: 351
Woonplaats: Tiel
Wat n apparaat =D)

_________________
~ Birel CRX32 (2006) + Swissauto SA250 (2009).
~ CRG Darkrider (2015) + Rotax evo DD2 (2015).


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: weer wat gesleuteld
BerichtGeplaatst: zo maart 08, 2015 12:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 14, 2013 5:03 pm
Berichten: 270
Woonplaats: België
Afbeelding

Wazige foto!

En nog maagdelijk wit, in afwachting van de nieuwe stickerset :). (Regenvelgen achter liggen erop omdat hij dan in m'n bus past zonder spoor te veranderen)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2046 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 137  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David