Auteur |
Bericht |
xracer
|
Geplaatst: do apr 19, 2012 9:55 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 24, 2011 8:34 pm Berichten: 284 Woonplaats: boechout
|
iemand ervaring met de carburator te polieren,wat zijn de resultaten hier van?voor en nadelen?vroeger bij men mx moto was dat gedaan,en was wel een verschil!gaat over een rotax senior
_________________ Haase edox dd2
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do apr 19, 2012 10:51 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Als je wedstrijden wilt rijden met die Rotax Max dan is het in ieder geval niet toegestaan. Om die reden zullen nog niet heel veel mensen het uitgeprobeerd hebben denk ik zo.
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: vr apr 20, 2012 12:50 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
krijgt dan een wat betere luchtstroming. wij deden dat met sbo sprint ook. inlaat spruitstuk polijsten. maar daar zaten weinig regels aan gebonden.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
Spasta
|
Geplaatst: ma apr 23, 2012 9:25 am |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - Belgiƫ
|
Over het inlaattraject polijsten zijn dan weer verschillende meningen. Inlaat tot aan de gasschuif polijsten is iedereen het over eens dat het zorgt voor een betere luchtstroom. Vanaf gasschuif tot in de cilinder zijn een aantal meningen over:
- Polijsten want dat is het gladste - Niet polijsten want een dunne film olie is gladder dan eender welk gepolijst oppervlak - Niet polijsten want dit kan voor druppelvorming zorgen
Als er al een verschil te meten is dan zal dit enkel op een testbank zijn vermoed ik.
|
|
Omhoog |
|
 |