Auteur |
Bericht |
bamacrew
|
Geplaatst: vr aug 26, 2011 9:42 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Frame wordt opnieuw gespoten in Metalic Bleu.. met extra glittertjes jaja:).
-motorblokje is al helemaal schoongemaakt.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: vr aug 26, 2011 5:32 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 11:00 am Berichten: 311 Woonplaats: Lunteren
|
Ben benieuwd als hij klaar is!! Keer snel eens samen paar rondjes knallen! Foto's zojuist op de plek gezet waar ze horen Is volgens mij (net als jou toch?) oude kart van judith
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: za aug 27, 2011 7:34 pm |
|
|
zo bumpertje opgehaald bij Paul.  . frame wordt momenteel kaal gemaakt en dan opnieuw spuiten. kan ik weer verder hobbye
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma sep 05, 2011 10:00 pm |
|
|
Weer wat nieuwe aankopen..
- 2 nieuwe voorschijfremmen - wa boutjes en moertjes - 2 nieuwe wielnaven - uitlaat steun - benzine slang - bodemplaat moertjes en dingetjes - en nog wa dinge
|
|
Omhoog |
|
 |
Tjalling
|
Geplaatst: di sep 06, 2011 6:36 pm |
|
Geregistreerd: za sep 03, 2011 6:40 pm Berichten: 5 Woonplaats: Eindhoven
|
Dat frame komt me bekend voor. Heb er namelijk ook één met een VM 125 cc blok uit 2002. Maar ik weet niet van welk jaar het frame is.
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: di sep 06, 2011 7:31 pm |
|
|
van na 2005 zowieso. maar helaas bestaat first niet meer dus dan maar MS onderdelen erop hahahaah
|
|
Omhoog |
|
 |
gvdbrink
|
Geplaatst: do okt 06, 2011 8:29 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 11:00 am Berichten: 311 Woonplaats: Lunteren
|
Hoe staat het me het project Jaap? Gisteren weer even wezen shoppen?? (wereldje is klein)
|
|
Omhoog |
|
 |
bronger
|
Geplaatst: do okt 06, 2011 8:51 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
hoe heb je hetblok schoongemaakt nog tips?
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: do okt 06, 2011 10:07 pm |
|
|
ben idd gister bij jan geweest. ja ben m aan t opbouwen, stoeltje enzo zit al rollend chassis is helemaal klaar. weekend proberen af te bouwen denk ik:D. Blokje schoonmaken met Premtech alu reiniger  koop ik altijd bij ms kart in Heesch. en wat bussen remreiniger:). poetsdoeke. en potje belgom, en n paar uur geduld.
|
|
Omhoog |
|
 |
bronger
|
Geplaatst: vr okt 07, 2011 4:26 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
probeer het eerst wel voorzichtig met remreiniger, het blok zit nog in de orginele lak uit `81.
|
 |
flipkart
|
Geplaatst: di okt 11, 2011 8:50 am |
|
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 4:48 pm Berichten: 36 Woonplaats: lutjebroek
|
wd40 is ook een heel goed schoonmaakmiddel het tast de lak niet aan zoals je teveel remmenreiniger gebruikt. maar op blanke metalen geen probleem natuurlijk. ik maak voor 99% mn karts schoon met wd40 lak word niet dof lat niet los en het plastic blijft zijn kleur mooi houden.
bamacrew. nog mooie foto's van de opbouw gemaakt?
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: di okt 11, 2011 11:20 am |
|
|
ja heb er nog een aantal die ik nog keer online moet zetten. moet alleen nog 2 lange stoelbouten hebben dan is hij kllaar en kan hij de verkoop in.
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: di okt 11, 2011 11:02 pm |
|
|
morgen middag komen er nieuwe foto's op.. kan ik verder met me verhaaltje 
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo okt 12, 2011 9:01 am |
|
|
Zoals beloofd weer een aantal nieuwe foto's. Wegens het plots ziekte bed en overlijden van mijn vader heeft dit project stil gelegen.  Zo heb ik de kart gekocht, zag er eerste instantie allemaal prima uit.  Zoals je ziet is het frame ooit met de hand gespoten, en bladdert de verf er overal vanaf. [imghttp://pic100.picturetrail.com/VOL576/3767126/21972803/398899412.jpg][/img]
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: wo okt 12, 2011 9:01 am |
|
|
Zoals beloofd weer een aantal nieuwe foto's. Wegens het plots ziekte bed en overlijden van mijn vader heeft dit project stil gelegen.  Zo heb ik de kart gekocht, zag er eerste instantie allemaal prima uit.  Zoals je ziet is het frame ooit met de hand gespoten, en bladdert de verf er overal vanaf. [img]http://pic100.picturetrail.com/VOL576/3767126/21972803/398899412.jpg][/img] Zoals je ziet ziet het er zo maar armoeiig uit.  HGS speeltje eronder   Sjef tuner @ work sponsored by JAAP jeans  Special painted frame.. uitgeleeft zo  EEn beetje poeier en sjiek de elektriek en tadaaa een bijna nieuw framepje   Zoo remklauwen keer nakijken, goede remcups er terug in die niet uitgedroogd zijn:).
|
|
Omhoog |
|
 |