Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 03, 2006 8:04 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 26, 2006 1:57 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Midden-Limburg
Ik en mijn maat zijn druk doende om samen een kart te kopen. Gezien ik nog niet helemaal in deze materie zit, vraag ik jullie mening. We hebben een Haase kart uit 2005 op het oog. Het chassis is afkomstig van een race team. Met dit chassis is 1 race gereden. Chassis is dus bijna nieuw. De kart wordt opgebouwd met een verzegeld rotax max blok (bouwjaar 2004) welke is gereviseerd en 0 KM heeft gelopen. Verder is de kart gewoon in topconditie. We hebben de garantie gekregen dat als er iets mis is, we terug kunnen komen om het te laten maken. Wat zou hier een redelijke prijs voor zijn?

_________________
http://www.dnq-dnf.com


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 03, 2006 10:05 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Bekkertje...

Op zich een hele goede Kart, alhoewel de meeningen verdeeld zijn over de Haase chassis. Zeker als het een bijna nieuwe is, moet het goed zijn.
1 race gereden....??? het is een 2005 frame... wat hebben ze meer gedaan dan 1 race ???
Kan, maar je kan aan de onderkant van het frame zijn of het erg veel beschadig is... aan de hand daarvan kan je opmaken of het 1 race is geweest of veel meer. Wanneer het frame verder niet krom is of lasscheuren vertoond, dan is het een goed frame om me te beginnen.

De Rotax Max is een erg goed, onderhoudsvriendelijke motor (lees: om de ca. 40 uur pas reviseren). Verzegeld is een eis om mee te mogen doen aan wedstrijden, daarnaast moet de motor ook een ID-Card hebben, hierin kan je de historie van de motor bekijken (lees: waar en wanneer is hij gereviseerd, net als bij een auto)

TIP: Altijd de ID-CARD erbij vragen, anders is de motor veel minder waard.

Wat mag hij kosten....???? tussen de 1750 - 2000 euro...!

Veel suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 03, 2006 10:19 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 26, 2006 1:57 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Midden-Limburg
Thnx. Ik kan kiezen uit een aantal frames. Een daarvan is nagenoeg nieuw. De onderkant verraadt idd het aantal gelopen kilometers. Daar maak ik me geen zorgen over. Of er een id card bij de Rotax motor zit, betwijfel ik. Ik heb bewust geen prijs vermeldt bij mijn begin post. Dit is het objectiefst. De kart wordt aangeboden voor 2300. Is dit dan idd, ervan uitgaande dat er geen id card bijzit en de kart verder incl. chassis in super staat is te veel?

_________________
http://www.dnq-dnf.com


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 03, 2006 1:27 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Ja... ik vind dat te veel...

Wanneer er geen ID-Card bijzit dan kan het zijn dat de motor buiten NL is gekocht. Wil je dan wedstrijden rijden dan zal de motor ingevoerd moeten worden (door Kombikart.. importeur R-Max) en dat kost je ca. 300 euro.

Daarnaast vind ik 2300 euro te veel voor een 2004 motor (geen ID-Card, dus hoe gaat ie dat bewijzen ??), en een Haase frame... OK wel van 2005, maar het is gen CRG of Birel, Tony (topframe's).

1995 euro is m.i. een hele mooie prijs en dat incl. de ID-Card.
(tenzij er veel extra onderdelen bijzitten, dan is het ander koek)

Voorbeeld:
R-Max van 2004 zal ca. 1000 euro en dan mag de HAASE frame van 2005 ook ca. 1000 euro kosten (wat een hele goede prijs is)

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 16, 2006 8:29 pm 
Ik zou eens vragen of je proef mag rijden op een baan, weet je meteen of alles goed zit


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 16, 2006 8:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Deze kan eigenlijk wel op slot aangezien Bakkertjedeeg inmiddels al een kart aangeschaft heeft.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David