Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vrije tijds kart.
BerichtGeplaatst: vr maart 21, 2008 4:55 pm 

Geregistreerd: vr maart 21, 2008 4:45 pm
Berichten: 9
Heej,

Een vriend van me heeft een oude kart en dat wil ik ook wel. Ik heb er geen verstand van en hij ook niet echt dus zoek ik het hoger op.

Ik zoek een kart van €600? waaraan nog wel wat gedaan mag worden. Veel geld wil ik er niet insteken, dus hij moet wel 'goed' zijn. Spuiten, uitelkaar halen etc. wil ik wel en kan ik, dus dat is geen probleem. Ik zag dat je allemaal verschillende takts hebt ofzo? wat houd dat in? Ik ga em gebruiken om met die vriend wat te karten op een groot parkeer terrein, gewoon vor de fun dus.

Kunnen jullie mij helpen? De kart van me vriend kan niet stil staan, anders slaat die af. Het liefst heb ik dat niet natuurlijk. Als ik daarvoor wat meer moet betalen is dat niet erg. Het budget kan dus uitwijken! Maar dan moet het het wel waard zijn.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Niels.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 21, 2008 5:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma dec 03, 2007 4:40 pm
Berichten: 89
Woonplaats: cuijk
kijk eens op de site van kart-parts die doen veel in 2 takt !


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 21, 2008 5:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Ey Niels,
Ten eerste welkom op het (kart)forum.
Een kart die niet kan stil staan omdat hij anders uit valt zal waarschijndelijk een 100cc zonder kopeling zijn. Deze zijn over het algemeen niet zo heel duur. Je kunt zeker een krijgen voor rond de €600,-.
bas hier op het forum heeft er meen ik altijd een paar goeie te koop waar je zeker mee vooruit kunt.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding